Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozhovor na ulici
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 16.4.2018 (09:19:32)
Ahoj paní. Ráda vás vidím, mám s vámi malou řeč. Počkejte na mě, hned jsem tady, musím něco přikoupit,..., už jsem tady. Ptejte se. Tedy jak se máte, co rodina, zdraví? Nedávno jsem měla angínu, starší dcera teplůtku, vzala si na noc dva prášky pod jazyk a do rána byla jako rybička. Mohla jít do práce. Ostatní chodí také do práce. Mám ještě dva syny a dceru, jsou odbytí, mají svou rodinu, minimální mzdu, jsou spokojení,..., a co vnoučata? Mají obojí vzdělání, tři chodí na základku, dvě jsou v učení, všech pět chce do práce kvůli penězům a žrádlu. Když ke mně přijdou na návštěvu, chtějí šunku nebo debrecínku, ale já mám gothaj retro. Tak ho také sní. Sliny jim přitom poskakují tak, až si odplivnou. Já se v duchu usmívám a říkám: bída na vás, to byste poznali něco. Nakonec mávnu rukou. Doba je asi taková napínavá jako ty filmy, co dávají v televizi. Co mě se týče, já se dívám raději na zamilované. K tomu připravím gothaj, ten rozkrájím na kostičky a přikusuji chleba,..., ale vidím, že sebou vrtíte, díváte se divoce, tak ještě poslední věc. Pivo nechávám manželovi. Mějte se hezky a brzy nashledanou.

Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 17.4.2018 > Ahoj Chode.To jsi odposlechl někde hu nás ? Vtipné.
Taky se mi občas stává, že mi někdo něco třeba hodinu vypráví, a pak na závěr dodá : S tebou se tak hezky povídá !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 17.4.2018 > Ahoj krajane, díky za zastavení, je to upletené z hovorů z více míst - taky vod hu nás, jak říkáš. Mám v plánu ji rozšířit. Měj se fajn. Franta.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter