Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nová kniha - Almanach...
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 10.1.2021 (10:46:12)
Autor – Konkubinát Vaginus+Marek Seirajt

ALMANACH DÁMSKÉHO KOKOTA
aneb prosila bych Colu s Mrdkou!

KVÍZ PRO ŽENY – NAJDEŠ ŽIVOTNÍHO PARTNERA?
u každé otázky zakroužkuj jednu ze tří možných odpovědí-doplň si číslo 1,2, nebo tři, na konci sečti dle čísla, konečný součet je výsledek…

VZKAZ ženám - Kvíz neber osobně-je veřejný-potlač vztahovačnost, nebuď hysterka!
VZKAZ mužům - Mám ženy rád! (protože za TO nemohou…)

0-zkušební předotázka-Uneseš kritiku? Poučíš se z kritiky dobře míněné?
-NE-jsem vydlabaná, začnu urážet, poté přejdu hysterákem a hledám nůž!
-NE-kritizovat mohu jen já, jelikož jen já mám vždycky pravdu a nechápu,
co to je za lidi, kteří to nevidí!
-ANO-kritiku ráda uslyším, jen si pamatujte, že mě máte na svědomí,
vy žárliví a závistiví dementi!

1-jsi žárlivá?
-NE-kdyby přítel sahal bábě do housky, tak se otočím!
-NE-jen když mě nepřiberou do trojice!
-ANO-jsem hysterická, cholerická alkoholička s psychopatickými sklony,
sama zahýbám jen z čisté romantické lásky, když mě něčím osloví – třeba
penězi, chlastem, fetem, dárkem, když se mi líbí jeho oči, prdel, auto!
Já žárlivá do prdele nejsem!!!

2-vadí ti na chlapovi, když má břicho, pleš a žádnou prdel?
-ANO, jsem princezna!
-ANO, ale když má prachy-unáším to! Mám 4 dioptrie
-NE, jsem také zrůda! Mám celulitidu, stryje, nohu 42, smrdí mi z huby
a jsem chlupatější než TROŠKA.

3-jaký ti vyhovuje klacek?
12cm-hlavně že mi u svýho vodbavení vymrská frajtra!
16cm-sice bez orgasmu, ale nevadí-dodělám se vařečkou!
30cm-tak akorát do prdele! Žemli mám stejně vykloktanou jak Hegerová!

4-LAPLE máš jako…
-cukříky z knajpy
-jak vokraje vod vany
-mám je zarostlý do kundy a myju si je zárohákem!


5-Kouříš…
-jemně, citlivě-držím ho dvěma prsty jako prvnička.
-tvrdě, hltavě, mám hluboké hrdlo, slintám jako buldok, mám výdrž,
nemám blbé kecy, když se nedaří ejakulace, stejně to dojedu do konce,
i když mi frajer zvrací na hlavu v opilosti
-jelikož mi někdo vyplách zuby cihlou, když jsem jej pokousala, už se bojím,
a radši vykouřím chlápkovi prdel!

6-Hlízu si honíš…
-vším, co se hejbe
-festově
-někdo mi ho ukous!

7-Jsi rovná v odpovědích na tento Kvíz?
-jako vždycky když chci, aby mi někdo něco koupil!
-jako 3roky po svatbě…
-jako zadní noha vod jezevčíka!

8-Za prachy bys šla…
-s každým, kdo respektuje moji cenu! Vysolí předem a na dřevo!
-s každým, kdo mě zmlátí!
-nemám žádný prachy, abych si mohla koupit živého muže!

9-Ve společnosti za přítomnosti partnera se chováš…
-nenápadně, upjatě, stydlivě-až když se sežeru, zmrdám, koho mám vybraného
již při příchodu na akci!
-vyzývavě se směju jako koza na každého, prsatím se, mluvím hlučně,
při smíchu „na škebli“ ukazuju dásně, když na někoho z chlapů zbudu,
vysaju mu hůl i s ledvinama!
-distingovaně-stejně jsem všechny už vobtáhla a novic nepřišel žádný…

10-Prostatu dráždíš…
-jen partnerovi po marjáně.
-komukoliv-hrabat se v prdelích je moje hobby a celoživotní úděl!
-nohou!

11-Jaký máš náhled na sex mezi přáteli?
S otcem přítele? Se psem?
-ale jo, když mi nasypou…
-no dovolte! I když se psem…
-nešlo by to najednou?

12-Za kolik bys vymlaskla taxikáře – cikána – koně?
-jsem fakt dobrá-tudíž drahá
-a bude to někdo fotit?
-jsem laciná štětka! Ale taxikáře…

13-Každá žena touží, aby ji oblažilo více mužů najednou!
Co je tvé gustíčko?
-4 chlupatý zpocený dělníci v ponožkách?
-banda pubertálních pásků?
-jaromír+fefi v kondici a 4 promilích?

14-Jsi ochotna lízat koule a řiť…
-chlupatou
-nemytou
-na hajzlu – nic jiného mě doma táta nenaučil!


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2021 > Tak přece to byl ten hnusnej iluminát Hausmann, ty tvý nafocený stránky před tím. Josef Hausmann.

Autor této věty:
Každý rodič by chtěl pro své dítě alespoň nějakého Rotschilda.

To někde napsal a od té doby jsem si jistá, že je to nastrčená iluminátská krysa do veřejného prostoru.
Bléééé


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Už jsem to našla:

"Vážená slečno,

rodiče své děti vypiplávají v očekávání jejich zářné budoucnosti. Skrz tyto růžové brýle si pak myslí, že jejich dcera má na každém prstu deset nápadníků, všechno budoucí profesoři a Rothschildové – a realita je přitom úplně jiná. "


to je krysa satanistická - jak si vůbec může dovolit něco takovýho napsat?
Jak jako že každý chce za zeťáka Rotschilda?
Kdyby byl normální, tak si zrovna tuhle upírskou dynastii nebude brát do huby, protože to, že jsou Rothschildové ilumináti, to je chronicky známý.
Ne - Hausmann prostě musí tuhle nekromantskou chásku oficiálně přijímat, vítat a standardizovat do společnosti, že vlastně každý chce dát svoji dceru zrůdě, ať ji sežere drak.

To je úchyl, fakt ho nesnáším.
Dřív jsem to nechápala. Teď vím, že je to iluminátská satanská zaplacená krysa.

To, že je tvůj velký vzor, mě nepřekvapuje.
Trole satanská.


<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 10.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Hausmanna nemaj rádi jen nevyrovnaný sebestředný feministky a tlustý kundy jako ty!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2021 > Diaz> satanisto, já vim, že přesně tohle chce veřejnosti nakukat Globálně mocenský systém.

Hausmann je otevřeně misogynský a snaží se tento přístup regulérně usadit ve veřejném prostoru, aby zabránil dimenzionálnímu vzestupu lidstva.
Je to přesně ten typ ovlivńování veřejného prostoru, kde v diskuzích veřejně řádily iluminátky - protože je to na prozeny.cz. Jednu se mi tam podařilo sejmout.
Stejný typ manipulace veřejným prostorem vládne na idnes - to jsou zase fašounské mužské misogynní debaty.

Prostě snažit se sejmout českou inteligenci všemi metodami, co to jde.

A usadit hulvátské myšlení jako normu.
Neustále překrucovat všechny dobré ideály a zesměšňovat a ostrakizovat mladou generaci.

Opírají se o zastaralé důchodce, kteří jsou tak zmanipulovaný stádo, že nevidí decimaci lidské duše.



<reagovat 
 Čtenář - 10.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> buď nám ukaž kozy nebo zmlkni! jsem na tebe moc mladej, ale dám ti šanci mě očarovat👍
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2021 > čtenář> No jasně - ale díky za tu poznámku s Hausmannem. Říkala jsem si, jo je to on, ale nebyla jsem si jistá.
Teď to vim - ty škváry, cos tu uveřejnil ty satanistická obludo, napsal Josef Hausmann.
On má normálně rubriku jako poradce pro ženy!
To je takový výsměch.
Válčila jsem s tím kriplem rok a půl, jak dělat armageddon málem, hrůza. Ale sejmula jsem tam jednu elitní iluminátskou důro-svini, jeho velkou fanynku a odpůrkyni všech chudých a žen, kterým se nelíbí hulvátsví Hausmanna. Byla strašně moc "schopná" a měla přesně tvoje postoje. jenom si elitně víc dávala pozor na slovník. Jinak to byla hrubozrnná svině - hodili byste se k sobě. Jenom slovně se mi jí podařilo zdiskreditovat tak, že to tam radši zabalila.


<reagovat 
 Čtenář - 10.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> No jasně!

:D

Takže se snažíš zdiskreditovat příznivce i autory děl, s kterými nesouhlasíš, na stránkách, kde tě nikdo nechce. Samozřejmě Hausmanna čteš, protože, protože, protože přiletí mimozemšťani.

My tě ale máme rádi, Hausmannová, takže klídek, nožky smrďošky na stůl, hlavu zaboř do lenošky a tady to rozhodně nebal, nebo nás zase bude pět.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2021 > čtenář> 

No ne, tak když s ním tady máváš, tak mi přišlo fér zrovna na tom satanským iluminátským kriplovi vysvětlit, jak fungují ilumináti ve veřejném prostoru a jak je to přesně to, co razíš ty.

Protože ty taky nejsi člověk, neprojevuješ se tak, trole jeden temno imperiální.

Říkám, ukázkový případ.


<reagovat 
 Čtenář - 10.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> No ne, začínáš se do toho zamotávat. To je tak, když se nevyvolená snaží překrucovat, zamotá se. Ale v pořádku, Hausmannová. Vidím tě nahou v pavučině. Je to fajn.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2021 > čtenář> Jo? Fakt jo? Tak to ti asi přestává kouzelný zrcadlo stíhat časoprostor.
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2021 > Pravda o kulturních iluminátech
Ano, pravda o těchto vládcích kultury vyšla najevo. Včetně jmenného seznamu. Takže na špici, samozřejmě, sídlí egil. Nezapomínejme na to, nebo ON reprezentuje dnešní stav poezie. Zejména bod jedna, tedy že báseň má být o ničem. Časy, kdy literatura byla nástrojem k popisu reality světa je pryč. Dnes je poezie sama sobě důvodem. Šestý pád O čem bude zrušen už na příštím zasedání určovatelů vkusu a morálky. Ale aby jsme moc neodbočovali. Zástupce egila je vypítko jula. Zejména ten nám ještě ukáže!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter