Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
new DOSLOV II.
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.9.2019 > MOUDRÉ, CHYTRÉ, PROŽITÉ
<reagovat 
Čtenář - 26.9.2019 > To i ty tvý sprostý opilecký výlevy jsou snesitelnější než tohle.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 26.9.2019 > Julián připustil komentáře kromě sralkerky Bohuny. A kdo jedinej se ozval!?
Otylá Bohuna!!!!!
Je to potvrzení jeho citátů a toho, že ta píča má vybrakováno v palici!
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Sralkerka - 26.9.2019 > analfagot> Pak ses ozval ještě ty, ale ty se vlastně nepočítáš, Ťuldo.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 26.9.2019 > Na tvé citáty, Jaromíre, jsme všichni hodně moc hloupí než aby jsme je mohli komentovat. Jak píšeš, a komentáře to potvrzují, ticho, pokora a nevýslovný obdiv. Vím, že už si to nepřečteš, ale musel jsem to napsat.


<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2019 > analfagot> On to četl ještě předtím, než si to napsal.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 26.9.2019 >

..myslím ale, že na "životě" závislý jsi ( otázkou ovšem


může být, co si pod tím pojmem představuješ :) )
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Bohunka - 25.9.2019 > Já bych s prominutím doplnila tento výbor klepáčové moudrosti jedním z mála dialogů, jež tento klauni vedl na Slánských listech pod svou básní, kterou časem evidentně smázl a pojmenoval "S" jako srajda. Protože krom letmého pobavení přináší i svého druhu pozitivní poselství.

jeseter - 19. 04. 2010, 13:51:00

Milý psane Juliáne,

Vaše říkánka by mohla být hezká, ale je mi z ní smutno a smutno především z Vás. Kdopak Vám tak ublížil, že Vám není veselo? Jakpak jste přišel na tu vládu lumpů?
Jestli pak byste si dovolil napsat svoje verše na vlády Gusrtaav Dobrotivého?

J.F.Julián - 22. 04. 2010, 17:42:20
jeseter
Vážený, říkačka vypadá jinak a dovolil bych si vždy - a kdopak mně-NÁM-
ublížil? Každý kdo vykrádá, ale někteří to nevidí ať už chca či nechca...!!!
Rozhodně jsem to nepsal, aby z toho lidem bylo veselo-od toho jsou
říkánky... a tak moudrý nejsem! Bohužel ještě vidím a nenechává mně
to chladným. Ale díky.J.F.J.


Zaujalo mě to tím, že Juliánův zápas s přechodníky očividně plane přinejmenším dekádu. Nepochopil je sice dodnes, ale je vidět, že s patřičnou snahou i někdo jako Julián je schopen přestat psát obludnosti typu "chca nechca". A to je na tom to hezké.


<reagovat 
 čtenář Chcal či nechcal - 25.9.2019 > čtenář> To jo, Julda má skvělou přechodníkovou budoucnost! Juldo vydrž, piluj, nevzdávej se. A nenech se odradit závistivci, kteří sami přechodníky nepíšou, místo aby se hrdinně ztrapňovali jako ty.


<reagovat 
 čtenář Té VYPATLANÉ - 28.9.2019 > čtenář> Julián ne Judlián, vždyť ty ani nepřečteš to jméno, hloupá husičko!
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2019 > čtenář> Děkujeme, že Mistrovi věnuješ tolik svého času! Ač hledáš špínu, protože sama jsi nízký člověk, uvedla jsi příklad neskonalé moudrosti Mistra, já ti za to děkuju, kéž bys někdy dosáhla špetičky jeho inteligence.
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2019 > čtenář> Že je jeseter hloupý, tak ho musíš předstihnout? Na báseň K. GOTTOVI reagovalo pozitivně 300 lidí, ty ale dokola plácáš o jediné záporné kritice, kterou si navíc napsala sama! Svědčí to o tvé povaze. Fuj tajxl!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.10.2019 > Mohu přidat ještě jeden cílený citát...
BOHUNO, ZATÍM JSI SVŮJ ŽIVOT UTOPILA V NENÁVISTI VŮČI VŠEM LIDEM, DOKUD SE NEZAČNEŠ MÍT SAMA RÁDA, NIC SE NEZMĚNÍ! jfj 2019
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.10.2019 > MoudroST
Body: 5
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 21.10.2019 > Místo aby se Bohuna učila, tak mele hovna?! Neuvěřitelný!
Jak říká Anál, chytrost, moudrost, zkušenost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář D - 25.9.2019 > Jee, super, že jsi ještě něco vyhrabal. Ale co ty knížky? Minule jsi psal, že jde o výňatky z knih. Pošli názvy nebo třeba odkazy.

Díky

D
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 25.3.2020 > čtenář> Pošlu ti tedy odkaz...
1000 kč za 1 díl.
Je třeba vidět, že budeš jeden z mála, kdo bude mít konečnou verzi prvního dílu mé trilogie, která patrně vyjde až po mé smrti, jestli vůbec někdy vyjde.
Cena bude pak mnohokrát vyšší.
A když ne a já budu naživu a trilogie vyjde naplno, tak další 2 + CD máš zdarma.
Stačí tento odkaz?

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.8.2020 > j.f.julián, to je náš český Šalamoun!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter