Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MÁ SNÉHOBÍLÁ + PO TRYZNĚ
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
kristýna z nuslí (Občasný) - 4.12.2017 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 7.12.2017 > Děkuji ti Můj Sněhobílý. Co to vlastně jen ta tvoje sněhobílost? To je nějaká plíseň, že ano? Ale když to nevadilo hance, zagorojc, tus taky jezdil, já to vím, tak co mi, slepý. Ale prdel si už příště umeješ, jo?
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 7.12.2017 > Nedá se bez tebe žít. chtěla jsem tě poprosit, vezmeš mě říště meti ty umělce? jsi z prahy, patříš mezi ne, prosím. ráda bych poznala: adolfa borna, tomáše v pokluse, kucku bílou a kucku vondráčkovou- hokejistovou.
a až mě jim budeš představovat, budež mě držet za ruku, ať vědí,čuráci jedni, že já jsem víc než oni, když ty mě máš rád, ty, jenže je všechny znáš. pak bych se chtěla project metrem. znáš se i s revizorama? ty určitě jo. a chtěla bych se svést i tou lanovkou na vítkov, ale jenom nahoru, dolu bych se bála. četla jsem, že v praze je čtvrt modřany. u nás jsou taky jedny modřany. nevíš jak je to možná. asi je spojuje podzemní řeka. ale nejlíp s tebou bylo v barmě. řikals jen, chran mě, chran mě, a já tě chránila, kozama mlátila, slyšíš to julýne, já ani nechci básnit, ale když píšu tobě, jde to ze mě samo, jako ta nudle, vzpomínáš, to byla legrace, jen ta pani co se na nás dívala řvala strašný věci o těch prasatech, ale byla to asi nějaká svině, ne my prasata. taky jsem ti chtěla koupit auto. ty už si mi jich koupil tolik, že si řikám, že bych taly jedno měla, ale máma furt že mi na to nedá, tak počkámna vánoce a prodám všechny ty ponožky co dostanu pod stromeček a pak ti to auto koupim. ale sex s tebou musim. a příště si při něm zas necháš ponožky, jo? to mě stašně vzrušuje, trenclýn v ponožkách a v kulichu a v posteli a v prdeli. stejně jsi kokot, miluju tě.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 8.12.2017 > Nikdy tě nezradím. Jsou to hlupáci, kdo si myslí, že někdo bude psát pod myštíka. jen k tobě, jen tobě, den co den, to ti trenýrkáři slibuju. A jestli mi moji lásku nevěříš, mně je to jedno. Láska je jen jedna, opravdická láska k opravdickým básníkům jako jsi ty. SEM BUDEME PSÁT, verča, kristla, anča, my všechny, JEDINĚ SEM!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.12.2017 > vždy jen na ostro, vždy připraven k akci
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 8.12.2017 > j.f.julian> No jéje, jak jinak, ty mrdáku, ty biče, monačane rodem i zkušenostma, no-kdo-ji-nej! Už sis umylty koule? tak to nedělej, víš co si my slíbil. Já to slíbila ukázat holkám, tohke fakt ještě nikdy vidět nemohly, takovýhle svinstvo. Jo, mám tě pozdravovat od mámy. a jestli by si si mně něechtěl vzít. Asi už mě nechce živit, kráva, ale neboj, já ji to rozmluvim, přece zas spolu nebudeme poslední tejden před důchodem cucat jednu housku. Ona tomu nerozumí. Ostatně, řikal to už táta. Jé, já ti vlastně ještě nikdy nevyprávěla o svym tátovi. Byl taky slepej, od narození, jinak by nevlezl na mámu, to je jasný. Já mu nejsem moc podobná, jen od hlavy ke kolenum, níž ne.
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 8.12.2017 > TAK NA MYŠTÍKA BY SI TO CHTĚL HODIT. ANI HOVNO!!!
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 10.12.2017 > jfj> Neboj, já to chápu, chceš mě od sebe odradit, ale to já nikdy neudělám, tebe mám totiž nejradši a vždycky bude. Ty když řekneš hovno, tak je to doopravdy hovno, to nikdo jinej neumí. taky se mi moc líbí ta tvoje nová básnička a tvůj nový nic, tomáši. jsem štastná, že píšeš o nás. a nemysli si ty kokote, že jsem to nepoznala. čepici kšiltem dozadu si nandám, to dneska letí. nemuselo by to bejt kšiltovka z ruska něky z půlky sedmdeátejch let, ale dobrá, máš na tu čepici hezký vzpomínky, tak já teda jako zapomenu, že je z bakelitu. ale ty žádnej umělák nejsi, ty ho máš fakt masitýho. jo, masitýho jako mozek, protože ty máš mozek jako sval, tebe nikdo nepřepere, jsi ten bijec z monaka, co má v lebce nejchytřejší biologickej sajrajt, co kdy bůh vymyslel. já se tě chtěla ještě zeptat na sagyho a peška, já tomu porád nerozumim. vy jste spolu bydleli na ubytovně, odtamtad se znáte. máma řikala, že pešoura taky znala, ona dělala taky uklizečku v nemocnici, prej si možná vzpomíná i na tebe? že prej si si porád na něco stěžoval, na polívku i na knedlíky, ale já ji povídám mámo, co chceš, julián je nejlibovější knedlík ze všech, ten se nemůže spokojit jen tak s něčim. ale asi mě neposlouchala, koukala se zrovna z okna a něco si tam dělala s íčo. znáš bratra íčky, ička? z olomouce? ty znáš všechny, íčka si učil řídit ministerstvo, že jo? zase vedle? NE, TADY SRÁČI!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.12.2017 > kristíno z nudlí, ty soudíš lidi dle sebe a tak si myslíš, že mně to nedá a ty tvé zcestné bláboly si přečtu... CHYBKA, JÁ NA TY VAŠE NEPŘIZPŮSOBIVÉ PLÁCANINY KADIM, NEBUDU SI KAZIT KRÁSNÉ DNY, musíš to mít v hlavě pěkně vylízané, když ti to ještě nedošlo!!
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 11.12.2017 > Já, chtěla k mistikusovi a jsem zase tady? To neni náhoda bijče, JSME SI SOUZENÝ. Já vždycky bala na opravdický chlapi a ty jím jsi. žídný kecy, žádný výhružky, žádný naparování, ne! rovnou k věci. řikal mystikus, jak si si ho podal. prej si si ho sice spletl z bábou z přízemí, který jsi jako vrcholnou mstu ukradl rohožku, ale co nadělat, na víc nemáš, no. ona nakonec máma měla možná pravdu. Neměla bych s tebou pořád spát. A tu fotku jak si řikal, že mám dát na internet, já tomu porád nerozuměla. proč to po mně chceš, to jsi OPRAVDU tak neschopnej? asi jo. ale zas na druhou stramu, to je vlastně jedno, to už si mi vysvětlevoal, chlap nemusí umět spravit záchod, nemusímít koule, ale musí se znát s peškem a jeho obuškem a bejt básník slunce žblunce. a to ty jsi. tak zas za chvíli... u mistikusese, hehe hehe hehehe.
<reagovat 
čtenář čtenář NOVÝ - 13.12.2017 > Pane Juliáne, prosím, nemyslete si, že já jsem někdo z těch zlých nepřihlášených. Já se jen neumím přihlásit, prosím, věřte mi to. Mě se vaše básně opravdu líbí. Na kurzu nás učili, že gerontům máme na všechno kývat, oni už od života nic nedostanou jiného, než pochvala a zdání, že si sami život nepokazili. Věřte mi prosím, že se mi vaše básně líbí. Přiznávám, já jím nerozumím, vůbec nerozumím poezii, mě sem poslali ze sociálky trochu za trest, jedné babičce jsem rozšlápla brýle. Ano, udělala jsem to schválně, ale ona to byla zlá babička. vy jste prý také zlý a prý mě možná zkusíte i písemně dobijcovat, pokud něco pokazím. ale já se budu snažit hodně, budu říkat že vaše básnicky jsou hezké, protože já svoji práci chci dělat dobře. A aby mě zase převelili zpátky na jedenáctku. tedy mezi samé ženy, já se příliš Velkých mužů bojím, pane juliáne, vaše básničky jsou opravdu hezké.
<reagovat 
Čtenář - 13.12.2017 > Julián a jeho kroupové jelítko. to je konec
<reagovat 
Čtenář - 13.12.2017 > Ne, jelítko, to je nic. Šprc vyhrál. Juliáne, ty mě chceš fakt vošprcat? Já si snad fakt přijedu, bejt vošprcaná, to ještě žádná nezažila. Ale juliáne, nejdřív tu fotku, zas ať nejdu úplně do neznáme. Ale pak jedu HNED.
<reagovat 
Čtenář - 15.12.2017 > do prdele, pak je to bez aidsu. aha. a aids je rajc. aha. NE! ty si tydíte v životě nevrz. se prcá, ne šprcá, to ti zounar neřekl? kdo koho tady zaučoval, bože.
<reagovat 
 Čtenář - 15.12.2017 > čtenář> nech ho bejt, julián je sněhobílý. na takovym podkladě se rozmázlý hovno teprve správně vyjímá. juián - bijec sněhobílý.
<reagovat 
čtenář kolemjdoucí druhý. - 27.12.2017 >


Kdyby ..cca po 44 let nebylo ..lítého bloku ..socialistického, nebylo by ..ani


cca již 70 let ..relativně ..lidum.ilného bloku ..kapitalistického!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter