Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fialová,-
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 13.11.2017 (19:42:30)
A4 malba 2017


Poznámky k tomuto příspěvku
neandrtalec (Stálý) - 13.11.2017 > Li-počku ten autogram v pravém dolnímrohu mi nesedí???
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 15.11.2017 > neandrtalec> Je to jméno, "Kosík", jen s krátkým "i", a měsíc, a rok,. :)
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2017 > ...Ale samozřejmě nic ve zlým. Myslím že je super že pracuješ spontánně, ale spontánnost taky není všechno. Copak se dá takový přístup udržet? Je teda možný že všechnu dlouhodobou poctivou práci sis už oddřel nebo máš ten pocit a teď si prostě jedeš tyhle malý formáty, rychlovky, do jisté míry archaicky a hlavně svobodně. O svobodu taky jde, že jo, ale pokud se svoboda stane jedinou zásadní vlastností díla (přístupu), je tím pádem prázdná... a dílo neklade žádné hranice které chce dodržet ani které chce narušit. Pokud si nějaké hranice nestanovíme, pak je to od nás zase jen pohodlné.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 15.11.2017 > čtenář> - Souhlas,- teď mám údobí malých formátů,- :),- je to fakt pohldlný,- a skladný,- určitě zas bude něco jiného,- díky a zdravím,-
<reagovat 
Buryan F (Občasný) - 15.11.2017 > Květa ?
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 15.11.2017 > Buryan F>  :),-
<reagovat 
Čtenář - 15.11.2017 > Vidím angažované umění: Výstřel z Aurory, který odstaroval VŘSR.
Dnes už víme, že všechno bylo úplně jinak. Propaganda je mocná zbraň.
Aurora se mi líbí, dávám palec nahoru.

<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 15.11.2017 > čtenář> :),-
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 14.11.2017 > ponorka
Body: 5
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 15.11.2017 > zochrova>  a ještě k tomu odstřelovaná !
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 15.11.2017 > zochrova> :),-
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2017 > Mě na tom asi nejvíc sere jak je to snadný. Jasně že udělat dobrou rychlovku je taky umění a vyžaduje to jistou zkušenost a schopnost... Ale pak nastane fáze kdy už to prostě zmákneš, a tehdy je to už jen pohodlnost, rutina. Sám sobě neustále říkám abych si neusnadňoval cestu. A že ne každej flek nebo soustava fleků co udělám je umění. Něco je prostě jenom blbost.

Když tuto tvou práci srovnám například s tímto... http://bohmm.cz/more.html ... tak z toho nevycházíš moc dobře.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 15.11.2017 > čtenář> -Díval jsem se na odkaz,- opravdu dobrý,- nevidím, ani tak, rozdíl v obsahu,- ovšem formát, použitá technika, udělá svoje,--- Kdo, ale z tvůrců, co jsou "in", publikuje na Totemu,?
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 26.11.2017 > Květa a moje teta Květa měla pohřeb zrovna 17/11...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter