Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODRÉ BODLÁČKY
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 16.12.2017 > "



.. :).

."
Doporučil 
<reagovat 
čtenář JUST - 16.12.2017 > Běž s těma tvejma věčnejma svinstvama do prdele, copak nevidíš, že to nikoho nezajímá? my jsme tu totemáci dobrá parta, ale fakt hodně dobrá parta, o kdo tady ošklivě nadává nám blízkým, nemá tu co dělat. Snad už to jednou pochopíš.
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 15.12.2017 > Ty máš modré boláčky julýne? to je nám líto. zkus zásyp. nadrtíš skalici modrou a zeleně si to poleješ, boláčky odbolí juldo, hlavně netrp. víš jak to potom s tebou dopadá když dlouho pláčeš, to ani zounar pak nemůže, káámo. ale já věřím, že se z toho dostaneš. všichni ti držíme palce. navzájem a ty u nohou, ty vrchní ti už držíme dlouho, jen jsme ty spodní přidaly. hy chyky ry dyty ny - julýn jde. dobrá báseň, ne? volný verš vole.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář JUST - 16.12.2017 > Čte to tisíc lidí? Páni! A ty tomu věříš. Neuvěřitelný. Ty jsi fakt Šulýn. Co dál... Šulýn učinil opatření. Ha! Ty kroupový jelítko? Ty nejsi schopen ani vložit fotku na net, blbe. Prej opatření. Blb.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > Pěkné.Nejlepší asi "A zkamenělé hlavy loveckých psů otočí se za mnou..."
Myslím si, že i básně psané volným veršem můžou být plné citu ( např. Kainar ), ale musí obsahovat silné metafory či obrazy.Gellner psal v době, kdy se s volným veršem teprve začínalo, a proto asi nedokázal tento druh poezie dostatečně ocenit.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > j.f. julian> Je to tak - hlavní je výsledek !
Nedávno jsem si koupil cédéčko Bílé sárí (Bob Fliedr).Tam jsou panečku rýmečky :
Za vraty / Kalkaty, nasněžilo / krásně žilo, z komet / o med, ovečka / do véčka, u kávy / rukávy, naposledy / na posedy apod.
<reagovat 
 čtenář JUST - 16.12.2017 > j.f. julian> Šulýne bobana? ty znáš i bobana? ty znáš všechny! šydlová vole, bejvalá předsedkyně sejmu o tobě taky mluvila. no jó, v polskym parlamentu, přesně tak. ale sama tam už neni, v tom parlamentu. asi se o tobě neměla zminovat, šídlice jedna. ale ty si z toho nic nedělěj, kamarádů máš porád dost, no ne? já ti nejvíc závidm zounara. dřív jsem záviděla lukáše vaculíka, ale víš sám, lukáš sešel. o kolik ty jsi omládl, on zešel. zase si nejlepčí. si prostě džon fidžerald VÍTĚZ.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.12.2017 > j.f. julian> Jo, jo, to je jinej - často si je lidi pletou.Tohle je folkový zpěvák, pedagog a novinář (roč.1958).
<reagovat 
 Čtenář - 16.12.2017 > j.f. julian> nesmutni juldo, tvoje kroupové jelítko je jistě živé stále dost. měl bych pro tebe zakázku. tady vedle bydlí skejtáci a tateří všichni takový mladý klucí a že by prej chtěli nějakýho borce, co by je zaučil, a jejich holky že by zaučil do sexu, porád o tobě básněj, myslim že na óčku se o tobě dozvěděli. já jim řekl, že ještě žiješ - nevěřili! prej taková legenda ještě žije - no, žije, soustavně na jednom serveru vyhrožuje smrtí, ale už to dělá deset let... a oni, to je jedno, jen nám ho dohod, my mu i zaplatíme, komu jinému by js,e svěřili svá děvčata, jen jemu, on umí. a to nevadí, že se k jeho kroupovému jelítku budou vracet, hlavně když je něco naučí a my z toho budeme něco mít. takto mluvili, všichni ti chlapci, rukama lomili ke slunci a prosili.
<reagovat 
 čtenář JUST - 16.12.2017 > čtenář> Tos psal ty JUSTE? Já už tomu moc nerozumim. Já rozuměl jen zounarovi a kroupovýmu jelítku, pak už nic. tak jak je to justě?
<reagovat 
Li-po (Občasný) - 16.12.2017 > Vždy parádní sranda,! :),- taky doporučuji ,!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář KRYSTÝNA - 16.12.2017 > Ale u se přestante fakt hádat kluci. všechny rozepře bude rešit rada moudrých. kdo v ní bude, o tom není diskuze, zdejší moudří: j.f. fulián, c.m. ctihodný, l.k.putna, m.s.Tíkus a samozřejmě R a Ý Pípovi. Pak bude na totemu konečně jasno a hned.
<reagovat 
 čtenář JUST - 16.12.2017 > čtenář> konečně rozumné slovo! Sláva Krystíně. ale v čele komise musí bejt fidžeral. a začátek každýho rozhodovacího procesu musí začít úderem na tympán juldovým jelítkem. a rozsudky se budou vyhlašovat v hágu, kam vždy totáč vypraví na náklady totáče autobus. Komise - tak to je. A julda určí, co je vkus a rýp určý teplotu vkusu. a bude to.
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 16.12.2017 > čtenář> DOHODNUTO, URČENO, BUDE TAK. ANO. TAKŽE JULDO VEN S TIM SVYM JELITEM, ALE TYMPÁN SI SEŽEN SÁM. jedem!
<reagovat 
 čtenář JUST - 16.12.2017 > čtenář> Kámo! Ale teďs jí to dal. Uplně ji vidím jak je vyžraná. Julím mi bude řikat vagína. tak to jsem přehnala, kímo, TO JSEM FAKT PŘEHNALA! jak se s tim vyrovnám? Večer pujdu do sklepa a hodinu budu tlouct hlavou do schodů, protože že mi na druhym konci republiky kamarád václava havla řiká vagínam to nerozchodím, nikdy to nerozchodím. Už nikdy si netroufnu sama se na sebe podívat do zrcadla. Nic horšího mě nemohlo potkat, já nebohá JUST anička.
<reagovat 
Čtenář - 17.12.2017 > já naprosto souhlasím s posledním komentářem, a přidám se! Takže Ančo, čekáme na tvou odvahu a sebekritiku!
Já ti k tomu lístku na vlak přidám ještě celých 3o korun za kouř a ten řiťák ti projedu 3x, lepší nabídka už asi nepřijde, tak přestaň tlouct hlavou do schodů a ujmi se toho na co jsi tady a pro co jsi byla stvořena!!!!
P R O Š P R C Á N Í!!!
a jak psal Mistr - "Mně nevadí jednoduchý holky, když maj kozy trojky!"
<reagovat 
čtenář JUST - 17.12.2017 > Tumáš čerte kropáč!
Ty tu Ančo Dlaňová uděláš ještě štěstí!
Jestli už jsi dotloukla hlavou do schodů, což mi k tobě fakt sedí, tak já se postavím do fronty, akorát ti místo peněz dám kukačky po bábě a poukaz od Alzy, kde si můžeš pořídit nový bombarďáky, protože ty tvoje po tom řitním bále už asi spravit nepůjdou...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.12.2017 > Teda kucííí!
Jak říkala má kamarádka, kterou jsem si koupil na vojně za 50 kačen na inzerát, a byla shodou okolností vnučkou v té době prvního muže Bulharska, tedy Todora Živkova, tak ta říkala, CO JE MOČ, TO JE MOČ!
Že to bylo divoké zvíře snad ani dodávat nemusím...
Tady pozor, abych tu vaši frontu nevzal útokem a nenapsal pro ANČU báseň hodnou jejímu hlubokému hrdlu...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.12.2017 > A protože mi to nedá, tak jsem něco z ruky stvořil. Omluvte kvalitu, rýmy, možná ještě změním, ale já jsem na první a snad i poslední dobrou spokojen. Anča má svou básničku, má svého milého a ještě jsem odhalil její bydliště apod...


ANČE z Totemu!


Anča dlaň, Anča kouř,
jen do toho Anči, houšť!
Proč se bojíš toho kance,
3 + 1, toť romance!

Všem jsi ještě nedala,
proč ses s tím tak loudala,
proč se stydíš za svůj klín,
bez tvé dírky blbě spím.

Fuj a hanba Aničko,
dej každému maličko,
jenom na tři prsty, Anče,
zbytek řiťka, vypatlanče!

Ančo drahá, krasavice,
ty nám můžeš dáti více,
co tvé hrdlo, chlouba chlíva,
hluboké je za střízliva,

když však chlastáš, pícháš héro,
na hovno je tobě péro,
vyser se na špiritus,
co ti zbyde...?

Mystikus!!!


<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2017 > johnky> neexistujou ani ženský, co by ti chtěly nadávat. natož anička. smiř se s tim. byl jsi v životě zlý, proto si takhle dopadl.
<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2017 > čtenář> živkov si ho od tebe tak nechal vykouřit, když si dělal umejvače nádobí někde v hotelu, ty blbe
<reagovat 
 Čtenář - 17.12.2017 > čtenář> na básni nic neměn juldo, je už dobrá dost. todor živkov, anička, zounar a šrámek. hele juldo, kde ty jsi nebyl? v monaku jsi nebyl. ale budeš. zejtra. bože ty si blbej...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.12.2017 > čtenář> lidská Malost čiší z tvých komentářů ať je schováváš pod různé nicky. COPA TO? Závist je nejhorší vlastnost co znám! Nesuď lidi dle sebe, ty jsi nic neprožila, tak nesmí nikdo jiný.? Ty nemáš známé, tak jiný také ne? Nikde jsi nebyla, tak nevěříš, že někdo byl? Ale, ale, chudáčku malá, přijmy nabídky od hochů, které jsou zde a uvidíš, že budeš mít najednou o čem vyprávět!!!!!
On tvůj problém je širší-ty nemáš fantazii, nemáš slovní zásobu, takže i když zažiješ famózní grupáček, stejně vzhledem ke své Malosti a omezenosti si to neužiješ a nebudeš mít o čem vyprávět. A že znám mraky lidí? To, že nevěříš svědčí o tvém maloměšťáctví, já na rozdíl od mnohých žen jsem o to nestál, život mě tam zavál, to, že inklinuji k umění, a především nezávidím, protože závistivce nemá rád NIKDO, holubičko nečesaná. Je hrozně smutné čísti Tvoji Malost, ale vím, že pomoci ti nemohu...
A navíc, ty vůbec netušíš, že existuje řada, pro tebe nedosažitelných celebrit, které obdivují mě a měnili by své životy s mým, ale ta jména ti říkat nebudu-neunesla bys to, když teď už skáčeš 2 metry vysoko závistí.
Jednu radu ti dát však mohu-přečti si mé knihy, drž ústnici a dlouze o každém slovu přemýšlej! Třeba se ti rozsvítí a nebudeš-li mým zážitkům, básním věřit? Hledej chybu ve své Malosti, ale především u sebe' Sice platí pořekadlo-co oči nevidí, to srdce nebolí, ale ty si ho pleteš s tím neplatným-co oči nevidí-to se nikdy nikomu nestalo, to neexistuje

V 15ti letech jsem si řekl, že Život nechci prožít jako většina průměrných a udělám pro to vše. To, že ještě žiji je věcí náhody, osudu ap, nicméně na jedno jsem neskonale pyšný a to sotva vydýcháš... Prožil jsem víc než tisíc tobě podobných, ale jen já vím, že není o co stát, NIKDO jiný!
Děvenko nevzhledná, je to jako s penězi.
Každý je chytrý, že by o tolik peněz, co já. nikdy nepřišel...
Já jim na to říkám, kdo tohle říká, tak by především nikdy tolik peněz nevydělal!
Řekl jsem ti nyní mnohem víc než jsem napsal, ani si to nezasloužíš. Jestli budeš přemýšlet, tak si z hlubokých ran mého života něco vezmeš, jestli setrváš na povrchu a v Malosti, tak budeš dál psát ty sračky, co mi píšeš.
(mimichodem-čtu tak dvě, tři slova, jak tam je negace, útok ap. už nečtu, takže rada zní-ve dvou slovech musíš napsat vše co mi chceš sdělit... tož i tobě hezké Vánoce, mám nádhernou vánoční básničku, ale vy si ji nezasloužíte... jfj
<reagovat 
 čtenář JUSTA - JULDA - 18.12.2017 > johnky> JUldo né!!! nepřipravuj nás o svojí básničku o vánočním stromečku, néé, ty kokote blbé, naval tu básničku, nebo na tebe zase pošlu admina za zneužívání ukradených fotek a nicků. slyšíš ty kroupový jelito? blb skončil na nejpitomnější serveru ve střední evropě a bude o sobě tvrdit... prostě blb.
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2017 > čtenář> To mystikus, to je autor. Jeho příspěvky jsou smysluplné a veselé, radost pohledět. Co ty, ty jsi nic.
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2017 > čtenář> ty rádoby čtenářko, ty jsi jen vylízaná píča, ale ani tu jsi neukázala, tak TÁHNI DO HOVEN, KUNDO ZVADLÁ, SVRAŠTĚLÁ!
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2017 > čtenář> ty rádoby čtenářko, ty jsi jen vylízaná píča, ale ani tu jsi neukázala, tak TÁHNI DO HOVEN, KUNDO ZVADLÁ, SVRAŠTĚLÁ!
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2017 > čtenář> cha cha, Mystikusy, ty jsi nevídanej kretén!
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2017 > čtenář> cha cha, Mystikusy, ty jsi nevídanej kretén!
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2017 > čtenář> cha cha, Mystikuse, ty jsi nevídanej kretén!
<reagovat 
čtenář mystikus - 18.12.2017 > ty vole, co to sem nalezlo za zkurvený anonymy, vy čůráci, všechny vás překouřím a děvkám aspoň vylížu špinavý prdele!
<reagovat 
čtenář JUST - 18.12.2017 > Agáta! Juldo všim sis! Agáta!!! další ženská po tobě touží. Vzrušuje jí představa kroupový jelítka, dělí si to nad černou tlačenkou, do pochvy si strká prasečí pracky, juldo!!! to je šance!!!
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 18.12.2017 > Nechte ho být, nebo tak zblbne, že nejen vložit fotku, že už ani text sem nebude umět dát. a já chci tu básničku o vánocích. představte si, co to bude. já chci další zábavu, nekažte to. VÁNOČNÍ STROMEČEK PÍCHÁ, JAKO KDYŽ JULÝN PÍCHÁ, A JULÝN TEN PÝCHÁ DOBŘE, TAK PÁRÁTKEM DO PEČÍCÍHO SE PTÁČKU. VID JULDO, TY PTÁČKU, OUCHUCHIJ, JULŽN SKLÁDÁ BÁSEŇ, OCHICHIJ, TO ZAS BUDE NECO.
<reagovat 
čtenář JUST - 18.12.2017 > je docela trapný že 1 idiot tu piše pod 3 ženskými nicky, ty musíš do blázice, včera jsi slíbila šoust, tak nekecej a makej, prudo vesnická! u mystikuse to ale dnes žije víc!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.12.2017 > GRATULUJI! TO JE OPRAVDU SMYSLUPLNA NABIDKA PRO ANONYMY! JSEM RAD, ZE SE MYSTIFLUS PROJEVIL
<reagovat 
 čtenář Agáta - 18.12.2017 > johnky> Tak je to správně juldo, povídej si sám se sebou. jak tě znám, po nějakym čase tomu sám uvěříš že jste víc a zažiješ sice nesmyslnou radost, ale aspon nějakou. a já budu tou, kdo ti k tomuhle tvýmu jedinýmu možnýmu štěstí pomohla. ale milovat se budu jen s mistikusem, kroupové jelítko, juldo, opravdu si nedovedeš představit, jak už ten pojem, dokonce i bez obrazový představy je NECHUTNEJ? Ne, nedokážeš to, ty ani tohle si představit nedovedeš. a přesně tak vypadaj i tvoje "básně". naprostá zbytečná snaha, bez štávy a barvy, totálně nelidská, vynucená slova až z největší hloubky prdele hada, prostě hnus. kroupové jelítko. no vy jste dva, zlatej mistikus.
<reagovat 
 Čtenář - 18.12.2017 > čtenář> ty maďarská špíno, slíbilas nám vokázat píču,druhýmu nevěříš že neumí dát foto,ale ty jsi stejná. CHCEM VIDĚT TVOJÍ PÍČU! HNED!
<reagovat 
Čtenář - 18.12.2017 > Ančo, ty RAJDO ŠPINAVÁ, TY si prej mystiprůserovi vysála žolíka?A to ti, ty špíno nevadí, že prcá děti!Jsi prase jako von
<reagovat 
Čtenář - 18.12.2017 > Ančo, ty RAJDO ŠPINAVÁ, TY si prej mystiprůserovi vysála žolíka?A to ti, ty špíno nevadí, že prcá děti!Jsi prase jako von
<reagovat 
 čtenář Simona - 20.12.2017 > čtenář> Jsi zlý JUlýn. Naši lásku s mystikusem nám nepokazíš. To není jen sex mezi námi, ale my si spolu i povídáme, hodně se smějem, je nám spolu dobře. Jsi zlý závistivec.
<reagovat 
 čtenář Andrea - 20.12.2017 > čtenář> Pěkně si mu to řekla Simono. Ať si jde klátit zbytkem svýho peška Zounara.
<reagovat 
 čtenář Simona - 20.12.2017 > čtenář> Hezky jsi mu to řekla Andrejko. Ať si ho strčí do sušených bodláku, viď?
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 21.12.2017 > je to moc nostalgické
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter