Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bohuňa a Kokta nepoznaj nic!
Autor: 1 helen (Občasný) - publikováno 9.1.2021 (11:29:11)
Jistě že se neptám lidí, kteří mě znaj-jako můj miláček nebo analfagot, ale to Bohuňe a Koktovi nedošlo...
Ok, takže se ptát nebudu, jen poznamenám pro koktavýho Koktu, my ostatní-normální, kteří nekoktáme, nemusíme číst stejným stylem jako ty mluvíš-teda na 10x, my už po první tvý větě víme že jsi dement a retard. Zkus třeba i jinou mapu měst, třeba Jihlavy, my, co jsme z Prahy ty ulice známe, nám to psát nemusíš...chápu, že slováka to vzrušuje, že o nich alespoň může mluvit, ale nás nudíš.
K Bohuňe - tys nám slíbila svojí fotku, tak šup šup, porovnáme naši ženskost a přitažlivost veřejně! Doufám, že nejsi srabka jako jsi předvedla s poezií, to ses pěkně zostudila a zesměšnila! Tak honem, ať naše fotky jsou pod sebou a pánové to maj z jedný vody na čisto!

Ráda se poměřím se skutečnou modelkou...


Poznámky k tomuto příspěvku
kodet (Občasný) - 9.1.2021 > Mám rád tyhle normální holky, nic přehnanýho, jen prostá obyčejná krása ženy.
Čobol zase přeteče jak převařenej hrnec s bramborama (jfj)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 9.1.2021 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
Čtenář - 9.1.2021 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
Čtenář - 9.1.2021 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
Čtenář - 9.1.2021 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
Čtenář - 9.1.2021 > Jak dlouho si ještě necháte na totemu srát na hlavu tady od tohoto 65 letého kripla, co má rozum tak na 14? -Nebo na 12?
<reagovat 
 Čtenář - 9.1.2021 > čtenář> fakt jo, já myslel že Bohuna je skoro mladá??? takže jí je 85? To by souhlasilo s jejími haty! Dík, a ty jsi brácha nebo jí šukáš? Nám nevadí že bohuna je tlustá, ale proč tak smrdí? Ty taky tak smrdíš? povídej!!
<reagovat 
 Čtenář - 9.1.2021 > čtenář> Totemské panstvo umí mazat. Umí zrušit autora, vymazat díla, přidat rok do životnosti serveru... Prostě to jde. Julu tedy nemažou schválně, protože jim vyhovuje. Už se s tim smiř. My ho tady chceme, protože rádi sledujeme když teda ne umění, tak tedy kašpárkoidní starce, kteří klidně na sebe bonznou, že si nikdy v životě nevrzli. Ty tady chceme, julu nejvíc, tebe ne. My jsme totem a budmeme ho mít právě takovýhle, protože nejlépe reprezentuje současné české umění, zejména poezii. Julu chceme, tebe ne. JDI PRYČ! Jula na hra (když teda ne do redakace, i když právě tam by se vyjímal... umělec:)))).
<reagovat 
 Čtenář - 9.1.2021 > čtenář> dokud tu budou nepřihlášení hejtři tak dáme přednost umění píšících, pláčeš na špatném hrobečku
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 9.1.2021 > čtenář> Poznal jsem tě, uplakánku! Proč nemáš odvahu napsat hate pod svým nickem. Protože si zbabělec a srab? Ty jsi ten, kdo tu furt fňuká, že se nedostane do top 10. To je jak antibabiš! Když tu nebudou autoři jako já, julián, když nebudeš přispívat, komentovat atp naše básně, tak ok, máš na to právo, ale dopadneš jako Václavek a spol., píše dobře, mně se to líbí, ale když nekomunikuje zústane sám a nepovšimnutej! Když sundaj Babiše tak voliči ANO nebudou volit vítače, pochop to, vole! Přestaň brečet, udávat a fňukat a soustřeď se na sebe! My nemůžeme za to, že nic neumíš, zkus uhlí, jak říká j., třeba ti to půjde líp, zbabělej vítači, zpovykanej coviďáku👎👎👎
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 9.1.2021 > čtenář> čistě ze zvědavosti a jak si udělal 10 dětí? to vykouzlil? ten si nevrz asi jako ty umíš psát poezii...
<reagovat 
ZZTOP (Občasný) - 9.1.2021 > ztratil jsem se, a tohle už je ta bohuna?
to je šťabajzna.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 9.1.2021 > ZZTOP> vole, ta je tak tlustá, že takovou čočku ještě nevymysleli, aby se tam vešla!
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 9.1.2021 > ZZTOP> Vypadá jako Jana H. z Moravy, ale nebude to asi ona
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter