Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mařka Půlpánová
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 11.8.2019 (06:22:40)

~ MAŘKA PŮLPÁNOVÁ ~

Kdysi jsem klátil Mařku Půlpánovou,
byla to děvka z Karlína,
měla tři kozy
a pičku ukázkovou,
pro partu byl jsem hrdina.

Říkala:
„Kloučku, ty máš velkej talent,
vždyť mrdám krále diskoték,

odvětím:
„Máří,
na šoustání mám patent,
ještě mně klacek nevotek!

„Někdy zas přijdi, kluku vrcholová,
dáme si spolu repete!“
Její řiť byla voňavá a snová…
PROTO ze „starý“ slezete!



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář helen - 11.8.2019 > Super Análku. Bohune dupe noýkama a tak je to správně, říkala jsem ji hned, že nemá šanci ani u jednoho z vás, ale blbky už jsou takové...
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2019 > mě zas pozoruje rozcapená piča a taky tu hystericky nehulákám, hysterko!
<reagovat 
 Čtenář - 11.8.2019 > čtenář> netrav tolik času před zrcadlem
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.8.2019 > Takže máš seschlej pytlik, jo? Ty máš to i velkou ďuznu, tak to ses bohu moc nepovedla! Ale včera byla lízačka, ne? Už ti někdo napsal tak pikantní básničku? Hlavně si zas u mýho videa nevytrol pajďuláka!
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2019 > Buznička teda nevydržela sklapnout ani na týden. Grafomanii holt neporučíš.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 11.8.2019 > čtenář> Hezky ses pojmenoval shemale, ještě jsi neodpověděl!
Kvůli tobě jset tvořil rád, jsem s holkama doma u bazénu, ty v práci, co, abys měl na operaci!
Už tu nevotravuj, plav na svůj prostor!
<reagovat 
 Čtenář - 11.8.2019 > analfagot> Před pár dny jsi slavnostně vytruboval, že odcházíš. Evidentně to ale pro tebe znamenalo nepřekonatelnou ztrátu, protože nikde jinde si tě nikdo jiný nevšímá.

Jsi malý mlž v malém rybníku a kdykoli se z něj pokoušíš vyplazit, končí to stejně jako tvé snahy o erekci naprostým fiaskem.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.8.2019 > Koukám, že Bohunu nešetříte, dejte bacha, abych já nemusel stvořit baladu o Bohuně, která se oběsila na laplích!
A máš tam děvče pro mě, za chvíli dorazím z Varšavy a dal bych si jahůdku! Ty POLKY! Budu povídat...
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 11.8.2019 > j.f.julian> Jasně, mám tu sqvělou 16tku!
Pomalujem ji fixama, až pak, aby se uvolnila.
<reagovat 
čtenář Heterák - 12.8.2019 > Bohuno včera jsi přiznala zoofilii, a jaký zvířata preferuješ.
Na pochody kašlem, my chcem tvoje zážitky se zvířátky! Teď dokaž co umíš!
<reagovat 
čtenář Servis - 13.8.2019 > Hele, vy jste si tu hloupou snad vymysleli, není možný aby byl někdo takto vypatlanej??!
UPŘÍMNĚ!
Dobrej tah!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 13.8.2019 > čtenář> Vážně nevymysleli, je to fakt originál!
Ty nejlepší věci jsou vždycky skutečný. Jsme tu pro básně a jestli se u toho někdo mrská a vzájemně kope do vulvy, tak to je nadstandart!
Máš 2 v 1!
Nejlepší je, že ač mění nicky jak zfetovaná vždycky poznáš že to je ona, ta nejhloupější mrdka ze všech litwebů. A to jsme toho už s jfj zažili, a když si vezmeš, že za to nám ve finále ještě zaplatí, tak neber to i se spartakiádníma cvičkama, prý tam byla za lesby už v 80tym...
<reagovat 
čtenář Nadstandart - 13.8.2019 > Žádáme negramotného idiota, nechť se poučí a KLIKNE na odkaz ZDE, který někdo umí poslat.

Jedna věc je psát špatné básně. Druhá věc je soustavně prznit jazyk.
<reagovat 
 čtenář Helen - 13.8.2019 > čtenář> Analfabetko, tady máš odpověď!
http://www.totem.cz/enda.php?a=346336
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 13.8.2019 > Bohuno, furt se vnucuješ,tak reaguj!!
-máš celej den modrýho nateklýho frajtra, když se furt mrskáš u Totemu?
-jsi jen vysmažená nadržená puberťačka-nebo jsi v přechodu-nebo jen frigitka s inkontinencí? Čekáme!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 13.8.2019 > PRCINO, MY JSME JEDINÍ KDO SE TU S TEBOU BAVÍ, TAK ODPOVÍDEJ NEBO VYPADNI!
<reagovat 
 čtenář Prcina - 13.8.2019 > čtenář> Se mnou se baví DIAZ, ZDŠ Litovel, Helen, JulekPytelSuchýchKulek, Analfagot...

Teď jsem se podívala na ostatní litservery, kam metastázovalo tvé rýmování, a vidím, že ti nikdo nic nepíše.

Proto si mě tak hýčkáš, i když na tebe seru
<reagovat 
čtenář TAKÉ BABOCHLAP - 14.8.2019 > Bohuno, teď jsem vyndal šunkofleky z trouby a hned jsem si vzpomněl na ten tvůj připálenej pekáč!
Až si ho vydrhneš, tak se přihlas, asi ti natrhnu blánu i možná i prdel, vercajk na to mám!
<reagovat 
 Čtenář - 14.8.2019 > čtenář> Julínek holduje stravě alá školní jídelna.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.8.2019 > Nýmand-NICKA závislá na našich dílech bude o někom říkat, že jsi nikdo?
Podařený kousek. BON!
Body: 5
<reagovat 
 čtenář Bonifác - 11.8.2019 > j.f.julian> Už zase ztrácíš sebekontrolu a blekotáš, jako by sis přiskřípl šourek.
<reagovat 
 Čtenář - 11.8.2019 > čtenář> Tak taky napiš nějaké básně pod své jméno, zatím jen žárlíš na druhé.
Už tě tu pozoruju dlouho, to ti není trapné se takhle zesměšňovat?
Rýmovačka je skvělá!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.3.2020 > čtenář> Myslíš asi na svůj scvrklej pytel, ty buzno! ANO, JE TO VO TOBĚ SHEMALE TROJKOZÍ!
<reagovat 
 Čtenář - 11.8.2019 > čtenář> Pomooooc, pozoruje mě skřípnutý šourek!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter