Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JEŽEČEK
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
mystikus (Stálý) - 16.2.2018 >
Body: 1
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 16.2.2018 > K.ČAPEK-kritici by to napsali jinak, KDYBY TO TEDY UMĚLI! (přejme ti něco: měj pod čepicí víc, než uschlý vlas)
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 16.2.2018 > j.f. julian> jo takhle naježený vlásku... zkoumej z lesů, vod a strání jen a především všeobjemnou lásku, okay?
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 16.2.2018 > j.f. julian> je to nevyčerpatelný námět pro veškerá čerpadla, tedy i ježky a chápadla, chápeš?
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 16.2.2018 > baj the vej, dneska oslavuje 60 let O.G. Original Gangster Ice T, to sis dovolil hodně... ježku.
https://www.youtube.com/watch?v=d3rhBwnNU6o
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 16.2.2018 > j.f. julian> https://www.youtube.com/watch?v=JBszg10lw0Q abych za ní schytal jedničku ledničku? to nikdy... :)
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 16.2.2018 > Zejtra slaví Jaroslav Vrchlický 165 let, toho jsi nezpovídal u piva ani náhodou... pivní pěno.
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 17.2.2018 > nedělej si nárok na slávu, pokud si vůbec žádnou slávu nezasluhuješ... ježek v křeči, ježek v rezavé špinavé infekci... po předcích přeci rádobynádoby...
:)

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 17.2.2018 > mystikus> Takže jasná odpověď na včerejší VÝZVU!

<reagovat 
čtenář JUST - 17.2.2018 > tak to je síla, myslel jsem, že mystikus obhájí svou kritiku a předvede báseň, avšak máš pravdu, JE TO JEN UBOŽÁK, JEN ŠKODÍ A NIC NEUMÍ, PROSTĚ SRÁČ!
<reagovat 
čtenář fan club jfj - 17.2.2018 > už ho brzo vyřešíme, nebojte, nezapomene na Hochy ze Stínadel, zmrd!
<reagovat 
Čtenář - 17.2.2018 > pánové, ten tady škodí už kolik let, bylo by potřeba ho umravnit, nechápu, proč ho admin už dávno nezablokoval
<reagovat 
VíraEl (Občasný) - 18.2.2018 >
To je krásný a dojemný, jako bych tam byla s ním.
Body: 5
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.2.2018 > děkuju, konečně Někdo pochopil můj záměr!
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.2.2018 > Těch zdrobnělin by tam mohlo být trochu méně, ale jinak pěkné.
Nejzajímavější rýmy : drozd i výr / netopýr, čilý ruch / protly vzduch
Body: 4
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.2.2018 > P.V.Ctihodný> díky, no já to psal pro děti a chtěl jsem aby to vyznělo jako pohádka, i když smutná...
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 5.3.2018 > https://www.youtube.com/watch?v=c-imTGNZDxY
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter