Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Až sem nás zavedli SLUNÍČKÁŘI
Autor: Diaz (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 29.6.2020 > Diazi, srab se ti nevyjádří už z podstaty slova, jelikož SRAB = SLUNÍČKÁŘ, CHVILKAŘ a ostatní jako Pirát, europoslanec.
Je to hnus a za mě, je dobře to pojmenovat než nám daj pod kůži vysílačky a každý odpor bude trestán izolací na internetu.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 29.6.2020 > Ó jak moudré. Jak krásné a nápadité. Celý Julián, celý Julián. Doufám, že aspoň tentokrát ho kladně ohodnotí redaktoři a zendrich. Je to ostuda, že se Mistr musí stále chválit jen sám.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 29.6.2020 > čtenář> co to meleš, Bohuno? Vyměň lékaře!

Diazi, ok, takhle to přesně je.
Uzenáče by měli vrátit kam patří!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 29.6.2020 > Já se tedy vyjádřím:

Jsem rád, že Nulda je chudý a vyšinutý, takže nikdy nebude mít zbrojní pas ani střelnou zbraň. Ono právě vyšinutci jeho typu bývají skálopevně přesvědčeni o jakési "pravdě", pro kterou jsou pak schopni vraždit.

Proto prosím; nevysvětlujte Nuldovi, že píše špatné verše. Jen ať se realizuje špatným psaním. To je to nejmenší. Samozřejmě že ani vzdáleně nedosahuje intelektu Adolfa Hitlera, ale jistá paralela se nabízí. Když mu dostatečněkrát sdělili, že coby malíř stojí za prd, rodák z Lince dostal ohromnou zlost. Nedopusťme, aby se nám podobně zvrhl tento jalovec, který s pravděpodobností 1:3 dokáže určit, která dírka jest kunda.
<reagovat 
 Čtenář - 29.6.2020 > čtenář> Souhlas. Toto je ve shodě s mojí prosbou, aby už nikdy nezůstával ve stavu střízlivosti. Zlitej, aby nemohl ani chodit, bude se zdržovat v pečovateláku, psát zamilovanou básničku fenečce čumuce a reálnej svět bude mít klid.
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 29.6.2020 > čtenář> tebe se ty štětinatý prase nikdo na nic neptal, ty ani nevíš jestli máš ptáka! PUDEŠ!
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 29.6.2020 > že tomu nerozumí bohuna je snad nabíledni, kdyby jo, tak jsem něco špatně napsal...zalez do díry, nebo pudeš kouřit cikány, blbko štětinatá!
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 29.6.2020 > Těm, kteří proti tomu seriózně protestují, by se asi tvá podpora nelíbila.
Body: 1
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 29.6.2020 > Sallybill> kdo proti čemu, bílý proti vopicím, nebo vopice proti bílejm? Ten seriozní protest myslíš na tom obrázku...aha!
Mně je úplně jedno, že nějaký sluníčkáři protestujou s Minářem proti tomu, že se maj dobře, to je jejich problém, ale já budu vždycky proti sluníčkářům, vítačům, bonzákům, proti nepřizpůsobivým a feťákům, vždycky a celou vahou svý osobnosti!
Už bylo dost tý jejich servilnosti a nenávisti, celou dobu říkám, že se to obrátí proti nim a ta doba nastává!
<reagovat 
 Čtenář - 29.6.2020 > Diaz> JUlkova váha osobnosti aneb uran 241:)))
<reagovat 
 Čtenář - 29.6.2020 > Diaz> "celou dobu říkám, že se to obrátí proti nim a ta doba nastává!"

Rozumí tomu někdo? Jako že nastává ta celá doba, po kterou to ten hotentot říká?
<reagovat 
 Čtenář - 30.6.2020 > čtenář> Protože se jim musíme omluvit za to, že jsme je po několik set let proti jejich svobodné vůli chytali na otroky, a převáželi přes moře z domova do USA na práce s bavlnou apod., musíme si teď velkoryse i něco také vytrpět, aby se jim to vyrovnalo
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 30.6.2020 > čtenář> anonyme-tohle je právě sluníčkářská demagogie!
Mohu v ní pokračovat-oni se musí denně modlit za to, že jsme z nich udělali lidi a uvrhli je do civilizace.
Ty se chceš omlouvat černejm že kradou a vraždí?
Tak si je nastěhuj, magore!
Vy Vítači pudete jako první, tomu věř!
Už jenom kvůli takovejm jako si ty je třeba volit SPD, my tě k cikánům rádi nastěhujem!
Kdo se neumí přizpůsobit, nepatří do společnosti-zpátky do Afriky, do lágru, chceš mi dělat sluhu-ok, nechceš, tak se vrať do buše!
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2020 > Diaz>  Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 4.7.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter