Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DEN PŘED SMRTÍ - v NDR
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 23.9.2019 > Jeminánku, to je tak dlouhé a úmorné, že člověk čtením doslova spaluje kalorie.


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 23.9.2019 > čtenář> Aspoň zhubneš Otylá Bohuno. Na FB máš třířádkový výkřiky, tak se tam vrať! Ještě jsem ti nepovědíl, že existujou i knihy!!! Ty mé mají většinou 300 stran, ale ty je radši nečti, ty bys úporností to překoktat spadla do hajzlu!
<reagovat 
j.f.juIian (Občasný) - 24.9.2019 > Neb zloděj mé identity poháněn žárlivostí zmanipuloval slabomyslného cenzora, nechť smaže můj opus, nezbývá než jej uveřejnit sem:




~ Zvítězil jsem! ~

Když vidím snahu tvořit
tak pomohu
poradím
a odpustím

řvounům
malosti
hlouposti
primitivismu

To ale není pravda!
(ať už jakékoliv úrovně)

Když něčemu nerozumíte
zkuste se slušně zeptat
jak do hubené kozy

Co to tedy ukazuje?
O díle nikoliv

Nyní zpět k meritu.

Nikdo žádnou báseň nepublikoval.

ale rád si ji kdykoliv přečtu
i od zamindrákovaných a zakomplexovaných
děti-puberťáků, nýmandů
nevyzrálých osobností.

budu-li upozorněn

Nechce si pálit prsty
dokud nedojde na samotného jedince

Ten pak se nestačí divit, že slušní hoří
aby si zchladili žáhu
své vlastní neschopnosti

Básně se sice nevysvětlují, ale
co je to za lidi,
kteří sprostě, bez znalosti a lásky
sladké jak impotence
sami před sebou obstáli

jediné, co si z mých slov vezmou, je
výkřik zoufalce a onana a samozřejmě

Zvítězili exemplární hnidopichové
všichni pederasté
onanisté, sexuálně frustrovaní zoufalci
a ubožáci

zvítězil jsem!

(Jak by řekli mnozí níže jmenovaní.)

„V mých verších jsou ponížení, které každý zná,
každý je zažil a které by málem každý vyslovil…
… jen nemůže najít správná Mňo…“
J.F.J. (1987)




Body: 1
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 25.9.2019 > j.f.juIian> Bohuno, alias můj ukradený nicku, já ti gratuluji, ale opakováním již jednou (25x) napsaného se z tebe spisovatelka nestane!
Možná bys mohla razítkovat na poště, máte-li něco takového ve Zbuzanech.
A ještě tě zklamu jednou-jfj už vůbec ne, kdybys opsala a pokurvila všechny mé básně.
A jak už to tak bývá, Ďábel sere na jednu hromadu, čímž chci říct, že jsem čerstvě zamilován, jestli mi holčičko chceš rozumět... Vím, nechceš!
Tak pa, dnes jdu slavit středu, život je lehký, vždyˇses jistě dočetla, proč jest tak - tedy pro mě.
Příště ti dam historku o policajtech, já vím, že ji znáš, jestli máš kopii, tak mi ji pošli, já ji někde ztratil, což ale neznamená, že ji nemohu znovu napsat!

A víš proč, Bohunko Houskovic?
Nu, protože mé historky jsou všechny pravdivé, proto se nemohu mýlit, neb, pravda to je jediná jistota existenciálního poety, kdybych si měl vymýšlet, tak radši nic a nebo smrt.
Čímž ti tuto filosofii nedopuručuji převzít, protože ty, ku své škodě, žiješ jen mými příspěvky po celé planetě, jak jsem si všiml...
Ještě poznámka-s těmi Slánskými listy jsi opět neměla pravdu, vyšlo z toho několik poetických večerů a dle mého názoru, byly úspěšné, dívenky tleskali až se za ňadry popadali, zvali mě na pitíčko a zvítězila krásná gruzínka, jo život...
<reagovat 
Čtenář - 25.9.2019 > Julek asi doufá, že zdůrazňováním své nepraktičnosti vyvolá celosvětové přesvědčení, že jest roztržitý génius, ale to je velice naivní. Ve skutečnosti podtrhuje, že je jen planě užvaněný vůl.


<reagovat 
Čtenář - 25.9.2019 > Dívenky tleskali...

A teď nám řekni pravdu, Juliáne. ZŠ jsi dokončil?
<reagovat 
 Čtenář - 25.9.2019 > čtenář> Aňooo!

A to nejpravďivější ze všech pravďivých histerčiných hystorek.
<reagovat 
 Čtenář - 25.9.2019 > čtenář> Docházíš ke zcela špatným závěrům. Dívenky tleskali, protože travestii v podobě Juldova básnění přišli zhlédnout výhradně transvestité, proslulí svým humorem.

Nudlíka to natolik poznamenalo, že se stal doživotním bojovníkem proti sluníčkářům, transvestitům a zelené pakáži. Však on jim ještě ukáže!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.9.2019 > Bohunko, já ač nejsem praktický, tak tě upozorním na malé faux pas, kterého ses dopustila...
Jestliže se chceš vydávat za mě, tím, že mi kradeš nick, tak pak se nemůžeš sama známkovat!
Ono to totiž technicky nejde, jestliže jsi pravý autor, víš?
Nu nic, prostě lež dělá chyby...
A mimochodem, kdyby šlo známkovat vlastní příspěvky, tak si dám 6, protože, když tento čtu, já se bavím nevídaně...
<reagovat 
 Čtenář - 25.9.2019 > j.f.julian> Tak pak :D A tak pako opět prokázalo totální nedostatek citu pro jazyk.
<reagovat 
 čtenář Olda Franěk - 30.9.2019 > čtenář> V diskuzi a v komentářích je to přesně naopak, než u tachometru :)



Zvláště zde na Totemu ber s rezervou každého, kdo nemá natočeno alespoň 10 -20 000 návštěv

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.4.2020 > čtenář> Jasně, chápu, chtělo to nějakou chvíli, ale už jsem pochopil, že tu trolí jen jeden člověk, nějaký závistivý a zneuznaný autor - zdá se, toť úděl mnohých Malých lidí. Jsem naivní, ale sebekritický, jenže, kde není z čeho se poučit, tam zbudou jenom hovna zášti... ahoj, j.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.9.2019 > Bezva, už jsem se bál, žes to smáznul, musel bych to dát já, jako tvou Baladu... (590xčteno) Byla by to věčná škoda a smutný je, že ani Bohuna nepoznala tvůj rukopis...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 31.5.2022 > analfagot> je 1.6.22, nebo hodinu před a já až nyní čtu poprvé, Análko, tvůj koment a výskám si, jak teta Danka, když ucítila kluka v ruce panny!
Balada o nadýchaném hovnu má 2200 zhlédnutí a já mám desítky krásných odezev. Nejlepší však jsou ty naživo, když to čtu servírkám nebo krupiérkám... baví se, a to mě těší, vidím, že je to nehrané, prostě, jsem už na tom závislý... jfj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter