Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LET + citát
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 19.1.2019 (10:40:18)
V anotaci jsem uvedl svůj citát, který vzešel ze známého Pravidla (pro Inku), že básník by se měl vyhnout prvnímu rýmu, který ho napadne...
Léta zkušeností mi dala toto zjištění.

Dále uvádím báseň, která vznikla po zkušenosti s klinickou smrtí. Je jich opravdu hodně a změnili moji osobnost, ale dlouze se o tom rozepisuji v knihách.
Doufám, že "malomocní" budou šetřit a nekoupí si je!
O hlubší kritiku opravdu zájem nemám, byly by to jen spekulace lidí, kteří tu zkušenost nemají...



~ LET ~


Již zítra zemře někdo z nás...
a já mám prosbu velikou:
„Neplačte drazí dopředu,
že Život zhas, (že odejdu)“!

A prosím vás, nemějte strach
na křídlech Smrti odlétnout,
to přeci není žáden krach,
jen trochu jiný svět…

~

Snad v míru tichý, zjasnělý;
jen na chvilku nás rozdělí
na nebi lásky s anděly.
V očekávání se budu chvět...

~

Tak tedy prosím,
neplačte!
Bude to dobré,
když se ptáš...

Pokud se Pekla obáváš,
NYNÍ se čiň!
Existuje i Satanáš!



Poznámky k tomuto příspěvku
Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 19.1.2019 > A omlouvám se že píšu pod tímto nickem jsem to já Nadšený čtenář ale od toho původního nicku jsem zapomněl heslo a to jsem myslel že si ho pamatuju ale nefunguje nic.
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.1.2019 > ok, já si každého přihlášeného rád přečtu, a opravdu může kritizovat, ale konkrétně věcně a slušně. Děkuju, j.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.1.2019 > Tak dle Inky bych ti neměl dát 5 bodů. Proč? Protože Piráti neunesou, když je někdo dobrej, nejlepší, když je kdokoliv Přesáhne. To je jedno, že něco umí, ale ON si to nezaslouží, když "my" jsne neschopní! Jakobych slyšel ten Dementní blok! Fiala, Bartoš a ti další čecháčkové-udavači, bonzáci. Takže Juliáne, ti do Nebe určitě nepůjdou. Musí se v té zášti škvařit už teď! A jak říkáš ty - TÍM JSEM SI JIST!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.1.2019 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2019 > zase pozdě, krucinalfagot, zas tě předběhl jinej alternick...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 19.1.2019 > čtenář> bystrý nejsi, vtipný nejsi, přihlásit se neumíš, nic nepíšeš...
UŽ VÍM!!!
TY JSI VOLIČ FETU-PIRÁT, GRATULUJI!
<reagovat 
 Čtenář - 19.1.2019 > j.f.julian> gratuluji..., koukám tvý oblíbený slovo, he,
stejně jako piráti, stejně jako knecht, stejně FB, stejně jako..., i tohle by vydalo na pár knih o hovadech na litwebech (hele, rým...)
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> SNB
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2019 > j.f.julian> ZSPB
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2019 > Proč tak úpěnlivě, opakovaně trváš na tom, aby se jeden přihlásil, když tu bude zas pod nějakou přezdívkou?
Je pak snazší se mu dostat pod kůži???
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> uvidíš!
<reagovat 
 Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 20.1.2019 > čtenář> Já nevím jak to vidí jiní lidé ale za sebe bych ti doporučoval se přihlásit ono je to zdarma a nemusíš ani vyplňovat svoji poštu ani telefon ani jiná čísla napíšeš jenom jméno a heslo a doporučuju to heslo ještě někam poznačkovat protože se ti může stát že ho třeba do druhého dne zapomeneš jako já ale možná máš fenomenatální paměť a nestane se ti to. No a můžeš se sebou přihlásit i své kamarádky běsnířky feministky a můžete si tu založit kroužek feministického vršování nebo bojovat proti těm vašim alterneckám které všude vidíte. To může být hezké my ve škole spolu taky občas bojujeme ale víme že je to hra a tak se nestává žádné krvelití jen občas si někdo rozbije koleno o lavici což se ti na Totemu stát nemůže protože praštit kolenem do monitoru se ti asi nepodaří pokud teda nejsi akrobotka a taky člověk ví že by si monitor zaflekoval od krve a musel by ho čistit tak si to raději rozmyslí předem.
<reagovat 
 Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 20.1.2019 > čtenář> A ještě myslím že se nemusíš bát že by se ti někdo chtěl dostat pod kůži tam je většinou spousta krve a všech těch tělních věcí zatímco na Totemu tě nikdo nevidí ani tu kůži a natož abychom se zajímali o orgány a kdovíco všechno může tam být i rakonovina nám ve škole říkali že u některých jejích typů se to třeba dvacet let pod kůží připravuje a pak teprve začne naostro ale nechci odbočovat do takových ošklivých věcí tady jsi prostě jen virtuální identiketa a nikdo po tobě nejde tak tě prosím nebuď paradontoidní a přihas se děkuji.
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2019 > j.f.julian> neuvidím - umím si totiž živě představit, že se pak umíš postarat, aby tu zbyli jen nejvěrnější nohsledové, patolízalové a chrliči pětek...
poezie se nad tím hnusem musí jen někde krčit v koutě
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > Nadšený čtenář 2> to je na ně moc slov a myšlenek, moc monstrancí a filozofie, možná že i šestibloký chrám je jim blíže.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > Nadšený čtenář 2> ten největší fór je, že se mi smějou, že neumím vložit fotku, jelikož jsem nepraktický, ale už jaksi opomínaj, že oni se ani nezvládnou přihlásit, o tom, že by jaksi neměli co publikovat, kromě ubohosti a malé fantazie urážek. Ale nedojde jim to! Co se z takového jednání dá vyčíst? No, že to jsou nohsledové Pirátů, těm také nic nedojde, dokud ae jim nenastěhují do baráku nepřizpůsobilí, ale POZOR-o těch aspoň všechno víme, horší jsou vždycky ti leváci a bonzáci z vlastních řad. Jakoby chytráci nevěděli jak v Čechách končí udavači...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> SNB
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> co to pleteš o poezii, když ji nepíšeš, nepoznáš, jen si tu vyléváš lítost nad tím, že jsi impotentní. Zkus FB a Piráty, ty tě jistě vezmou mezi sebe, tady pláčeš zbytečně, truhlo!
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2019 > j.f.julian> haha, napsal sem si předem tvůj komentář, a opět sem se téměř nemýlil -FB, Piráti,atd.,

začínáš mě bavit, chlapče :)
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> hi hi, já po ha ha jsem věděl, že to nebude k básni! GRATULUJI, ať to máš v kompletu a nemusíš už votravovat, na tohle nemám čas, kdybych se chtěl vykecávat, tak bych šel na FB a plkal ze 17ti letou brunetou, s trojkama a ne s nešťastníkem, co neví kam, jak a čím, jestli mi chceš rozumět. RESPEKT tomu v hip hopu říkáte.
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2019 > j.f.julian> jo! máš pravdu, na GRATULUJI (GRATULUJEME)sem zapomněl - díky za příspěvek, zapisuju...



jinak co se vykecávání: vono to s touhle slovní zásobou ani moc nejde, viď - tvý reakce, potažmo komentáře, se jak vejce vejci, to se to pak píše,
když jeden nemusí ňák zvlášť přemejšlet...

stačí si okopírovat, a vkládat pak jakejsi univerzální komentář, kde měníš v podstatě jenom první větu -
máš to tu vymakaný, uznávám, ochočit si tolik lidí...
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2019 > čtenář> chápu, že ze začátku to chtělo bič, ale výsledek je naprosto omračující - teď už reagujou i bez něj, a současně i bez vlastního úsudku (tím nemyslím alternicky, tam je to samozřejmý, žejo...)
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> ale na to už jsem odpovídal 100x. Prostě nemám čas a žádného vážného soupeře. Nemusím nic vymýšlet, je to furt stejné! Fantazii mám na poezii, na vás stačí pár slov, vás bych zvládl už v první třídě!
Přečti so komenty-mé- pod Kritikou II, dozvíš se, co máš udělat, abych si alespoň někoho z vás, hnidopichů mohl vážit.
Ještě nikdo se nikdy neodvážil. NIKDO mi nedal šanci, abych ukázal jak jsem velkorysý...
<reagovat 
Čtenář - 21.1.2019 > no jo, už je to tu nuda, tak já padám..., někdy vám zas přijdu vyprášit kožichy, abyste neměli ty rypáky tak odřený :)
<reagovat 
čtenář A. - 22.1.2019 >






A zatím žádnej pravej:)
<reagovat 
Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 19.1.2019 > Neuvěřitelně silné mám z toho mráz na zádech.
Body: 5
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.3.2019 > Nadšený čtenář 2> Nadšený čtenáři 2-ty ses nějak vypařil... škoda, tak snad se ještě vrátíš... třeba i s konstruktivní kritikou...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter