Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kusy vzpomínek
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 10.9.2020 (19:55:33)
Kus po kusu odplouvají
vracejí se zpátky
časy prošlé vytvářejí
jako v týdnech pátky.


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.9.2020 >

Líbí se mi to:)
(v pátek nám , většinou, do jisté míry končí týden (podstatnější část týdne):), ..., a v tom čase je ..fakt možné mnohé :) )

Je to dobré.


Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 12.9.2020 > Zeanddrich E.> Ahoj, děkuji, jak píšeš, "je fakt možné mnohé", pro mě kdysi, hodně dlouhou dobu, znamenal malý zázrak - čas asi od 14 do 18 hodin. Něco končí, něco začíná /víkend, zábava, odpočinek/, ale ještě NĚCO nedefinovatelného. Měj se fajn. Franta.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.8.2020 > Krátké a ty vzpomínky jsou tam!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 7.8.2020 > Martin> Děkuji, u "pátků" jsem vystřídal vícero možností. Měj se fajn. Franta.
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 12.9.2020 > Martin> Ahoj Martine, děkuji a zdravím, ještě dodávám. Vzpomínky jsou čím dále více přítomné, v jiné souvislosti vzpomínám na román C.Simona Příběh. Měj se fajn. Franta.
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 11.9.2020 > Nevím jestli to je záměr, ale působí to na mě svěže-vtipně.
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 12.9.2020 > Sallybill> Sallybill má na vtipy prostě čuch
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 12.9.2020 > Sallybill> Ahoj, bylo to myšleno trochu jiným směrem, ale proč ne? Měj se fajn a zdravím. Franta.
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 13.9.2020 >
Body: 1
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 19.9.2020 > kdo je Julián, ty chytráku čtenáři??
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 14.9.2020 > Tohle působí svěže a vtipně... Sallybill... to jako vážně,... říkanka ani ne pro děti,... a co je na ní tak svěžího a vtipného?
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2020 > Marco rain> Meleš z cesty? Zase jedna další z Julianovy party?
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 19.11.2020 > Marco rain> Ahoj. Tohle napsal někdo, kdo má odžito a odsoudit to jako říkanku není fér. Ano, je to krátké a je asi třeba určité rozpoložení aby na to čtenář nastoupil, ale rozhodně je to funkční. A stejně tak, jako se ti jedna událost v závislosti na tvém rozpoložení může jevit k pláči, nebo k popukání, tak i já jsem se rozešel s autorem ve vnímání jeho textu. Ale protože je to funkční, vložený náboj zůstal zachován a tím i účinek.
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 19.11.2020 > Sallybill> Ahoj, díky za uchopení textu a následné řádky, k M.r.se asi nemá smysl vyjadřovat. Zdraví Franta.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter