Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BLBOST NÁRODA, nebo LHOSTEJNOST, která nás přivede do záhuby!??
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2021 > Jo, tohle zoufalství jsem pociťovala v r. 2015, kdy táhli migranti do Evropy. Taky jsem se rozčilovala, že jsou lidi lhostejní, že stát nic nedělá. Měla jsem dokonale vymyšlený projekt - postavíme znovu Železnou oponu a pak těm arabům přes tu zeď řeknem, že problém jsou USA a ať svůj hněv směřují tam. Jen mi chyběli bojovníci, či brigáda. Pak přilítlo UFO, zkonzultovali jsme moje nápady a vyšlo najevo, že by to šlo i bez tý zdi.
Zúčastnila jsem se multidimenzionální války a hned se cítím lépe a radostněji.

To znám absolutní nezájem.
To je jedno, že se nad náma děje nějaká obrovská mimozemsko mystická událost a že klasické 3D vědění je v koncích.
Protože prostě říkáme věci divný juliáne.
A chováme se divně.

Lidi jsou apatický - a nakrmený médii, to je pro ně písmo svaté.

Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2021 > A přečetla jsem si tu diskuzi - no jo, tě mladej přivede k infarktu.
Jenže ono je to takové přirozené - politika je doopravdy velice odpuzující záležitost, mladý člověk inklinuje k prožívání něčeho úplně jiného.
Já taky k volbám dlouhé roky nechodila - ale je fakt, že to není rozumný přístup.
Je otázka, co je pravdy na tzv. "modrých obálkách", jestli jsou volby a jejich výsledky dopředu dány Globálně - mocenským systémem.

Většina lidí prostě věří mainstreamovým médiím, nebo se o politiku aktivně nezajímá.
Je to na blití, kdo se v tom má orientovat.

<reagovat 
Čtenář - 22.8.2021 > vzpomínka na takový jako ty, nudlo. naposledy jsem se musel s takovejma stýkat na základce. nejsilnější zážitek ze školy v přírodě: skupinově tě mlátíme ve sprchách mokrejma ručníkama. očividně ti to chybí, zlej hlupáku.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2021 > čtenář> 

Jasně - zlej a surovej saďour odmalička - NWOčko
Měli tě dát na Oxford, stal by ses důstojníkem.


<reagovat 
Čtenář - 22.8.2021 > Připomíná mi to ročníky 96, 97. Piquet, Senna, Prost, Mansell. Pořád dokola. A jula, ufon, zendrich a egil dnes? Jedno a to samý.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > Shemale Bohuňo, anonyme... dle tvých komentů jsem již před deseti lety odhadoval tvůj věk na 11 let! Což tedy byla asi mýlka. Za prvé, dnes vystupuješ jako muž-dříve jako žena; asi bude pravda, že je ti přes 50, akorát jsi prostě uvízl někde v 10 letech dětství se svým vyjadřováním, názorech i intelektu jsi prostě omezený, prach sprostý a netalentovaný a mě to s tebou nebaví§
A jestli je to na tebe opět mnoho složitých výrazů, zjednoduším ti to...
JSI HLUPÁK a ztráta času se s tebou bavit!
DEJ nám sem básničku a můžem hovořit, dřív NE!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > Shemale Bohuňo, anonyme... dle tvých komentů jsem již před deseti lety odhadoval tvůj věk na 11 let! Což tedy byla asi mýlka. Za prvé, dnes vystupuješ jako muž-dříve jako žena; asi bude pravda, že je ti přes 50, akorát jsi prostě uvízl někde v 10 letech dětství se svým vyjadřováním, názorech i intelektu jsi prostě omezený, prach sprostý a netalentovaný a mě to s tebou nebaví§
A jestli je to na tebe opět mnoho složitých výrazů, zjednoduším ti to...
JSI HLUPÁK a ztráta času se s tebou bavit!
DEJ nám sem básničku a můžem hovořit, dřív NE!
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > j.f.julian> tak pravil jula, náš nový egil! howgh
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > omlouvám se že se neúčastním dialogu s tebou, já nemám ty znalosti a tak bych plácal nesmysly, neber to osobně! Až přejdem na sex, chlast, umělce, poesii atd, tak si rád přihřeji polínko v tvém klíně moudrosti...

Teď se úplně obávám, co mi na to Bohuňa asi hezkého poví...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > říkej MŮJ EGIL, já ani moji kamarádi ho neznají a nečtou. Asi chyba, ale já to jednou zkusil a prostě to není můj styl, to ale neznamená, že není chyba ve mně, třeba jsem nedorostl ještě jeho umění, nicméně trvám na té první osobě!
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > j.f.julian> julo, ty neodpaněnej ubožáku, zapíráš svýho učitele!?! tak počkej, tohle mu řeknu. a on tě přetáhne gigologickym kladífkem a - bude! prej nezdá!!!
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > čtenář> ne, ty si julo nikdy polínko nepřihřeješ. a nazývat svuj ocas polínkem, to je snad ještě lepší... ne, nic neni lepší. ty ať plácneš cokoliv, vždycky se tu řechtáme půlhodiny. mektejte s egilem co chete, nás bavíte vždycky.
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > čtenář> JULA JEDE, TAK TO MÁM RÁDA;).
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > čtenář> :))) julo, řekni nám, proč si to polínko přihříváš? že ty si ho dáváš do sekerkový polívky, že jo?:)))
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > čtenář> :))) JULA, EGILOVO PŘIHŘÁTÝ POLÍNKO:))). MYSLÍM, ŽE MU TEĎ TAK BUDEME PŮL ROKU S MAGDOU ŘIKAT. JULA, NEODPANĚNÝ, PŘIHŘÁTÝ POLÍNKO:))).
<reagovat 
Čtenář - 22.8.2021 > JEŠTĚ CHVÍLI, A POŠLU VÁS OBA S EGILEM TAKY DO VONOKLAS
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > jako, že se můžem těšit na tvůj odchod? Neblbni, co bychom si počali!?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > jó, Libušku, tu bych naplnil až po okraj, tu jsem Peškovi záviděl...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > já jsem věděl, že jak dám do názvu slovo BLBOST, že se chytneš a čísla půjdou nahoru...
Asi budu muset přejmenovat i staré kousky, tak se to poslední dobou zvedá pomalu a víc než básně mi čteš ty hovadiny okolo!
Nicméně, já už dnes končím, musím ještě odpovědět asi na 300 provokací na webech Letenská parta a Retro, nebo tak nějak! Myslím, že mě tam určitě odhalíš, jsem tam sice pod nicky, ale já mám účty už dávno všechny smazané nebo bloklé!
Je to špundus a hlavně, tam jde do mě hodně lidí najednou a to je má travička, tam se vyřádím a ještě jim tam dávám své výtvory, dnes tedy jen gify, co jsem sesmolil-já neumětel! Ne, abys mě zase bonzla!!!

<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > j.f.julian> fackovat, fackovat a fackovat. neubližovat oděrem nevinné vysavačové trubky.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > čtenář> Bohuňa, že ty si myslíš že jsi vtipný, co?
NEJSI!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > Já mám rád, než jdu spát, od děvčete políbení... zítra zkusíme s Análem nějakou vočouzenou balrínu v Hany Bany, tak děvčata jsou vítána!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > děkuji, máš zajímavé asociace... asi zajímavý matroš! Pro mě už je však pozdě s něčím takovým začínat, já půjdu zítra chlastat!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2021 > j.f.julian> já mám zajímavý asociace - jsem měla tenkrát tak prudký nápady, že to házelo polem. Ve 3D už jsem nebyla schopná vyřešit světovou situaci, musela jsem do vyšších dimenzí.
To je jednoduchý - stačí dotáhnout 5D, vymlátit peklo, sejmout kabalu a je to.
A naplnit Libušinu vizi.
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> Vždycky to tvrdím Magdí, jsi talent. Nejvíc by ses osvědčila jako rydlo. Žádný obdělávání polí, jedno by si přehodila s druhym a bylo by zoráno. Ale jako julova múza si taky dobrá.
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > čtenář> NEVIM, CO SE VÁM NEZDÁ NA ASOCIACÍCH. AUTOMOBILOVÝ ZÁVODY MAJ K POEZII VŽDYCKY BLÍŽ, NEŽ PODOBNÝ JULOVI MEKTANICE.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2021 > čtenář> nemám čas na tvý kokotiny, zavařuju a řídím svět.
Jistě, že jsem talent. Pole a mimozemšťani to poznali hned, tak já u toho nemůžu chybět, když jde o dimenzionální převraty a čarodějnický války v mimozemských systémech.
Co ty a kabala? Padáš s nima?
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> co se vyptáváš, když nemáš čas? to už máš julu uspokojenýho? takže se věnuj tomu, od čeho tu na světě si a nezkoušet navazovat kontakt s ne-rasisty.
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > čtenář> SRANDIČKY SRANDIČKY. ALE ON SI PRO VÁS TEN EGIL STEJNĚ BRZY PŘINDE!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.8.2021 > čtenář> Já navazuju kontakty jedině s mimozemšťanama, protože jsem potřebovala setřást infiltrací vás - nelidských potvůrek. Samozřejmě, že tvé intimní katastrofální prožívání duchovního pádu mě ve skutečnosti nezajímá.
Jestli si vy ne-rasisti protlačíte pirátstán, tak jsme v loji. Správně tlačí julián na politickou uvědomělost, správně.
A protože jsem tu jediná, kdo není agent prozápadních pohádek a mosadu a jsem aktivní, musím samozřejmě juliánovu duši potěšit a zahřát.

Jsem vlastenka a o těch globalistických kurvách vím!

A očkovat se ne a nedám.



<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 22.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> no, já jsem v podstatě mimozemšťan
do důchodu mám opravdu daleko a nedožiji se ho, takže v kolik v Hany?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.8.2021 > j.f.julian> já ti to klidně i věřím Juliáne, že jsi mimozemšťan, protože se aktivně vymezuješ a to i když nechápeš 5D. Jen jsi třeba mimozemšťanům, co to tady hlídkujou nedůvěřivý, tak se držíš nablblých 3D konceptů.
Moje zkušenost je taková, že ve 3D svět nevyřešíš, musíš do 4D, pak 5D a ve fičáku kosmo zákona tě brzo přejde chuť dělat hovadiny. Vše v mysli samozřejmě. V realitě si samozřejmě nemůžeš dovolit ignorovat všechny oficiální politické spolky, vyhlásit se za pupek světa a odřídit to. I v mysli je to těžký.
Světový války, to se musí umět.
A když to chceš vyhrát, musíš mít za zadkem mimozemšťany, to ví dneska každej.
A přestaň mě zvát do nějaký knajpy :-D
<reagovat 
 čtenář Bohunka - 24.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> Ty jsi ale hloupá jíťo, že nevyužiješ julovy nabídky. To kdyby pozval mě! Ale to on zas ne. A že jsem ho už kolikrát zvala k nám, do Elce Pelce, Tuti fruti, nazabralo ani pozvání do Emma Smetana a Bohuš matuš. A ty odmítneš? Jsi hloupá.
<reagovat 
 čtenář Bohunka - 24.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> Ty jsi ale hloupá jíťo, že nevyužiješ julovy nabídky. To kdyby pozval mě! Ale to on zas ne. A že jsem ho už kolikrát zvala k nám, do Elce Pelce, Tuti fruti, nazabralo ani pozvání do Emma Smetana a Bohuš matuš. A ty odmítneš? Jsi hloupá.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.8.2021 > xx.

~ MÝM ARCHEOASTRONAUTŮM ~


„Neb...
Někdo je zrozen pro život
a jiný k smrti odsouzen...
Já znám všechna ta trápení,
když vzýváš mělkou zem...“


Vy blahoslavení!
Vy uvnitř lůna Země,
Vy jádrem Slunce tažení,
archeoastronauté ve mně...

Vás já teď žádám o pomoc!

~

Vy krásnější nad člověkem,
Vy nejbližší mé duši,
Vy letci dávným pravěkem,
nebuďte ke mně hluší!

Vy jediní máte tu moc...

~

Vy šťastlivci svým letem,
teď v bolesti Vás volám...
Vraťte se ku svým dětem!

Přileťte zpátky milenci lidí,
přileťte ke mně,
Vy stvořitelé Země,
jeden z Vás tady umírá,
dno studny pekla vidí!

Bez Vás zde usychám;
jak Člověk nerozkvetu,
přileťte, prosím,
z nejvzdálenějších světů!


A odvezte mne!

Domů mne odvezte;
plačící srdce ve mně...

Tak opuštěný bez Vás jsem...
Zpátky na rodnou zem!

Nesmírným žalem volám Vás!
Vesmírné smutno je tu...
<reagovat 
 Čtenář - 24.8.2021 > j.f.julian> julo, ty fakt nechlastej
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 24.8.2021 > j.f.julian> Bude vesmírně veseleji :-) … časem
<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 24.8.2021 >

https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/nemocnice-plzen-covid-19-obvineni-stihani-pomluva-ivermektin.A210824_101627_plzen-zpravy_vb

Nadnárodní globalistická mafie jde po Hlávkovi ze Svobodného vysílače.
Exemplárně potřebují zastrašit!!! Diskuze se nepřipouští.
Vládne totiž NWO a to má pravdu přece vždycky.
Sloužíme kryptozrůdám a nadnárodní mafii.


I mezi žiďáky jsou lidi a diví se genocidě svého národa, jako třeba tenhle doktor:

https://otevrisvoumysl.cz/lekar-prezidenta-trumpa-dr-vladimir-zelenko-svedci-u-rady-izraelskych-rabinu-zkoumajicich-o


<reagovat 
 Čtenář - 24.8.2021 > čtenář> https://otevrisvoumysl.cz/lekar-prezidenta-trumpa-dr-vladimir-zelenko-svedci-u-rady-izraelskych-rabinu-zkoumajicich-otazku-mrna-vakcin/
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 24.8.2021 > čtenář> 


Ten Ivermektin asi funkční je, když s tím doktoři úspěšně léčí. Že to léčivo nedovolili a místo toho nechají v nemocnicích umírat lidi, zatímco navádí zdravé mladé lidi přijmout do žíly svinstvo z nevyzkoušené experimentální vakcíny, u které hrozí, že je do dvou let zabije, TO JE TRESTNÝ ČIN. Neinformování veřejnosti o tom, co celá vakcína proti covidu je nebezpečný experiment, v mírnější formě, genocidní svinstvo v brutálnější formě pravdy.
A to, že pronásledují Hlávku ze Svobodného vysílače, to už si jen a jen serou do bot. Pokud chtějí těžce nasrat a zradikalizovat alternativu, která spočívá ve vesměs mírumilovných bezproblémových lidech, tak se jim to daří.
Doufám, že si Hlávka najde dobrýho právníka, který jim tuhle nehoráznost roznese na kopytech. A NWO státní zastupitelství odejde s ostudou.
Už aby se nám podařilo vypráskat ty esesácký a kryptožiďácký kurvy. Okultní Kabala už padla, v časoprostorovém poli planety se mění podmínky k lepšímu. Přijdou změny klimatického rázu, které donutí lidstvo sklapnout s konzumními nesmysly, zbrojním a ropným průmyslem a přijít k rozumu.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/4932915040057083/

Poslechněte si Volného, je to zajímavé.
Vzestup Volného bloku je už tak dramatický, že už ho memohou úplně opomíjet - viz nahrávka!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.8.2021 > j.f.julian> Já si prostujuju ještě Trikolóru s křivou hubou Klausem a jestli jsou protiglobalisticky zaměřený a program koncipovaný proti NWO, gesara nesara, tak šup do toho, určitě půjdu volit, po asi 15 letech!
První volby jsem volila Zelený, jakože chci čistou přírodu a pak se tam vyprdelil Bursík. Stáhnul to ke kapitalistům a navždy pohřbil mé naděje v politiku.
Ale teď je to jiná, na těchto volbách záleží.
Musíme to otočit!!!
ČR se nesmí dát s pirátstánem, nebo jinou zhůvěřilostí.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> Klaus chce rušit minimální mzdu, tak to teda né.
Potřebuju stranu, která slíbí, že svoje plány bude konzultovat s Galaktickou federací.
Volný je zas náckovskej, to je těžký.
Hlavně ne zelený, ještěrky, galaktickou mafii, komunisty, kapitalisty a náboženský strany!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.8.2021 > https://fb.watch/7AYFbAAkkb/

MAFIE SVĚTA - BILDERBERG - spiknutí mocných
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.8.2021 > Volný je co? Jak jsi na to přišla? Asi moc sleduješ covid média, jinak to nedává smysl. Volný je chytrý, VŠ vzdělaný, absolutní vlastenec, je proti covid mafii a proti migrantům, mluví rozumně a hlavně-má už deset procent, trikolora ok, ale za mě jednoznačně VOLNÝ BLOK!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.8.2021 > j.f.julian> 


Já viděla spojení Volný a DSSS, což už k těm počtu esek nejsou zrovna moji koně. Přečetla jsem si jeho volební program a ten vypadá jako vyjmenování všech neduhů, které svírají Česko a slibů, že to napraví.
Jenže úplně neříká jak to chce udělat.

Vystoupit z NATO, to jde myslím okamžitě a na naši bezpečnost to nebude mít žádný velký vliv, o tom jsem přesvědčená.
Vystoupit z EU je na dlouhé handrkování a sesmolit rychle V4 s Rakouskem by asi šlo, ale musela by to být většinová vůle, což v situaci, kdy je neznámý počet obyvatelstva více loajální Mosadu, než republice a národu, by to nemuselo revolučně úplně dopadnout dobře.

Já potřebuju vidět vůli něco doopravdy otočit a tu stranu budu volit.
Asi se rychle nevyvine strana, která by řekla - gesara nesara a Galaktická federace je tady.

Je důležitý, aby to nevyhráli nějaký globalistický hejhuláci jako pirátstán, co chtějí bydlet ve skříni bez plotýnky s rychlovarkou a sdílet i vši a blechy, bez domova a vykořeněně se chýlit k 5G otroctví.
To se snad povede odvrátit.
Pro mě jsou všechny klasické parlamentní strany typu pravice levice zdiskreditovaný.

Žádná prokazatelná politika s mozkem se zatím neděje.
No nic, snad se rozhodnu, koho budu volit. Jakože vůbec nevím.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.8.2021 > VANDAS, ALE I SLÁDEK MĚLI PRAVDU, TO JAK VYPADAJÍ V TVÝCH OČÍCH JE TVÁ CHYBA. uVĚŘILAS pomluvám idiotů, kteří se je snaží zničit od začátku.
V sobotu na Letné se bude mluvit pravda-doufám, že tam budeš, a všichni, kterým na budoucnosti záleží! Já tedy 100% ano!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 25.8.2021 > j.f.julian> 

Já byla ještě dítě, když byl Sládek na politické scéně.
Mě politika vesměs nezajímá - je to svět hloupých zlých mužů, poskoků Globálně mocenského systému.
Založením jsem spíš levičák, i když tomu už taky nevěřím a už vůbec nevěřím volnému trhu a kapitalismu.
Obecně - v politice jsou nejhorší kusy lidského odpadu.
Je přirozené se o tenhle odporný svět politiky nezajímat.

Dokud nebude Gesara Nesara Galaktická federace, nikdy nebudu politice věřit.
Letná je pro mne daleko, abych si tam jen tak zašla, nejsem z Prahy, ale fandím vám.

Možná budu třeba nakonec volit i toho Volného - ač je jeho politický manifest na první pohled nerealizovatelná pohádka. A táhne to s DSSS, což je prostě náckovská strana, těžko se asi tomuto zařazení vyhne.
Ale jak jsem nahlédla na ty kandidáty, to je katastrofa.
Plno malých stran, všichni poskoci NWO.
A Babiš, větší strana a to samý.

Budu si muset z toho humusu vybrat to tzv. nejmenší zlo.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.8.2021 > o sny se člověk prostě musí prát po celý život... a soudit se dá všechno, jde o pohled, radši budu za nácka než dovolit a volit islám v Česku.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.8.2021 > j.f.julian> Tě můžu naprosto uklidnit, protože Islám v Česku není v plánu. Od začátku multidimenzionální války jsme rozdělení do dvou bloků, jak za studené války. My spadáme pod Rusko. V multidimenzionální válce se samozřejmě nebrala v potaz oficiální, v mainstreamu předkládaná politika. Tzn. na organizace typu NATO, EU, Islámský stát se sralo a ignorovaly se.

Ve všem rozhodovaly kultické proudy energií Země, ve spojitosti s mimozemskými systémy a základnami a vesmírnými technologiemi.

Bylo potřeba zabránit střetu Evropy a orientálních zemí. Proto jsme se na pomyslné Železné oponě, (neboť náležíme ke slovanskému kmeni, tzn. kulticky spadáme pod kmen Rusko), přidali přátelsky k Rusku a Orientu a utvořili jsme EuroAsia spolek.
Oponenty nám byli Deep State v iluminátském USA, spojené s karmicky prohnilou západní Evropou a Izraelem.


Uprchlíci stále prchali do západní Evropy, přesně podle kultických vlivů.
Pokud by se doopravdy svět podřídil NWO, jakože nepodřídí, tak by se západní Evropa stala vazaly islámu a my spadli pod Rusko.

Nicméně vývoj se vydal dobrým směrem. Trump stočil politiku USA k věnování se sobě a spolupráci s Galaktickou federací a boji proti Deep State a Putin samozřejmě o GF ví. A v Sýrii si proklestil zpátky cestu Asad.
Takže na světě zůstal mír a žádná světová válka nevypukla. Až na ten rozbitý Blízký východ.

Detaily a okolnosti multidimenzionální války na politické a náboženské úrovni jsou tak nekorektní, že se nedají pořádně sdělit, aniž by tě zavřeli, nebo chtěli ukamenovat.

Nicméně, věc se zadařila a zdá se, že i velice etnicky rozmanitá západní Evropa může sehrát svoji roli v pozitivním slova smyslu díky snadnějšímu přenosu informací mezi poznatky jednotlivých kultur.

Protože jednu z nějvětších šancí, že na bázi volné energie, novodobé fyziky a mystiky, začnou znovu létat na koberci zrovna Arabové. Mají přirozené magické myšlení.

My, pokud by se něco chtělo pokakat, kdyžtak skončíme pod kapánek technicistním Ruskem.
Ale dimenzionálně rosteme, takže spíš to bude zase jinak a ve stylu to nevymyslíš.


Stejně si ale nedokážu vybrat ve volbách.
Ty debilní piráty určitě ne.
Se pojmenujou PirátStán kreténi - kdo tohle může volit???


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter