Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Walda...
Autor: Pudlinek (Občasný) - publikováno 15.1.2018 (00:42:52)
Kresba, kartón, obyčejná tužka, formát A4


Poznámky k tomuto příspěvku
zochrova (Občasný) - 15.1.2018 > podoba tu je a líbí
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 15.1.2018 > Kdysi jsem si myslel, že výsměch podobnými díly přivede majitele ke studu a zrušení serveru. Z příkladu literry ale už vím, že soudnost je nicotná vedle snahy "aspoň něco." Bude nás přibývat, co si budeme z totemu dělat jen takovouhle prdel. Dobře tak. Nechť je patrno, o čem bylo posledních dvacet let idiotských věr, že tohle může někomu prospět. Na fotce neni Walda ale egil blby.
<reagovat 
 čtenář :-) - 15.1.2018 > čtenář> Je mi líto všech zhrzených idealistů, kteří věřili tomu, že tohle bude někdo považovat za výsměch. Ty vlasy jsou vážně super. Akademičtí malíři a naučení vzdělanci nechť si chodí po galeriích a tam vedou učené disputace. Normální lidi třeba doma kreslí hanku a někde to chtějí vystavit. Vzdělanci by vůbec neměli lézt mezi lidi, má to na ně příliš velký devastující vliv. Nezajímá mě, kdo je pudlíček, třeba si dělá legraci - ale takových je dost a myslí to vážně. Proč ne. Jen idiot si může myslet, že se na internetu zadarmo budou producírovat špičkoví umělci a jestli takoví dřív byli, dělali to jen proto, aby na sebe upozornili - buď se chytli, nebo to vzdali.
Běžte si lamentovat někam jinam, zřejmě jste příliš vzdělaný a leze vám to na mozek.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.1.2018 > Pěkné, nejde o překreslování, fotografie je fotografie a kresba je kresba. Zachytit na kresbě, nebo malbě skutečnost je umění (byť podle fotografie).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 15.1.2018 > Tohle přece néé! Překreslovat fotky tužkou – a co teď s tím? To tady můžeme přepisovat propisovačkou recepty z nějaké kuchařky a publikovat je – ale k čemu to bude? TOTEM je kulturní server propagující mimo jiné výtvarné umění a překreslované fotky opravdu s uměním nemají nic společného. Je to pěkná záliba, kresby určitě pochválí příbuzní a kamarádi, ale tady na Totem určitě nepatří. I když na druhou stranu – někteří lidé jsou ze současné reality tak zblblí, že dokáží takovéto omalovánky vysoko ohodnotit i tady.
<reagovat 
 Čtenář - 15.1.2018 > čtenář> Mě spíš fascinuje, že i když tu běžně leží obscénní výlevy nějakých podivínů, stejně se najde někdo, kdo bude odsuzovat absolutně nevinnou kresbičku, která sem patří. Naprosto. Je to amatérská nedokonalá tvorba a patří sem. Kam jinam?
Běžte si takhle brečet pod díla, která sem skutečně nepatří.
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2018 > čtenář> egil, všude samej egil
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2018 > čtenář> nejsem žádnej egil, jen mě rozčiluje, že někdo bude vykazovat kreslíře Waldy za dveře a úchylákům, kteří to tu doslova przní svými obscénními autoerotickými výlevy se nic neřekne. Sice tyhle kresby nikoho moc neadchnou, ani neohromí, je to nuda, ale nazslouží si, aby je odtud někdo vyhazoval. Narozdíl od jiných.
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2018 > čtenář> takže JSI egil
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2018 > čtenář> ty retarde, ne nejsem
<reagovat 
 Čtenář - 17.1.2018 > čtenář> totog nechápu. i kdyby jsi egil nebyl, to by tě přece mělo těšit, že tě za něj někdo považuje, ne? egil je egil kámo, abych vám sem nedal jeho aktuální fotku braši, bacha na to!
<reagovat 
 Čtenář - 17.1.2018 > čtenář> Taky si myslím, že by to mohl být egil, anebo věza, ta tomu taky vůbec nerozumí, ale egil by se mi líbil víc.
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 18.1.2018 > Lásko, mně ubývá dopinku
Lásko, nechte si dorůst ofinku
Lásko, ukuchtěte důchodcům topinku
Lásko, zkuste se nadnášet jak vejce divočejší na jednu polovinku chvilinku :)
Lásko, mám pro Vás ze Sicílie červeného JANUS lahvinku :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Pudlinek (Občasný) - 18.1.2018 > mystikus> Jeee děkuji, to je od Vás milé :)
<reagovat 
 Pudlinek (Občasný) - 18.1.2018 > mystikus> Jeee děkuji, to je od Vás milé :)
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 19.1.2018 > Pudlinek> (já to myslel, že Váš Walda je od Vás jako živý na portrétu, tudíž jsem oživil jeho vokál pro Vás, jako by na Vás Walda promlouval jako vnuknutí... Walt Disney: Tys nej, by dodal Walt z USA)
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2018 > Někteří jste skutečně zakomplexovaný trubky za PC.Spousty z Vás neumí nakreslit ani Ň a budete někomu psát hodnocení.Nekteri z Vás by potřebovali pořádně nakopnout do biskupa, aby jste se vzpamatovali!
<reagovat 
 Čtenář - 19.1.2018 > čtenář> Gratuluji, toto je prozatím nejblbější komentář tohoto roku, a to jsme teprve na jeho počátku. Možná ti to ještě nikdo neřekl, ale tady se vede diskuze ke zveřejněnému příspěvku, nevede se diskuze kdo a co umí či neumí nakreslit a co kdo může a nemůže pod obrázek napsat. Podle obsahu tvého příspěvku hádám - že ty jsi mladá blondýnka?
<reagovat 
Čtenář - 16.1.2018 > Proboha, lidi, co blázníte! Sleduji totem už přes deset roků a čas od času se tady objeví člověk, který tady vloží své kresby podle fotek. A hned se tady vytvoří dva tábory – jedni jsou proti, protože realistické kreslení podle fotek není žádné umění, jedná se o zručnost, pouhé řemeslo (mají pravdu), druhý tábor autora brání a obdivují jeho zručnost, že by to sami tak dobře nenakreslili, nehodnotí žádné umění, ale zručnost (také mají pravdu). A už se oba tábory okopávají. A přitom oba mají díl pravdy.
Můj názor: Osobně bych se bez těchto kresbiček tady na totemu obešel, ale když je autor sem vložil, tak se s tím musíme smířit. Jak zde již bylo napsáno, kreslení a malování je pěkný koníček a každý autor má zde zájem o posouzení své tvorby. Takže k mému hodnocení – Pudlinek: Oba dva zveřejněné portréty patří k tomu lepšímu, co jsem tady na totemu zhlédl. Velice dobře zvládáš kresbu textur, materiálu, určitě nejsi žádný začátečník v kresbě. Než se věnovat překreslování portrétů z fotografií, je daleko lepší se věnovat své vlastní tvorbě. Po celém světě se překreslování lidských obličejů, koňských hlav a psů z fotek věnují snad milióny amatérských kreslířů – a kdybychom jejich výtvory hodili na jednu kupu, nepoznáme, kdo co nakreslil, kdo je autorem. Pokud se budeš věnovat své vlastní autorské tvorbě, máš daleko větší šanci se stát rozpoznatelný, originální, svůj. V tom případě už můžeme mluvit o umění. Záleží pouze na tobě, jak se rozhodneš, na jakou cestu se dáš. Držím ti palce ve tvé tvorbě a těším se na další příspěvek. Vítej na totemu!
<reagovat 
 Čtenář - 19.1.2018 > čtenář> no tak než se tento člověk a jakýkoliv jiný podobný začne věnovat vlastní tvorbě měl by v první řadě přestat kreslit podle fotek a zkusit to podle reality to je tak nutný základ že bez základních znalostí kompozice, perspektivy, šerosvitu, anatomie, technik a všeho možného dalšího nemá smysl mluvit o nějaké původní tvorbě
<reagovat 
 Čtenář - 19.1.2018 > čtenář> Ano, souhlasím. Kresba jen podle fotek je cestou do pekla. Ale málokterý amatér bude několik roků studovat výše uvedené, než začne samostatně tvořit. Výtvarná tvorba je pro něho koníčkem a bude kreslit či malovat tak, jak na to stačí. A během své tvorby bude, pokud bude chtít, postupně dohánět vše zameškané. Někteří potřebují jen počáteční radu, impulz, nasměrování, pak se po tvůrčí cestičce vydají sami. A to se tady asi skoro všichni rozumní shodneme: nekreslit podle fotek.
<reagovat 
čtenář kritik - 20.1.2018 > Sice oceňuji tu piplačku (např. vlasy), ale nezdá se ti, že je to takové jakoby neživé, placaté, ten obličej je jako po liftingu?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter