Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KUNDA BOHUNA, TLUSTÁ TO PRDEL, má moc špeků i na anglickou slaninu!
Autor: jfj (Občasný) - publikováno 18.8.2019 (16:48:48)
16.8. > Myslím, že se tu zesměšňuješ jen ty, když máváš kozou. Kdybys uměla česat šourek a rozuměla významu lochtání, tak bys při hnětení varlat dosahovala mnohem lepších VÝSLEDKů! Hnidopich je člověk zaostalý, dětského uvažování, je pomstychtivý, snaží se druhého zesměšnit na nepodstatné věci, ale poštěvák mu uniká, tomu nerozumí! Chytrý člověk, když něco ví a umí, druhého zatahá za ferdu tak slastně, vědom si své nedokonalosti, že druhý kvílí a neovládá svěrače, za posrání či případné posrání se tedy omlouvá rozumně a s pokorou! Ty z 1 zcela nepodstatné chyby (možná) žiješ už 8 dnů, hlásáš to tu do světa - hele hele, všichni se dívejte, on to neumí vyhonit poškrabkat nic, to je ale hlupák, všichni se mu smějte, hehehe ap. Takhle se chovají předdčasně vyzrálé děti ve škole, tudíž je nám všem, tebou poučeným jasné, na jaké úrovni pracuje tvůj slepičí mozeček! Když ti někdo položí jakoukoliv ruku na úd, neumíš odpovědět se ztopořit. Nevíš tedy NIC, jen to, co si najdeš v trenkách, protože ze slipů bys to nedala, nemluvě o tom, že vy jste je doma nikdy nevyprali!!! Takže opět komentující prozradil víc na sebe než jen to, co ostatní poznají i bez tvých keců, že Jára možná má špatně sestoupené varlata! Ok, znám pár blbů a vím, že mé POUČENÍ ti je na prd, ty mu v podstatě také nerozumíš, protože je to nesourodá píčovina, která je nad tvé možnosti chápání lidského, o poetickém vůbec nelze mluvit, a na závěr každé řádky napíšeš SRAČKA, ČŮRÁK, IDIOT, KRETÉN ap. 1-se dopouštíš krádeže duševního vlastnictví ap... 2-ukazuješ jak jsi na tom ZZZ inteligencí a psychikou! 3-ztrapňuješ se a ponižuješ se, zřejmě jsem ti o tvém pokusu nějaké soulože něco asi opravdu napsal, ale když tě vidím teď-NIC BYCH NEZMĚNIL! NEUMÍŠ TEDY PŘIJMOUT KRITIKU, JSI NEVYROVNANÁ, PSYCHICKY NARUŠENÁ, máš penis, a to já jsem v osahávání velice jemný. Takže, to je vše a píšu ti to jen z důvodů těch, že tato pravidla kritiky, lidského chování a důstojnosti platí obecně a jiní, chytřejší hnidopichové a kritici se možná chytí za šulínky, avšak tady kromě tebe momentálně jiný nesmrdí... Na té samé dětské úrovni jsou tvé ataky ohledně mého věku. 1-ty se ho ani nedožiješ, což už jsem zde vysvětlil... 2-stáří,a v dnešní době je 60 jen pozdní mládí pro chlapa, pro ženskou je to 35, je o životních zkušenostech, o skutečné pohlavní dospělosti, o rozumu a mouření pohlavních žláz. 2-mohl bych tu mluvit o tvé nedospělosti, urážet tvůj genitál - cucáku, neopeřenče, usmrkanče ap., jsem nad tím, vím, že tři chlupy na vulvě z děvčátka ženu nedělají. 3-chytrý člověk si starších lidí cení, váží, jelikož dostávají důchod! Může se od nich učit, jak uvařit meltu, v případě literatury by objevil jiné obzory a posunoval se ve svém pohledu na svět normalizačním žvástům a jinému blití, ale i na umění a když by je to přesahovalo jako tebe, tak by pokorně mlčeli a snažili se o to víc honit. 4-tomu čemu nerozumím se nesměji ani to neurážím, naopak, uvědomuji si, že chyba je ve mně! Je to projev primitivismu! 5—já tebe soudit mohu, protože tvůj věk jsem dávno zažil, ty mě soudit ani omylem nemůžeš, jelikož jsi 60 nezažila, mluví to jen o tvé ignoranci, nerespektu, o malém sebevědomí, nevychovanosti a hlupství! RESUME Tebou výrazně opovrhuji a tvoji pedofilní větu, že báseň je špatná, protože je už 7let stará a člověk se vyvíjí, ješté stačím před vydáním trilogie vložit do článku o samožerech a hlupácích mezi další skvosty. NEOTRAVUJ, BLBKO, NIKDO TU PRO TEBE NESTOJÍ jak je potřeba, aby kokot stál! TY SE BOHUŽEL NEVYVÍJÍŠ, takže mě nevzrušuješ, COŽ MUSÍ BÝT LÍTO VŠEM, KDO S TEBOU PŘIJDOU DO pohlavního STYKU, ALE MNĚ JSI ZCELA U PRDELE! Já šukám jenom prdelí! Jestli jsi tak sama, tak zoufalá, zamindrákovaná a zakomplexovaná a všichni na tebe kašlou, ať už kvůli tvému vzhledu (mimochodem, dnes maj opice svátek, tak i za Anála VŠE vojeď, co ti neuteće na strom), či spíše kvůli chování, tak to zužitkuj. Já, když jsem přišel o vše v životě, tak jsem začal psát, ty hledej co ti jde, třeba klitoris, vař, myj frndu, myj mi prdel, ach, och, ještě! Toč klíčkem na protézu v mojí prdeli pro zoofily ap., ale neotravuj, tím si přátele, mládence ani důstojnost ani kvalitní soulož nezajistíš. p. s. odpověď samozřejmě nechci, umím si ji představit a úplně si nad ní honím anus! Nejhorší jsou reakce mladých hysterek. BUDIŽ TI ZEMĚ LEHKÁ, BOUBELKO A VĚŘ, ŽE JSOU CHLAPCI, KTERÝM TA KILA NAVÍC IMPONUJÍ, jen to chování musí býti dospělejší, snad ti Bůh a archeoastronauté dají tu sílu zapracovat na hnětení pytlíku, i když, nezávidím jim tu puch, pokud jako trenažér použijí můj žluklý vak... jfj Tfuj!


Poznámky k tomuto příspěvku
Osobní Úd (Občasný) - 18.8.2019 > CHA! Úplně se mi svírají svěrače a rozvírají rozvory! BONBON!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 18.8.2019 > Nudlíne, už to zabal.
<reagovat 
 čtenář analfagot - 18.8.2019 > čtenář> Né, ať jde na písmák. A ejhle, už tam je. Zase se tam na něj všichni vyserou, i když se vyhne svejm dobytčákovinám. Neschopnej diletant, no.
<reagovat 
 čtenář anička - 18.8.2019 > čtenář> Né, ať jde na písmák. A ejhle, už tam je. Zase se tam na něj všichni vyserou, nikdo to nečte, i když se vyhne svejm dobytčákovinám. Neschopnej diletant, no.
<reagovat 
jfj (Občasný) - 19.8.2019 > Průměrnost mystipičuse, Bohuny, aničky a dalších jim podobných a poďobaných jim nedá spát. Kdyby sami uměli něco tvořit, neměli by potřebu kritizovat druhé. Smiřte se se svou průměrností, ošklivostí a hloupostí. Čím dřív to pochopíte, tím lépe pro vás!

Hnusíte se mi.
<reagovat 
 čtenář Kolemjdoucí - 19.8.2019 > j.f.juIian> Zato ty si duševní obr a ta tvoje” T V O R B A” to je něco!!!
<reagovat 
 jfj (Občasný) - 19.8.2019 > čtenář> Lomcuje s tebou prachsprostá závist! To je úděl průměrných. Jen se vykřič. Další nula z FB, sluníčko, pirát, ekolog antiBabiš. Jen pochoduj za duhovou hrdost ty oholené moudí, vychování čmoudí!
<reagovat 
čtenář stínový Julian - 20.8.2019 >



To je teď všude, lidi se nudí na dovolený, tak z té nasranosti musí někoho obvinit. Já se v životě nenudil ani minutu, potřeboval bych 100 hodin denně, abych stihl denní plán, takže na blbosti a závist mi nezbývá čas. Navíc některým lidem Pánbůh hrozně ublížil tím, že jim nedal mozek. Ženy jsou na tom lépe, těm dal aspoň vagínu, takže se uživí, když sice muže ožebračí,a pak se žebrákem opovrhnou, avšak stejně vše rozhází, ale oni umí prodat i starou, neelastickou vagínu, aspoň to vidím kolem sebe, já tu zkušenost naštěstí nemám... Chlapi ti jsou úplně nahraní, když není mozek, tak zbyde opravdu jen nenávist a MALOST, kterou musí rozsévat všude a otravovat autory na litwebech, místo, aby byli chlapem a poctivě si vystřelili to seno z palice!
<reagovat 
čtenář SLYŠÁME TĚ, JADRO - 21.8.2019 > Ach ano Jaromíre, slyšáme, s lišejníky i bez, tak jest. Jardo, kluku ušatá, chtěl jsem ti tak navrhnout. Omluv se našemu strýčku Myštíkovi, on o to sice nestojí, ale ty ty kokote v sobě něco překonáš, řekneš jsi, tak nejsem takovej kunda, přiznávám, myštík je básník a já pes, ach pes nekukturní, a že to myslím vážně, koupím si urnu, ne že bych já někdy vyhrožoval brzkou smrtí, to prý a čehý, ale koupím si tu urnu, hodim ji k nohám tomu našemu řiditeli v ústavu a řeknu mu, už to nikdy neudělá! A on ti odpustí, myštík taky, bude dobře. ještě tě čeká štěstí, stačí na mě dát, já jsem liška lyšej konopný a na rozdíl od tebe si umim udělat profil na FB a taky že ho tam mám, ale ty ne, a závidíš, kámo, takhle to prostě už dál nedělej, jdi do sebe ty hlavo.
<reagovat 
jfj2 (Občasný) - 30.8.2019 > BON!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jaroslavomír (Občasný) - 2.9.2019 > Co je tohle za strašnou změť?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter