Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NA TÉTO ZEMI
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Lékorka (Občasný) - 1.11.2017 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lékorka (Občasný) - 1.11.2017 >
<reagovat 
Lékorka (Občasný) - 1.11.2017 >
<reagovat 
Lékorka (Občasný) - 1.11.2017 >
<reagovat 
Lékorka (Občasný) - 1.11.2017 > Dílo jsem nečetl, není třeba. Že je na hraně tvých možností je nezpochybnitelné. Blahopřeji, zase budeš nejlepší. Tvůj
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2017 > vidím že spolupracuješ alfonz, super
<reagovat 
Velký Obdivovatel (Občasný) - 1.11.2017 > Dílo jsem nečetl, není třeba. Že je na hraně tvých možností je nezpochybnitelné. Blahopřeji, zase budeš nejlepší. Tvůj
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.11.2017 > Velký Obdivovatel> děkuji, žes nečetl, znáš tedy mé hrany bez čtení, toť mistrovské, že by sama prozřetelnost tebou prochází...
<reagovat 
 čtenář VO - 1.11.2017 > facky> tak tak, jsem tvůj a ty to víš;)
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 1.11.2017 > (zlom vaz snad jako akrobat vázu)

https://www.youtube.com/watch?v=-ZxpIQOjU8k
https://www.youtube.com/watch?v=mdxTGeQr3iY
https://www.youtube.com/watch?v=3vHMe22acnk
https://www.youtube.com/watch?v=xHPprgFIdqM

Body: 1
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.11.2017 > mystikus> Mystikousku, tys konečně přišel na to jak šířit své, resp.cizí bláboly, viď? že se přisaješ na někoho více čteného než sebe. Soudím-li dle sebe, máš opět smůlu, já si rozhodně tvé odkazy nepustím, mně stačí tvůj obraz, tvé až mysteriózní VÝRONY v komentářích a mám dost!
Zkus něco napsat sám, prostě, NEKECAT A MAKAT! A nebuď z toho smutnej a zapšklej, já ti slibuju, já ti přísahám, že VŠECHNO ŠPATNĚ DOPADNE!
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 1.11.2017 > facky> zlom vlas jako housenka vlásenku
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 1.11.2017 > Krása a bolest: povedlo se ti!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.11.2017 > František Vyrut> moc nejsem na Totemu zvyklý na chválu...děkuji uctivě.
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2017 > největší prdel je, vy dva zdegenerovaný čuráci, že potkat se někde a nevědět kdo je kdo, stanou se z vás nejlepší kámoši
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.11.2017 > čtenář> to si PIČ, Pičusi!
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 1.11.2017 > facky> hm je to jen bio odpad hazard, tady na této zemi https://www.youtube.com/watch?v=0rsGh1dnYDk
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.11.2017 > mystikus> mystkusi, ty jsi...

~ NEPOUČITELNÝ ~


Zas a znovu klesám ke dnu!
Klesám, stoupám,
klesám, stoupám,
jakoby svíraly mě pouta!

Zas a znovu zpátky ke dnu...

Kdoví, jestli se zas zvednu...
Kdoví, má-li to mít smysl?
Vždyť oblouzněna moje mysl,
a mozek, jak by tonul v routách.




<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 2.11.2017 > j.f.julian> nápodobně, tvá podoba je mrtvý podvěsek mozkový, šišinka pod návaly zánětu (mozkových blan) do čtyř světových stran, nastuduj si schopné muže od kormidel http://www.moreplavecruda.cz/
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 2.11.2017 > j.f.julian> co je to inkvektiva bys mohl poučovat do alelujá, v tom seš opravdu mist-rrrr jinak jsou zde všichni opojeni tvou poeticko neklamnou drzostí.
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 2.11.2017 > j.f.julian> tak se příště vybodni na trapné reakce, těpic
<reagovat 
 Čtenář - 2.11.2017 > mystikus> tak víte co, vy dva pánové? jestli opravdu budete schopni neopakovat vaše dosavadní výlevy, dokonce se dopracujete i k vzájemným neutrálním pozdravům(!!!), tak já příští rok odepíšu z daní 2x50tisíc na fond ohrožených dětí navíc, a do poznámek doslovně napíšu odkaz na vás (+doklad sem). TOTO LZE? ukažte nám to, k vůli těm dětem, k vůli mě, k vůli vás samých. nevím, jestli to dokážete, ale kdyby jen za doposavadní snahu, děkuju.
<reagovat 
 Čtenář - 2.11.2017 > j.f.julian> nám se líbí, líbí drákula
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 3.11.2017 > j.f.julian> nejsi náhodou s diagnózou sick choroba? huh? nehuhlej takové kraviny a koukej něco dělat, máš na to věk, proboha
<reagovat 
 Čtenář - 3.11.2017 > čtenář> státní pokladna se raduje
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.11.2017 > mystikus> Ty se OPĚT a ZASE mýlíš!
Já mám věk na to NIC nedělat a odpočívat!
Jednak mám všechno hotový a jednak jsem dřel celý život.
Ty nejsi jenom POMATENÝ, ale ty jsi i POMÝLENÝ!
Dělat máš TY!
Na tobě je řada, ty máš věk na to, abys ukázal, co umíš, co ses na škole (v blázinci) naučil a převedl to do praxe, vytvářel hodnoty a přispíval na důchody starších spoluobčanů.
Ale povím ti jak to ve skutečnosti je...

My starší, kteří už máme odmakáno, dřeme dál, protože mladší se flákaj po školách, jezdí po světě, serou na Čechy, na rodiny, myslí jen na sebe. TO JSI TY!
Děláš hovno, jen žvatláš a opisuješ moudra nás zkušených, ale nikoho neživíš, JSI BEZCENNÝ PAZNEHT a já se za tebe a tobě podobné stydím. Měl bys konečně zavřít hubu a jít do skutečné práce. STALKING PRÁCE NENÍ, VOŠOUSTE ZMUTOVANEJ!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.11.2017 > Státní pokladna už doplakala, radujou se jen ti Klausové atd, kteří ji rozkradli...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.11.2017 > MYstikusi, i VY, někteří nepřihlášení nekompromisní kritici. Zatímco moji Veřejnou VÝZVU Járovi... shlédne v brzku 1000 čtenářů, druhou část TROTLŮM - zúčtování-K OTEVŘENÉ VÝZVĚ přečetlo zatím jen 81 zvědavých. Já ji musím znovu DOPORUČIT!!!
Protože se situace na Totemu nemění, protože např Mystikus (kterému mimořádně nebyla adresně určena) ji neohodnotil, stejně jako DÍLO VYSOKÉ JEMNOSTI A FAJNOVOSTI, tedy - JSI ZBYTEČNÝ!-číslem nejvyšším-1.
Protože se tam dozví jak dopadla má podaná ruka nýmandům a chvástalům, kteří dokážou jen urážet, zesměšňovat a prskat citoslovce. (KONEC nakonec dopadl jinak, přerušil jsem svůj boj s TROTLY jen na chvíli-mně je totiž do vínku dáno bojovné srdce a boj s větrnými mlýny je mi předurčen.

ukázka z TROTLŮM-Zúčtování...¨ Dalším takovým spolkem kritiků jsou různí pederasté, onanisté, sexuálně frustrovaní zoufalci a ubožáci, kteří vyžadují pozornost za každou cenu, melou nesmysle o čemkoliv, jen né k věci-k dílu, chtějí se zahřát v odlesku pozornosti a úspěchu jiného, někoho s vlastním názorem. Ti jsou ducha mdlého, rozumu jednoduchého až slaboduchého a to jsou exemplární hnidopichové. Vážení-buď vám bylo shůry dáno nebo ne! Když něčemu nerozumíte, zkuste se slušně zeptat. Básně se sice nevysvětlují, ale když vidím snahu tvořit, tak pomohu, poradím a odpustím. To je zase výsadou těch s Velkou duší. Chápu však, že většina z výše jmenovaných exotů vůbec netuší o čem mluvím, protože jediné, co si z mých slov vezmou, je, že jsem je samotné prohlédl, odhalil jejich smutné dušičky, že do nich vidím jak do hubené kozy, že byli přichyceni v nekližé a tudíž se budou bránit, samozřejmě jen tak, jak jim inteligence dovolí, což znamená, že si počtete... Možná ještě s gustem přidají nějaký překlep, protože oni bývají velikými češtináři! ---------------------------------------- „To místo v člověku, kde schází zkušenost, by mělo být naplněno taktem a tichou pokorou! U mnoha lidí je však naplněno neurvalostí a blbstvím!“ J.F.J. (2015)
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 3.11.2017 > j.f.julian> hele jeden zoufalče z mnoha, to i Hubert v hubertusu umí zkoulit lepší náplň moudra než tvoje rádoby literární pokusy (asi nemáš ani testosteron, ani koule funkční) a máš něco vůbec funkční?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.11.2017 > mystikus> HOVNE, vím, že máš z mého psaní mindráky, ale nepomůžu ti, pěkně se u mých veršú vyroň, tobě pomůže jen kriminál!Tam budeš mít sobě rovné! Tam ti srovnaj prdelní sluj! FUJ, grázle! FUJ! U toho bych nechtěl bejt, ale ty si užiješ-za všechny ty zneužité děti! Neboj!
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 4.11.2017 > j.f.julian> JFJ jsi jen strašák do zelí agrofertu, pamatuj :)
Charlie Chaplin ti to nandá, ani se nestačíš divit chachá
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.11.2017 > mystikus> chachá, hehe, hihi - ty jsi inteligent,
nekulturní asociál...
nebavíš mě, jdi už do prdele, ZMRDE"
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 5.11.2017 > j.f.julian> až po tobě hromádko odpadků
<reagovat 
Čtenář - 6.11.2017 > Juldo Juldo, ty si fakt Julda. Po stý předvádíš, jak ti vadí, když ti do tvého:))) prostoru lidi píšou co nechceš. Takže dál demonstruj svoje averze, právě tim se útokům podobných tyntydýtů jako jsi sám zbavíš, přesně tak:))). Senilníš strejdo, a ještě se s tim přijdeš pochlubit? Tvoje věc.
<reagovat 
Čtenář - 6.11.2017 > A já ti řikám tydýte, že tenhle prostor patří jeho majiteli, MAJITELI SERVERU! Jestli ten určil, že svobodně se tu smím psát díla vč komů pod díla cizí, je to jeho volba a ty ji buď budeš nechtě nechtě respektovat.

Ne, nejsi Julda, ty jsi Julín. Budu ti to pod tvejma matlaninama VELMI ČASTO připomínat. Sám sis o to řekl.
<reagovat 
 čtenář čtenář Bedřich - 6.11.2017 > čtenář> PŘESNĚ TAK! O TOM JE TOTEM, HURÁ! NEJSVOBODNĚJŠÍ MÍSTO PRO NEJSVOBODNĚJŠÍ LIDI. A PETULA VE VĚŽI. NIC PODOBNÝHO NIKDE JINDE NA SVĚTĚ NENAJDEŠ. A jsme ti vděční JULÝNE, že nám dáváš prostor:))), kde to nejsmysluplněji projevit. Jsi NÁŠ Džon Fidžerald Julýn, hurá, hurá! Už brzy ti tady založím fuck-klub, však se dočkáš, dědku sprostá.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 7.11.2017 > líbí
Body: 5
<reagovat 
VíraEl (Občasný) - 2.11.2017 >
Body: 5
<reagovat 
 VíraEl (Občasný) - 8.11.2017 > j.f.julian> Není zač,oslovila...já děkuji :-)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.11.2017 > kecy, tvoř
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.11.2017 > vzdyt kemu take, jen neumi mluvit
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.11.2017 > říkám ti, TÁHNI Z MÝHO prostoru, hnido!
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 5.11.2017 > j.f.julian> maž do sirotčince
<reagovat 
 Čtenář - 6.11.2017 > j.f.julian> A já ti řikám tydýte, že tenhle prostor patří jeho majiteli, MAJITELI SERVERU! Jestli ten určil, že svobodně se tu smím psát díla vč komů pod díla cizí, je to jeho volba a ty ji buď budeš nechtě nechtě respektovat.

Ne, nejsi Julda, ty jsi Julín. Budu ti to pod tvejma matlaninama VELMI ČASTO připomínat. Sám sis o to řekl.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 5.11.2017 > mystikus> ty do DEBILINCE!
Říkal jsem si, jak říci debilovi, aby mi dal pokoj, že mě nebaví, je trapný, už není ani směšný, tak aby tomu porozumněl...
Už jsem na to káp! Musím ti to říci tvým jazykem, protože můj tě evidentně přesahuje o několik světelných let.
TEDY!
A MŮŽEŠ SI TO DOKONCE ZPÍVAT! ---- UBOŹÁKU, CO JE TI, ŹE NEMŮŹEŚ SKÁKATI?
CHUTÉ SKOĆ, CHUTÉ SKOĆ
a CHCÍPNI!
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 6.11.2017 > j.f.julian> von má asi hranice v útlém mozku: Jožine Juliane z bažin, že ty jsi náš pravěký Ivan a pravěk Stár? Žádná star :)
<reagovat 
 VíraEl (Občasný) - 8.11.2017 > mystikus> Mně se jeho básně líbí. Pročpak ty něco taky nenapíšeš SVÉHO VLASTNÍHO a jen se do autora navážíš? A ještě takovým způsobem, že nemůžu nenapsat, co mi to připomíná za vtip - oproti prosté realitě...
Sedí blázen u stolu, neustále vystřihuje z papíru devítky a pětky, dává je do mlýnku na kávu a otáčí kličkou, a tak pořád dokola. Jde okolo psychiatr a ptá se : Copak to milý pane děláte? A on odpoví: Copak to nepoznáte? Přece melu páté přes deváté...
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 8.11.2017 > VíraEl> hm o psychiatrech pomlč... je to pako onen juliánek. Stejně jako ty nejsi autor záživného čtení a cítění, a co je víc?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter