Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
to fakt nevím...
Autor: A Mystikus (Občasný) - vloženo 1.1.2018
ANO, jsem to já, jsi tu správně!
Také mi říkají Mystiflus, Mystikousek, Mystifloutek, Mrcifous, Mrdichvost, Mrcozmrd a podobně, všechno si to nepamatuju, ale fakt je, že mě to vždy rozrajcuje k šílenství! No a co? Každej jsme na něco ujetej, nevyliž pravda? -jak říká můj oponent, ale to je vůl, tady budu teď doma, sem budu dávat všechny hovadiny, píčoviny, básně hodny díla Shakespeara, Goetheho či Josefa Suchého.

A jak je mých zvykem, tedy zvykem grafomana,
a za to se nestydím, já se totiž tady vůbec za nic nehodlám stydět, taky nebudu slušný, tak jak mě znáte z mého prachpůvodního prostoru - stránky, přiznávám se, že tam se přetvařuju, ale každý máme víc osobností v sobě, každý jsme vlastně schizofrenik,
každý jsme někde uvnitř ujetej blb, akorát se to snažíme utajit. Mám toho mnohem víc, co bych vám chtěl na sebe prozradit, ale budu vám to radši dávat po kapkách, aby vás to nezabilo a mě nezhaftli moc brzo!
Takhle - všichni měli pravdu, když o mně psali ty nehoráznosti, ale kdo z vás to přizná jako já?
KDO je tak silný a může si to dovolit?!
Z Plzně teda určitě nikdo!

Když mi dáte 1 bod, tak se budu tetelit a řvát rozkoší, jsem více žena než muž, takže patrně dojde i na trhání rodidel a podobné fiškuntálie. V tom jsem fakt dobrej!

A víte co? Já už seru na pravopis, to umí každej debil!

Zde je ukázka z tvorby Josefa Suchého z dílka Slzy věcí...

...

Tváří v tvář pozdnímu červánku neklidným ptákem,
co z větve na větev poposedá,
je duše.
Anebo v pomlkách to křišťálové klove a naráží v kopuli ze skla -
O pláči,
který se ozývá ve čtvrtém rozměru,
svědčí tu slzy věcí...

No a abyste viděli, že jsem také plodným autorem tak přidám něco ze Silvestra, když se na mě lepila statná padesátnice a já se jí porád ptal, jestli má děti...
Řekla mi, že má, ale ať se věnuju jí, což jsem pln hnusu a odporu ke starým lidem odmítl!
Co baba ví...
Děti mám opravdu rád!

...

Co vy víte mladá paní o pytlích plných sexu,
když hovoříte o líbání,
já píchal bych,
víc nechcu!

Víte, tuto stránku A Mystikus jsem založil abych se vyjádřil tak nějak lidově, po svém, abych ukojil své niterné, skryté ego /čti ígou/ - jsem totiž famózní angličtinář... abych se tak nějak ukojil.
Všiml jsem si, že jsem čím dál víc populárnější a je úplně jedno jak se na vrchol dostaneš, jestli tím, že něco umíš, či tím, že někoho vykradeš (to je fakt pohodlný) nebo po něčích zádech. Důležitej je výsledek!
A taky cítím, že tahle fakt dobrá parta z Totemu je mi nakloněna, že mě prostě miluje a toho si cením.
Rád bych dosáhl také alespoň 1000 shlédnutí jako ten hejhula, ten geront, jestli mi rozumíte...

Ok, tak jsem se vám představil, teď je řada na vás!
A buďte upřímní, nemilosrdní, já to unesu, i když jsem postavy chatrné a rozumu mdlého, občas se převlékám do dámských šatů a zbožňuju vysoké podpatky.
Božínku, co já na sebe všechno neprozradím hned v úvodu...
Tak pa, broučci!



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 22.2.2018 > "

Zakovske citáty continue: T. G. Masaryk . -na rozdíl od některých diktátorů -podporoval své



kritiky napr. i tím, že jim zaplatil živobytí, aby měli dost času na diskuzi :).
."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter