Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Časově průtočný pořad o nekorektních diskuzích na totem.cz
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2021 (17:36:43)
Toto je příspěvek, kam budu dávat zvlášť zábavné a osvěžující, nekorektní diskuze na totem.cz,
které byly bezohledně smazány cenzorem tohoto serveru
z důvodu, že mu to přišlo nekorektní a příliš pro tzv. "normálního člověka".
Já bych ráda podotkla, ať si normální člověk hejbne mozkem.
Čas kvapí.

Pokud lidstvo nechce chápat, že existují časoprostorové zbraně,
přičemž ty nejprimitivnější spolupracují s elektromagnetickým, nikoliv čistě spirituálním polem planety,
dostane po držce, jen jinak, než tím bezprostředně otřesným způsobem, kterým graduju diskuzi,
která zahajuje tento nekonečný díl.

Jasně, už se nebudou střílet děti paprskem smrti, ale což takový mírný klimatický projevy,
kdy je na nás planeta příjemně laskavá?

A vy to netušíte, protože nemáte představivost a odvahu.

Mimochodem - minulých 150 let na této planetě platí systém v duchovním slova smyslu,
který bude zajímat všechny ty, co se spoléhají na odchod do zaslouženého nebíčka,
aniž by udělali cokoliv pro svou záchranu.

platí systém:
"Dokud si to nevyřešíš, nikam nejdeš."

Takže bez pardonu a odpočinku šup nová inkarnace.
Není divu, že jsou lidi, kteří se cítí na 120 a je jim 20.


Jestli si myslíte, že astrokoncentráky neexistují, jste na omylu.
Stala se válka za vaši záchranu.
Mimozemšťani - to by neměl být problém pochopit.
Lítaj na nebi - stačí si to přiznat.





Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.9.2021 >


Čtenář - 29.8. > Po dvacátý vosmý zas to samý. Kolikrát ještě, jako zendrich hrad, jako egil
šutr? Přesně! Neb TAK je smysl thotemu.

Čtenář - 29.8. > Julo, ty si náš kvítek? Kvítek v noře? Klučík uspaný? A co ještě jsi?
Keř větrem odvátý (to je snad největší bomba!)? A co jsi ještě? Jsi býk v motýla zakletý,
klouček chlastem uspatý? Ty vole! Tohle vezmu večer do hospody, osazenstvo se uchechtá
nad tou blbákovskou nestoudností. Nu, jsi prostě žák egilův, to se pozná!

Čtenář - 29.8. > čtenář> NECH HO BEJT, JSOU TO KRÁSNÉ OBRAZY. A TEN NA HUBU PADLEJ,
ŠEDESÁTILETECH VOŽRALA JE ZE VŠECH NEJKRÁSNĚJŠÍ!

Čtenář - 29.8. > BOŽE CO JE TA ZA MATLANICI? Zvyk co zmotnil temno? V něm kráčela duše,
co páchlo jí z huby plaše anděla? To zas musel bejt nácíček na šrot!


Čtenář - 29.8. > Julo, dej sem spíš zas nějakej odkaz na volnýho. ono už html// je víc báseň,
než tvoje představy o poezii.

Čtenář - 29.8. > čtenář> Hlupáku. Stejně mu závidíš, že je talentovaný. Nudla jeden.
Talentovaný jako egil, byť zakletý do petuly. Totem pičo, totem!

Čtenář - 29.8. > čtenář> JSTE HLUPÁCI OBA. ZA CHVÍLI PŘIJDE REDAKTOR MARTIN, OHODNOTÍ
DÍLO DÉČKEM A VÁM PADNE HUBA, PROTOŽE TO BUDE JEDNOZNAČNÝ DŮKAZ O KVALITĚ. MARTIN TEN ZNÁ,
TEN BY NECHVÁLIL JEN TAK PRO NIC ZA NIC, REDAKTOR MARTIN NIKDY.

Čtenář - 29.8. > Čeho to je?

Čtenář - 29.8. > čtenář> Spíš kolik nudlo, ne? Tak kolik, už si přes dvě promile?

j.f.julian (Stálý) - 29.8. > čemu ty kreaturo nerozumíš na větě-anonymy nečtu!
To ale je řečnická otázka... googluj, blbe!

analfagot (Stálý) - 29.8. > VŠE JE JINAK!
ADMIN, nebo kdo to tady ovládá, maže lidi jako byl Miroslavek, kterej sem vkládal skvosty
poezie, ale sprostý urážky autora od jedný kurvy nechává!
Takže, kdo tu vládne? Nějaká píča, která tu nic nepublikuje spolu ruku v ruce s adminem-nic
jinýho z toho nelze vyčíst.
Je to cílená dehonestace publikujících autorů, sebezničení v prímém přenose!
Asi by Totem měl převzít někdo, kdo si autorů bude vážit a toho zmrda tvrdě mazat!

Proto už tu není NIKDO, kdo by poezii ocenil, protože tahle dvojka je vyhnala!
A nezapomeň mě zase smazat, cenzore!
Body: 5
Doporučil
Čtenář - 29.8. > analfagot> to víš že tě zmažu, jen co se mi bude chtít:))).
ale spíš ne, protože je s tebou nebetyčná sranda. třeba tvoje představy o volně nacistický
poezii, tu uplně žeru. takže se asi mazat nebude čmoude, máš smůlu.

PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 29.8. > analfagot> To si myslím taky, že ten
anonym je někdo z redakce, případně známý někoho z redakce.
Jak jsem vyjádřila ve svém smazaném díle a komentáři
"Velký okultní kvíz na úterní odpoledne" ( v případě potřeby mohu vložit znovu) ... je ještě
možné, že ten někdo z redakce je doopravdy egil.
Je to neprokázaná hypotéza.
Další pravděpodobnost je ta, že Martin, jakožto jediný známý redaktor a cenzor maže, nebo spíš
mazal "nekorektní" příspěvky, z vlastního přesvědčení a s tím anonymem se zabývat nechce,
tak to nechává být, protože je mu tento server vesměs šumák.
Ale ač anonym uráží i toho Martina, stále mi připadá pravděpodobnější, že záhadný antilidský
anonym, který se až dojemně vysiluje nenávistí vůči juliánovi a ostatním, protože neměl
růžovou babičku, je prostě nějaká kokainová troska z bývalé redakce totem.cz


Čtenář - 29.8. > čtenář> Á, JULA ZKOUŠÍ ALTERNICKY:))). BUDE PRDEL!

j.f.julian (Stálý) - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> Děláš chybu že nejsi na FB! Já tam
jsem jen kvůli práci a nyní kvůli Volnému bloku. Mimo to jsem ve spoustě skupin jako třeba
UFO, to by tě zajímalo a tvé příspěvky by se hodily spíš tam, než do poezie a pro Bohuňu,
nemyslíš? Tam jsou lidé našeho přemýšlení, příznivci a žádní tupci, jako zde! Hlavně bys tam
našla spřízněné duše...

PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 29.8. > j.f.julian> já FB nechci, nelíbí se mi to.
Sám jsi říkal, že po tobě chtěli přesné identifikační údaje, občanku a málem číslo bot. Spřízněné duše nenajdu, to, co píšu stejně nepochopí nikdo, komu NWO neprásklo do palice
a nepokusili se ho zabít, kdo nemluví s mimozemšťany telepaticky, tohle nedává. To, co jsem
pochopila já, včetně toho podzemí a co se v tom všechno mlelo, včetně té kosmologie,
pochopily prý na planetě další 3 ženský. A ty tipuju nejsou na českém FB.

To nic, já nepotřebuju žádný široký okruh lidí, mě lidi v podstatě lezou na nervy.


Čtenář - 29.8. > j.f.julian> JULA JEDE FEJSBŮŮK:))). NO VŠAK ON EGIL TADY.
NAJDETE JE SPOLEČNĚ NA STRÁNCE moderní poezie. JULA A EGIL - TAK MÁ BEJT!

Čtenář - 29.8. > j.f.julian> Tupolínko hledá lidi svého přemýšlení, příznivce
(asi svoje, bo alternicková autoterapie na totemu přestala zabírat). Jenže Tupoléna se cuká
. Nechce se prodat pod cenou. Jak s váma to dopadne. Aktivistický básnitel a soudružka ufo
(nesou)ložka. Doufám, že dobře.

Čtenář - 29.8. > čtenář> ty máš dneska nějakou euforku - kokain tě nastimuloval ach jo
- to je stejně zoufalství, nadrogovaný trávit den na totem.cz urážením juliána a excitovanými
výroky o egilovi a sklenářovi....smutný hochu smutný.

Čtenář - 29.8. > čtenář> Ty zase stalkuješ ho a čekáš na každou příležitost, aby ses
nad tuto kreaturní hroudu troudu mohla povýšit, tak se zas neposer.

Čtenář - 29.8. > čtenář> držte huby všichni, tady smim krákat jen já

Čtenář - 29.8. > čtenář> tohle bylo vtipný :-D

Zeanddrich E. (Stálý) - 1.9. >

.. .


Body: 4
Doporučil
j.f.julian (Stálý) - 1.9. > Zeanddrich E.> díky, j.

PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 29.8. > Prostě to dej skrýt a publikuj to znovu -
a neoslovuj už toho parazitního kokainovýho nicku, vždycky se tady vysere a rozlije.


j.f.julian (Stálý) - 1.9. > PřilítliMimozemšťani> https://youtu.be/53aPbXZmoTc

jaký máš názor na Reptiliány-viz odkaz youtube

Čtenář - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> neoslovuj bohunku? že by to stačilo?
jíťa je bystrohlav, možná to tak bude nudlo. kuk!

j.f.julian (Stálý) - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> ahoj, klídek, já anonyma nečtu
a předpokládám, že je to zas jen jeden-Bohuňák! Mě spíš zaujalo, že se to "poetům" nelíbí...
to je opravdu zajímavé...

PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 1.9. > j.f.julian> To je pravda - reptiliáni
jsou dokonce původními obyvateli této Galaxie a na Zemi byli dřív, než lidi. Lidi pochází
původně z Andromedy - jiné galaxie, která je ale s touto naší ve vzájemném vesmírném vztahu.

Časem se museli své planety vzdát a stáhnout se do podzemí a lidi nenávidí. Berou je jako
materiál a zboží pro obchod s temnou stranou - různými mafiánskými galaktickými a vesmírnými
strukturami, které podléhají odpůrci Stvořitele.
Jejich moc na tét planetě slábne. V 3. - 4. dimenzi jsou extrémně nepřátelští, nemají žádné
emoce a nejsou schopní lásky. Až ve vysokých dimenzích jsou použitelní a jsou respektováni
i na galaktické úrovni. Tady jejich nižší verze již naprosto fatálně porušují kosmický zákon
a jsou v roli poražených zločinců.
Zemřelí reptiliáni z války se zřítili do svých lidsky vypadajících klonů. Jeden z nich je
Bohuňa - projevuje se velice klasicky.


PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 29.8. > čtenář> samozřejmě, že zbavit se
parazitních a červích forem života není jednoduchá záležitost, nejdřív to chce vyléčit
organismus, odstranit pohmožděniny a nekrozy, aby všeobecná tolerance škodlivých morbidních
elementů klesla k nule.

PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 29.8. > j.f.julian> jó, tak v místních poetech
se neorientuju, stejně jako v poezii jako takové. Nejpoetičtější je zatím Márty, protože ten
když chčije, tak pod mostem a s labutí.

j.f.julian (Stálý) - 1.9. > PřilítliMimozemšťani> tady máš krásné záběry UFO, tak
nebuď líná-jsou to 2 kliknutí a máš FB! Když to zvládnu i já...
Nic tam nemusíš dávat, žádné příspěvky, žádné info o sobě...

https://fb.watch/7K_fTO-k6e/

Čtenář - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> jíťo, ty ufonice naše:)))! nejdřív organismus
vyléčit, až pak ho zbavovat červů? piš, piš, stále nám něco piš. jula na vší blbánkovskou
argumentaci nestačí, on je spíš na ty krásné obrazy a představy o kundě v prdeli.


čtenář PřilítliMimozemšťani - 1.9. > j.f.julian>

To není otázka lenosti, nebo technických dovedností, už když se tam registruješ, tak většinou
z vlastní IP adresy, znají tvůj pohyb po FB, tvý zájmy a názory. Nepoužívám I-phony a jiný
wifi sračky, protože mě z toho bolí kebule a nejradši bych zkopala idioty, co mi nad hlavou
v busu, když sedím, mávají mikrovlnkou a myslí si, že to je v pohodě.

Víš co? Kéž by na těch zkazkách, že očkovaní do 2 let zemřou, bylo aspoň něco pravdy.
Když vymřou ty zabedněnci, normalizovaný materialisti a náboženský vypatlanci, budou moct
přistát i alieni.
Já na ně čumím každý den na nebi, někdo je má i vyfocený a natočený, ale můžou přistát?
Ne, nemůžou, ovce by to totiž psychicky nedaly. Tak ať už ovce pomřou, budoucnost je naše,
my jsme se za ni porvali, ty kurvy nám jenom a jenom házely klacky pod nohy, posílaly nás
do blázince a významně pozvedaly obočí.
Chci, aby to očkování bylo smrtelný.
Bude od těch dementů stádových pokoj.





PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 29.8. > čtenář> já to vztahuju na společnost,
organismus společnost se musí uzdravit, aby jí přišlo nemyslitelné působení takových
škodlivých infiltrovaných temných bytostí, jako jsi ty. Neb jsme stále nemocní, tak červíčku
řádíš v pohmožděninách a nekroze.
Až to temný dokroutíte, tak se začneme prudce uzdravovat a asi teprve tehdy přijde záchvat
vzteku a zuřivosti vůči těm nehoráznostem, které tu ty kokainová hlavinko předvádíš. Doposud
jsi všeobecně tolerován, protože společnost je nemocná.


čtenář přilítliMimozemšťani - 1.9. > čtenář>
Tohle je světová mapa proočkovanosti tím jedem:

https://www.nytimes.com/interactive/2021/world/covid-vaccinations-tracker.html

Takže vymřou Číňani, celá severní Amerika, západní a severní Evropa, protože jsme kreténštější
národ, než jsem si v nejhorších snech uměla představit, tak i z půlky naše země, potom
samozřejmě Saudská Arábie.
Samý svině, žádná škoda.
Zase to všechno teče podle kultických vlivů.
Už se mi nad těmi vysmátými kurvami, který chtějí zabít naši budoucnost, protože jim všechno
připadá neuvěřitelný, dělá špatně.
Oni nedokážou pochopit mafiánské řízení společnosti, škodlivost mikrovlnného záření,
že existují nepřiznané zbraně ovlivňující časoprostor, že vůbec existují hrůzné vědecké pokusy
s elektromagnetickým polem planety, natož, že v Galaxii existují mimozemšťani a jejich
kontakty probíhají telepaticky.
Ať už ten odpad sejde, kdo má tyhle vypatlance pořád tolerovat?
Na světě zbude cca půlka bílé populace, čtvrtka číňanů a zbytek bude barevný - snad to nejsou
jen strašně chytrý náboženský a materialistický lidi.


čtenář PřilítliMimozemšťani - 1.9. > čtenář>

Už když byla jenom obyčejná chřipka a proti tomu očkování, tak jsem si říkala, vždyť je to
kontraproduktivní - u těch očkovaných ten vir jenom zmutuje a bude to horší a horší.
Navíc jsou přenašeči bez příznaků.
Už tenkrát se vědělo, že je to jak sázka do loterie, jestli to bude fungovat, protože
ta chřipka má X kmenů.

Říkala jsem si - proč to odborníci dovolují, vždyť je to blbost, z běžný chřipky to udělá
zabijácký vir.

To jsem si nedokázala ani v nejdivočejších distopických fantaziích představit, že tenhle
nesmysl dovedou esesácký "odborníci" až do tak genocidních rozměrů a to idiotský stádo jim
půjde zobat z ruky.
Taková civilizace si zaslouží vymřít, aby ti, co přežijou, mohli začít civilizaci úplně jinou,
novou a postavenou na zdravým rozumu.

Všechny mý úvahy tady do té doby, co jsem kdy měla, jsou pro dosavadní společnost hloupé,
nepravděpodobné, nepochopitelné, bláznivé a šílené. Přitom jsem přesvědčená, že to je právě
normální zdravý rozum.
Tak buď jsem idiot já, nebo ta společnost. A už mě to nebaví, kéž už by vymřeli a byl od nich
pokoj.


čtenář PřilítliMimozemšťani - 1.9. > čtenář>









Ta mapa idiocie, ovcovatosti a oddanosti zlu odpovídá i karmickému zatížení a vině.
Uvidíme za ty dva roky. Vlastně bych byla zoufalá, kdyby se nic nestalo a kdyby vyhrál
kyberteror Číny, americká falešná demokracie s uspořádáním deep state by stále byla šířena
po světě za cenu milionů zlikvidovaných životů a u nás pořád mohli krkat na internetu
misogynní hulváti, co mají v hlavě nasráno a vydávají to za národního ducha.
Chce to změnu, tahle by nebyla ani krvavá, prostě by vymřeli ty strašně moc chytrý lidi,
vesměs starci, co byli tak strašně schopný narozdíl od nás.
Půl milionu nad 65 let u nás stále není očkováno, snad vydrží a nějaký zbudou, ještě mají
národní povědomí, narozdíl od jupí pirát jouro omladiny.



j.f.julian (Stálý) - 1.9. > čtenář> 1-je to zajímavé
2-proč to ale mám pod básní
3-proč to nedáš pod svým nickem?

PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 1.9. > j.f.julian> Jsem se rozohnila, jak mě cpeš
na FB, abych se tam placatila v nějaké FB UFO skupince.
Už mě lidi štvou, jak jsou natvrdlý a věří nesmyslům, drží se svého starého světa, který stojí
na lžích a pokrytectví, debilních ideologiích. A že jestli jsou ty teorie o škodlivosti
vakcíny pravda, svět se za dva roky radikálně změní a já doufám, že jo.
jen to bude obnášet vlnu umírání - těch očkovaných, pokud je to skutečně zabijácká injekce,
jako že asi jo, když na tom držely magnety. A jen tak si filosofuju, proč to asi tak může
jako dopadnout, když je teda ta demokracie jen prolhaná obálka od NWO a svět musely
zachraňovat čarodějnice s mimozemšťany a průměrný chlápek ví naprostý kulový o světě.

Jen tak si filosofuju, že kdyby těchto chytráků ubylo, asi by se ani nic moc nestalo.



j.f.julian (Stálý) - 2.9. > Hysterie není na místě , chtěl jsem ti otevřít svět, kde by ti
bylo lépe, víc než tady! Ok, jestli ti stačí Bohuňa...-











čtenář PřilítliMimozemšťani - 2.9. > j.f.julian>

Já nevím, mě to připadá odporný, celej Facebook. Fakt netoužím po tom, aby o mě americká globalistická tajná služba věděla úplně všechno. Dej si ještě profil na TikTok, jak český haranti, ať tě má v prackách i Čína.


j.f.julian (Stálý) - 2.9. > opakuju pro tupé-jsem na FB kvůli práci a nemám tam žádné osobní údaje. Přiznala jsi, že jsi neuvěřitelně naivní! ONI o tobě vědí všechno už dávno, jen je ZATÍM nezajímáš!
Dělej jak myslíš, tvá věc, tvá naivita ale hraničí s hloupostí!

čtenář PřilítliMimozemšťani - 2.9. > j.f.julian> Jasně, když jsem v r. 2015 schytla od NWO šlupku do palice a dostala ionosféru k Vánocům, tak jsem naivní. Nemusím tomu jít naproti ne? Jedna věc je okultně dimenzionální technologické snímání reality a druhá věc je klasická 3D internetová síť a sběr dat.
Navíc jsem aktivistického ducha, kam jsem vlezla, tam jsem aktivizovala, všude se na mně nalepilo milion trolů, na FB jsou zástupy lidí, všichni vypatlálos a udavači. nepotřebuju skončit ve vězení. I tady jsem měla málem opletačky kvůli trolovi NWO a udavačovi Slováčkovi a strašně moc chytrýmu stádu ovcí, který pohoršuju.


čtenář PřilítliMimozemšťani - 2.9. > čtenář>

Pokud znáš někoho, kdo se najednou složil, začal šílet a byl mimo realitu, odvezli ho do blázince a jeho životní příběh skončil, tak za to může fakt, že dostal od NWO volty do hlavy. likvidovali takhle nepohodlný lidi. Mě se to podařilo překonat s alieny.

Ale co komu vysvětlovat, vy strašně ne naivní, velice se orientující se muži to určitě zvládnete i bez čarodějnic a mimozemšťanů, bez vědomí a magie.
Stačí přece debilní demokracie a Volný.
Možná byste otevřeli očička, kdyby vám dcerunku uškvařilo NWO.


čtenář PřilítliMimozemšťani - 2.9. > čtenář>

Ono totiž ještě v r. 2015, než jsme ty kurvy rozmetali a dostali na kolena, vypráskali z podzemí, popravili a vydali je kosmickému soudu, přičemž ještě pár zbytků zůstává, tak byla situace tak moc moc růžová, že stačilo mít výrazné myšlenky, které se nelíbily NWO, ani člověk nemusel být nikde na internetu a ani ho nemusel nikdo udat, aby o něm NWO vědělo, že je nepohodlná osoba.
Snímali časoprostor a věděli úplně o všem. Stačilo mít výraznou svobodomyslnou mysl a nemít zformátovanou kebulku kravinama.

To asi stádo bude muset nejdřív vypustit duši, než tahle fakta zvládnou všichni ty chytráci s tím všeobecným přehledem, jak vědí, že tohle není možný.

Na FB je takových idiotů tuny, ještě by mě mohli dostat skrze svoji občanskou demokratickou uvědomělost a vrozené udavačství k soudu, co kdybych zase kápla božskou o židech.



j.f.julian (Stálý) - 2.9. > Gratuluji anonymovi že se nepoučil, určitě zajímavé příspěvky, bohužel, nikoliv pro píšícího autora poezie. Možná pro jiného anonyma...

PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 2.9. > j.f.julian>

Jé, ty se z toho, že je to podepsaný anonym s typickým rukopisem a není to pod registrovanou identitou fakt můžeš potento viď?
Ne, to co píšu, je pro jakýhokoliv idiota, co si to přečte.
Někdy mě mrzí, že jsme to otočili - proč?
Aby tomu ty idioti nevěřili, že se tohle vážně dělo?
A měli problém s mimozemšťany na nebi, že je to na ně moc, že nic takovýho přece neexistuje?
Možná by bylo nejlepší vám ten luxus voltů do palice vrátit zpátky a vyzkoušet to na vašich dětičkách, aby se vám otevřely oči.




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.3.2022 >







OPĚT PORUŠENÍ ÚSTAVY ČR
Autor: Palach (Občasný) - smazáno



Od nejstarší
Poznámky k tomuto příspěvku

Palach (Občasný) - 27.2. > https://fb.watch/brmwgirdxQ/

tohle je jen pro chytré, jinej to nepobere...

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. >


Copak můžeme ještě předstírat, že jako lidi něco znamenáme.
Fousek Fiala vyhlásí za celý náš národ válku Rusku a my máme zakázáno mluvit.
KDO KDY VIDĚL TAKOVOU PRASÁRNU?
Česko ve válce s Ruskem!
Jak to dopadne?
Ruskými tanky na Václaváku, tak to dopadne.

A všem těm kurvám, co furt pláčou kvůli 1968 a teď tohle svinstvo podporujou, to z plna hrdla přeju.

Mně se podmínky k životu jedině zlepší, protože žiju v systému, kde nějaký židovský hovado Bohuňa může nelidsky vše dobré ničit, rozkládat server a není dovolání, v tomto doposud židovském státě.



Čtenář - 27.2. > PřilítliMimozemšťani> souhlas

Čtenář - 27.2. > tady je příspěvek z USA, kterej se našim válečným štváčům asi moc zamlouvat nebude...

https://www.facebook.com/100035127377597/videos/489332856061942/

Čtenář - 27.2. > https://fb.watch/brnVhOQ3mM/

Vítej zpět presidente a soudnosti!
TRUMP to krásně natřel fašistům!

ale tohle se taky nebude hodit fašistický EU a ČR vládě

Čtenář - 27.2. > Tak ještě jednou pro hujery si poslechněme, co nám vlastně Putin sděluje a každý si udělejme názor sám.
Z UK jsou zprávy o tom, že "Banderovci" masakrují obyvatelstvo a rabují UK, tyto zprávy jsou přímo od Ukrajinců-toto není můj názor, takže, zase jen pro ty, kteří neposlouchají jen covid-válečná média

https://fb.watch/brobLQYc-c/

j.f.julian (Stálý) - 27.2. > Včera jsem vyzval CHcípl pes, SPD, VB a Chvilkaře, aby se vyjádřili k neuvěřitelnému prohlášení vlády, Rakušana a prokurátora Stříže, tady je první z odpovědí se kterou naprosto souhlasím a podepisuji. Lidi, vzpamatujte se, až budete muset dát svojí ledvinu migrantovi v rámci nějakého zákona o pomoci, tak bude pozdě, KURVA (a vy víte že píši jen slušně), ale, co to je s vámi?!

Jen Národ,
jež si v dobách těžkých umí poradit,
ten právo má na sebeúctu,
ten jediný má právo žít!


Body: 5
Doporučil
Čtenář - 27.2. > https://paralelne.cz/2022/02/27/fialova-vlada-zavira-svobodne-weby-a-sympatie-k-rusku-chce-trestat-kriminaly/?fbclid=IwAR1QPGATIpKp1GlT9cZcEbhTi7ASwTkmhDOIgjQxx2ja-sdd8ORYuGkbapE

Čtenář - 27.2. > naprostý souhlas s názorem V. Klause!

čtenář Kapitán Uggu Ahai - 27.2. > Celé je to spiknutí jen a pouze vůči tobě. Když se nezmocnili tvé jedinečné išin-ha tra-dah skrze omšlá obvinění z antisemitismu, poté, co důkladně zmonitorovali tvé poslední aktivity, rozhodli se legislativně uspíšit tvou likvidaci zákazem souhlasu s Ruskem a jeho válečným postupem, který se navíc zadrhl, neb na Ukrajinu vyslalo bledé, poďobané zmatkáře, které sebralo od herních konzolí a kteří jsou mnohonásobně mladší než jejich tanky, s kterými se bohužel v nejnovějších válečných hrách neměli šanci seznámit.

Je to prekérka. Ale ty přijdeš na to, jak se vším vyjebat. Speciálním mimočasovým tunelem posíláme další instrukce.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. > čtenář>


Jo, to je způsob, jak vyjebat s iluminátskými Rusofóby. Už se říká, jak to je, už se Rusofobie neschovává za "demokracii a lidská práva zhrozená komunismem", ale jak to je - západní méněcenný strach z Rusů.
Že kdyby se spojili se Slovany, je po západě.
A o tom je ten vyjebávací plán.
Utvoří se Slovanská Unie a USA si udělají vnitřní anti-iluminátský převrat. Odnese to západní Evropa a všichni budou spokojený.
Západní Evropa má ošklivou karmu.





čtenář PODVOD médií - 27.2. > a tady to máme, takhle se dělá propaganda a reportáž z války...

nakašírovaní mrtví, ranění, vybombardované domy, kde je DOKÁZÁNO, že vybouchly před 4 roky explozí plynu atd atd.
SMĚŠNÉ!
Postup jako u covidu, probuďte se lidi, zase vám lžou a manipulují vámi!

https://www.facebook.com/100000883913606/videos/300286905425537/

Čtenář - 27.2. > https://fb.watch/brxtFK1xaZ/

někdy i v ČT mluví pravdu, ale ta je včas scenzurována! Myslím že Rožánek dopracoval v ČT!!!!

Čtenář - 27.2. > kampak zmizel ten ověřený dokument o tom, že vláda Ukrajiny nemá Uk státní příslušnost???
To zase proválečný cenzor vymazal???


Čtenář - 27.2. > Prezidentka Čaputová se opět projevila jako US vlezdoprdelka, vlastizrádkyně a zrádce svobody!

https://fb.watch/brxLwARfvC/

Čtenář - 27.2. > Jindřich Rajchl
2t9p34o8un916sluu8m7 9h ·
Zde je text mého otevřeného dopisu Nejvyššímu státnímu zástupci JUDr. Igoru Strížovi v reakci na jeho oznámení, že některé projevy veřejné podpory či schvalování útoku Ruské federace na Ukrajinu mohou být posouzeny jako trestný čin, jenž mu dnes odešlu:
Vážený pane nejvyšší státní zástupce,
coby občan této země jsem hluboce znepokojen a coby advokát s více než dvacetiletou praxí jsem zcela šokován Vaším veřejným prohlášením, či spíše výhrůžkou, že orgány činné v trestním řízení jsou připraveny monitorovat a následně trestně stíhat veřejné projevy podpory či souhlasu s útokem Ruské federace na Ukrajinu ze strany občanů České republiky.
Všechna státní zastupitelství totiž ze zákona musí vždy a za všech okolností zůstat zcela apolitickými a měřit všem stejným metrem, bez ohledu na to, jaká je oficiální politika aktuálně zvolené vlády. Nejvyšší státní zastupitelství by se tímto imperativem mělo řídit ještě důsledněji. Ač nejsem naivní a jsem si vědom, že ne vždy tomu tak po roce 1989 bylo, nezaregistroval jsem jediný případ, kdy by se hlava prokuratury naší země takto otevřeně propůjčila oficiální vládní a stranické linii a veřejně pohrozila občanům naší země kriminalizací veřejného projevu jejich svobodného názoru. Váš krok považuji za flagrantní porušení Vaší povinnosti jednat vždy a za všech okolností nestranně a bez ovlivnění ze strany vrcholných politických představitelů této země.
S ohledem na Vaše zkušenosti z období před rokem 1989, kdy jste byl členem KSČ a působil jste jako vojenský prokurátor, jsem byl přesvědčen, že se budete zcela naprosto zásadně vyvarovat krokům, které by mohly vyvolat dojem, že v naší zemi bude znovu umožněno projevovat pouze jeden jediný názor, jenž bude diktován oficiálními vládními kruhy. Jistě se z dob socialistické totality pamatujete případy, kdy byli lidé trestně stíháni a odsuzováni za projevený nesouhlas s oficiální politikou strany. Nicméně ani tehdy nedošlo dle mých znalostí k tomu, že by byl stíhán někdo jen proto, že by například veřejně prohlásil, že schvaluje vojenskou misi USA ve Vietnamu. Byl jsem přesvědčen, že ve Vás tehdejší zkušenost musela zanechat silné memento, jak ošidné a pro demokracii smrtelné je spojit služby veřejných žalobců s oficiální doktrínou exekutivní moci, která se vždy a ve všech režimech snaží vyvíjet tlak k unifikaci názorů veřejnosti ve svůj prospěch. Proto jsem nevěřícně četl řádky, jež bezpochyby dokazují, že jste propůjčil svůj úřad k nezákonnému využití norem trestního práva ve prospěch snahy o okleštění svodného projevu politického názoru, jenž je základním pilířem jakéhokoliv demokratického státu.
Současný vojenský konflikt na Ukrajině představuje bezesporu nesmírnou tragédii pro místní obyvatele a v konečném důsledku i pro Evropu a celý svět. Nicméně názory na příčiny jeho vzniku a míry zavinění jednotlivých stran, jež se jej účastní se mohou naprosto zásadně lišit dle úhlu pohledu každého jednoho člověka dle jeho vlastních zkušeností a osobních, často vysoce emocionálních prožitků. Jistě si všichni, včetně Vás, dokážeme představit, že pro ty osoby, jejichž známí, přátelé, či dokonce členové rodiny z řad ukrajinské národnosti byli po vstupu vojsk Ruské federace zraněni či usmrceni, budou považovat tento akt za vojenskou agresi a prezidenta Vladimira Putina za válečného zločince. Avšak stejně tak jistě existují lidé, jejichž známí, přátelé či příbuzní z řad ruské národnosti byli zraněni či usmrceni při ukrajinsko-ruských konfliktech v období před zahájením této válečné operace, kteří budou krok ruské strany vnímat jako zcela důvodný a budou jej veřejně obhajovat. Skutečně jste přesvědčen, že tito lidé představují společenské nebezpečí pro naše spoluobčany a že je Vaším úkolem tyto lidi vyhledávat a trestně stíhat? I kdybyste tak učinil, tak mi věřte, že dosáhnete pouze stejného efektu jako dosáhla KSČ potíráním projevů oponentních politických názorů před rokem 1989. Ti lidé skutečně svůj názor nezmění, jen to již nebudou říkat veřejně, ale pouze mezi sebou. A svou neodůvodněnou persekucí je v jejich postojích ještě více utvrdíte a učiníte je ještě odhodlanějšími za svoje přesvědčení ze všech sil bojovat. Právě Vy byste to měl vědět z Vašeho předlistopadového působení mnohem lépe než já.
Stejně tak by Vám mělo být známo, že názory na příčiny vzniku jakéhokoliv vojenského konfliktu v naší historii bývají velmi různorodé a v čase proměnlivé. Pokud to nevíte, tak v německých zemích se námi oslavované husitské vojenské tažení dodnes považuje za období temna, kdy byla celá města brutálně vyvražďována ze strany českých protestantských plenitelů a vrahů.
Nicméně nemusíme zacházet ani tak daleko do historie - opravdu jsem bytostně zvědav, zda budete s ohledem na požadavek rovnosti občanů před zákonem podobně trestně stíhat osoby schvalující invazi vojsk USA do Iráku v roce 2003 pod dnes prokazatelně vědomě falešnou záminkou o existenci zbraní hromadného ničení na území tohoto státu. Nebo snad není válka jako válka a jeden ukrajinský život má jinou cenu než život irácký?
Jsem si jist, že city a emoce mnoha tisíců lidí jsou u nás v současné době velmi rozjitřeny. Naprosto chápu, že se mnohých lidí může osobně dotýkat jeden či druhý názor a dokonce jim i působit citové rozrušení. Přesto není úlohou trestního práva tyto jevy řešit, či do nich jakkoliv ingerovat. Tím totiž pouze a jen přiléváte olej do ohně. Už samotné Vaše vyhlášení považuji za velmi nešťastný krok. Pokud by se mělo následně zmaterializovat ve formě konkrétních trestních úkonů proti jednotlivým osobám, pak by takový stav nevratně narušil důvěru občanů naší země v nestrannost našeho právního systému. A to jsou škody, jež jsou ze své povahy zcela nevratné.
Vláda jakékoliv země by si neměla ulehčovat svou povinnost vysvětlovat svým občanům politické postoje, které prosazuje a zastává, tím, že oponentní názory prostě a jednoduše vyloučí z veřejného prostoru. Již dosti tomu, že se v řadě případů připojují k této flagrantní snaze omezovat svobodnou soutěž pluralitních názorů naše média. Pokud by se do této kampaně měly zapojit i orgány činné v trestním řízení, jednalo by se o zřejmý návrat cenzury a politiky jediné možné pravdy do naší země.
A to myslím opravdu nechce nikdo z nás.
Je mi jasné, že Vaše slova již zpět nevezmete a ani se za ně neomluvíte, nicméně Vás alespoň zdvořile žádám - vzpomeňte si na temné období jednotné stranické linie před rokem 1989, probuďte v sobě své právní já a dále se nepropůjčujte politickým hrám naší vlády. Víra v právní systém v naší zemi již byla značně poškozena v letech předchozích. Pokud skutečně sáhnete k aktivní realizaci Vašeho prohlášení ze dne 26.2.2022, zasadíte jí další zdrcující ránu, kterou budeme muset společně zacelovat mnoho a mnoho dalších let.
Závěrem bych chtěl deklarovat, že je mi líto každého vyhaslého života v důsledku zcela zbytečného vojenského konfliktu na území Ukrajinské republiky. Ovšem kriminalizací názorů našich občanů na příčiny vzniku tohoto spletitého mezinárodního konfliktu jim jej skutečně nevrátíme. Čeho naopak dosáhneme zcela spolehlivě, to je další okleštění svobody slova na našem území a prohloubení již tak značně dramatických příkopů mezi jednotlivými názorovými skupinami v naší společnosti.
Pamatujte na slova George Orwella, že pokud svoboda slova něco znamená, pak je to právo říkat ty věci, které lidé nechtějí slyšet. Právní stát existuje pouze tam, kde i politické názory, které se mohou většinové populaci zdát oprávněně amorální či opovrženíhodné, nejsou z právního hlediska nijak postihovány. Jinak není dána svoboda projevu, a tudíž ani nelze takový stát považovat za demokratický.
Dovolím si uzavřít tento svůj dopis nikoliv slovy svými, nýbrž komentářem č. 34 Výboru Spojených národů pro lidská práva:
„Jde o právo, z nějž Pakt nepřipouští žádné výjimky či omezení. Svoboda názoru dopadá na právo změnit názor kdykoli a z jakéhokoli důvodu si osoba svobodně přeje. Nikdo nesmí být ani podroben jakémukoli omezení práv zaručených Paktem z důvodu svých skutečných, vnímaných či předpokládaných názorů. Jsou chráněny všechny druhy názoru, včetně názorů politické, vědecké, historické, morální či náboženské povahy. Obtěžování, zastrašování či stigmatizace osoby, včetně uvěznění, zadržení, souzení či vazby z důvodu názorů, které by mohla zastávat, představuje porušení článku 19 odst. 1.“
Velmi bych si přál, abyste v tomto komentáři nalezl inspiraci pro své další kroky.
V úctě
JUDr. Jindřich Rajchl


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. > čtenář>


Hezky napsané - ale je to zbytečné.
Na tenhle materiál, co si tohle dovolí, platí jenom namířená pistole a nesrat se s nima.
Na tyhle diskuze opravdu nezabírají.
Nejsou to lidi, je to mimozemský nepřátelský druh. Jenom vypadají jako lidi. Je to vědomá infiltrace do lidské rasy.




Palach (Občasný) - 28.2. > vždyť my víme, že to je zbytečný, ale co jinýho dělat, když to tu je samej srab! Ani na výzvu se CENZOR neosmělil, takže takoví jsou zde lidi!

My potřebujeme takové...

https://fb.watch/bsjwncDxu1/

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2. > Palach>


Rusko nám evidentně přineslo spoustu dobrého. Třeba spoustu alternativních webů s mnoha inteligentními lidmi s ochotou věci řešit a diskutovat pravdivě, bez lží a na vysoké úrovni.
Já jsem nevěděla, že to je práce Ruska.
Já myslela, že to dělají lidi, protože mají IQ.
Já jsem nevěděla, že jsou to všichni agenti Ruska.
Teď když to vím, tak chci Rusy na Václaváku.
O tohle nechci přijít.




čtenář taky názor - 28.2. > nevím, co na to řekne Mimozemšťanka, ale asi jí to bude blízký, předkládám jinej názor a je to na vás, jak to uchopíte! Ta mainstreamová média jsou sama proti sobě a nedovolí-li jiný názor, tak přiznávají, že lžou!

Nacházíme se v závěrečné části plánu Bílých klobouků na osvobození lidstva od 6000 let starého kultu kabaly - Satana - Deep State, který usiluje o zotročení lidstva.
To bylo umožněno vznikem nové globální vojenské aliance, známé také jako Bílé klobouky.
Vůdci aliance bílých klobouků jsou prezident Donald Trump, ruský prezident Vladimir Putin, čínský prezident Si Ťin-pching a indický premiér Naréndra Módí.
Vrchním velitelem Aliance je prezident Donald Trump.
Prezident Vladimir Putin realizuje svou část plánu.
Ti, kteří nejsou schopni tento plán pochopit, musí žít s bolestí a nadále věřit televizním pořadům.
Všechna videa a zprávy ukazující boje a bombardování civilistů jsou falešné.
Právě proto Rusové váhají, protože postupují opatrně a doslova s chirurgickou přesností, aby se vyhnuli civilním obětem.
Fake News nezmiňují, že Ukrajina je velkou pračkou peněz pro Bidenovu rodinu, CIA, NATO a globalistickou kabalu.
Rusko zlikvidovalo na Ukrajině biolaboratoře (laboratoře na výrobu biologických zbraní) financované USA.
Nevěřte lžím korporátních médií.
Ukrajina je operační základnou globalistické kabaly, která plánuje další pandemii.
Prezident Putin dostal od Bílých klobouků zelenou, aby vše ukončil a zničil pevnost kabaly. To bylo plánováno už dávno.
Prezident Trump tam nemohl jít. Nyní Putin likviduje neonacisty.
Putin je jediný, kdo by mohl bombardovat biolaboratoře Bidenovy rodiny a 32 000 kilometrů dlouhý systém tunelů pro obchod s dětmi, lidmi a drogami.
USA mají na Ukrajině a na ruských hranicích zásoby biologických zbraní.
Přemýšlejte o plánu a celém scénáři. Byli jsme odsouzeni k zániku jen o vlásek.
Kdybychom planetu nevyčistili od plazů, nemohli bychom mít G*E*S*A*R*A.
Dalším krokem je sjednocení Tchaj-wanu s Čínou.
Nic nezastaví to, co přichází!
Q+++
Jestli mě bloknou tak se uvidíme v lepších časech.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2. > čtenář>


"Bílé kloubouky" je spojeno s Q Annon, je to USA verze mimozemské války, já to moc nesleduju.

Co sedí, je údaj 6 000 let - to bylo opravdu období totálního temna, kdy ilumináti NWO vlastnili veškeré podzemí, propadlo jim do moci.

Co se týká "vůdců aliance", tam bych nevěřila Číně, vím, že Trump i Putin spolupracují s GF, o Číně vím, že je tam nějaké kultické podloží od Konfuciánů, které je zdravé a má být budoucnost Číny, ale že by zrovna rovnou prezident Číny byl v nějaké potitivní alianci, tomu bych nevěřila. Indie, tam je spolupráce pravděpodobná, ale indického premiéra neznám.

Vrchním velitelem může být Trump pouze v USA, stejně jako Putin v Rusku, případně na dalším území, která se k Rusku přidají. Neexistuje globální vůdce.

"Všechna videa a zprávy ukazující boje a bombardování civilistů jsou falešné."
To bych byla opatrnější, protože válka o Ukrajinu je a není to pouze mimozemská válka, ale taky obyčejná pozemní, o strategická města, sítě, vysílače, sklady, technologie obecně.
Těch "fake válečných událostí" je určitě plno, protože našim mainstreamovým médiím se nedá věřit vůbec nic, ale není to tak, že nejsou oběti na civilním obyvatelstvu.

Jinak s tím docela souhlasím, jenom bych řekla, že "Bílé klobouky" a "Aliance" absolutně vynechává jakoukoliv Galaktickou federaci a mimozemský aspekt obecně a tím se mi vůbec nelíbí.

Trump i Putin i kdokoliv další, kdo v této válce vystupuje, musí poslouchat Galaktickou federaci a jejich instrukce, pokud chce vyhrát.
Bílé klobouky jsou pro mne USA věc a já odmítám poslouchat jakkoliv USA a jakoukoliv "Alianci".

Ale obecně se ty pohledy až tak radikálně nerozchází, jedno je USA zahraniční zdroj a druhé je "místní". Já jsem místní, celou věc řeším z české perspektivy.
Díky za názor!




j.f.julian (Stálý) - 28.2. > Abychom nezapomněli na COVID PODVOD!!
Dobře čtěte a poslouchejte!
A tohle vám dva roky valí do palice covid média, kterým najednou chcete věřit??? Pak jste tedy blázni, fašisté a EU hujeři!

https://fb.watch/bsJVu4-mlW/

Čtenář - 28.2. > Putin vzkazuje Trumpovi: "Pálíme odpadky." Zničené biolaboratoře ‼️‼️🍿🍿🍿🍿
Vladimir Putin je v častém kontaktu s Donaldem J. Trumpem, zatímco ruští vojáci, letadla a válečné lodě pokračují v bombardování východní Ukrajiny, přičemž jejich cílem nejsou civilisté, ale Západem sponzorované laboratoře na výrobu biologických zbraní, které se klikatí krajinou jako dětská skládačka spojovaček, uvedl zdroj z Mar-a-Lago
Náš zdroj zdůrazňuje, že informuje pouze o tom, co Putin Trumpovi řekl; nepotvrzuje pravdivost Putinových tvrzení a Trump si podle něj Putinova tvrzení musí ještě nezávisle ověřit.
Ve čtvrtek prý Trump přijal třetí telefonát od Putina a bylo mu sděleno, že ruská armáda zlikvidovala 13 zařízení na výrobu biologických zbraní po celé Ukrajině. Některá byla podzemní a zasažena několikrát, aby bylo zajištěno jejich zničení.
Putin tvrdil, že Západ - americký NIH, francouzský Institut zdraví a lékařského výzkumu a německé Centrum pro výzkum infekcí - do laboratoří pod záminkou výzkumných grantů nalil miliardy dolarů. Tvrdil, že má důkazy, které nakonec zveřejní, "až bude svět ochoten naslouchat".
Podle Putina ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj o laboratořích věděl a dostával úplatky výměnou za to, že je nechal fungovat tajně a bez oficiálního dohledu.
"Putin Trumpovi řekl, že Zelenského mnohokrát varoval, aby laboratoře zrušil, a to již v únoru 2020, a varoval, že to udělá sám, pokud Zelenskyj neuposlechne. Připustil drobné vedlejší škody, ale řekl Trumpovi, že Zelenskyj si za to může jen sám, že vystavil lidi na Ukrajině nebezpečí," uvedl náš zdroj.
Putin rovněž jmenoval Izrael. Uvedl, že izraelské ministerstvo zdravotnictví a MOSSAD provozovaly biolaboratoř na Hadím ostrově, pevninském masivu, který patřil Ukrajině a který se nachází v Černém moři poblíž delty Dunaje a má důležitou roli při vymezování ukrajinských teritoriálních vod.
Ve čtvrtek se k Hadímu ostrovu přiblížil ruský křižník třídy Slava a varoval obyvatele, aby se okamžitě vzdali, jinak budou ostřelováni. "Jsme ruská válečná loď a navrhujeme vám, abyste složili zbraně a vyhnuli se tak krveprolití a neopodstatněným úmrtím. V nejhorším případě budete zasaženi bombovým úderem," pokračovalo pět minut ruské varování. Okupanti odpověděli: "Jdi do prdele, ruská válečná lodi." (Pozn. překladatele nemyslím si, že křičeli ruská válečná lodi 😃
Křižník Slava zahájil palbu, pumpoval a srovnával se zemí stavby na ostrově, až po útoku zůstal jen prach a trosky. Nikdo nepřežil.
Putin Trumpovi řekl, že biolaboratoř na Hadím ostrově se podílela na výzkumu zbraňového typu vzdušné vztekliny, která by v případě aerosolu mohla zpustošit zemi s téměř stoprocentní úmrtností.
"Ujistil Trumpa, že přijal opatření, která zaručují, že všechny patogeny budou zasaženy dostatečně silně a účinně, aby se staly inertními. Nechtěl říci, zda použil termobarickou munici, ale zdá se to jako pravděpodobná možnost," uvedl náš zdroj.
"Nenechte se mýlit, prezidente Trumpe. Neútočíme na města. Kdybychom je zasáhli, zasáhlo by to nejednu budovu v Kyjevě a nebyla by elektřina, voda, nic. Pálíme odpadky," řekl údajně Putin Trumpovi.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2. > čtenář>


Když to je těžký :-) Věřit, nevěřit. Tohle si někdo může vymyslet, zdroj se nedá dohledat.
"laborky s dětmi" jsou všude od začátku, je to takový evergreen těchto povídaček.
Já nechci vylučovat, že tam nejde o nějaké laboratoře, těch cílů je určitě víc, jeden z těch nejskutečnějších cílů je přesně to, co Putin řekl - denacifikace Ukrajiny. Ovšem moje GF mi potvrzuje, že jde i o další cíle, mimozemské technologie s okultními skupinami černých mágů, může jít samozřejmě i o další věci.
Ukrajina byla základna NWO Rusku před branami.



čtenář názor Ukrajince - 28.2. > Vážení, jsem Ukrajinec. A tahle zpráva není ode mě, ale prochází skrze mě - opravdu ke mně přišla. 🙏
Jsem hluboce vděčný za to, jaké reakce jsem oproti svým očekáváním viděl od mnoha z vás hned v prvním dni těchto nesmyslů. ❤️
Reakce, které nebyly v duchu zloby, ale v duchu Lásky. 🌈
Protože mě to rozhodně zasáhlo. 💧 Jsem v Česku téměř 30 let, ale v dětství jsem běhal po kyjevských sídlištích úplně stejně jako po těch pražských. A mám tam stále příbuzné. Není to jen tak.
Přesto jsem po prvotním šoku začal čím dál víc vidět, že ta věc není vůbec tak jednoduchá a chci využít právě vaší pozornosti k tomu, že jsem odtud, abych z toho vytěžil něco dobrého a řekl, co vidím a cítím. 🌿
Žádné násilí nemůže mít efekt a vím, že přijde už ne za tak dlouho (i když nevím, jestli zrovna v tomto konfliktu) čas, kdy na všech stranách všichni složí zbraně. 🙌 Ne na něčí pokyn, ale sami ti kluci, ze kterých většina nechce bojovat. Vím to, protože si to vyžaduje posun lidského vědomí, kterým potřebujeme projít do časů míru a hlubší rovnováhy. 🧚‍♀️
Vidím také, že to, co se děje, je naprosto cílená kampaň vedená na emoce většiny lidí a jejich rozdělení...
Sleduji teď (běžně to nedělám, ale v téhle situaci ano) média na Ukrajině i tady a vidím, jak oproti tamějším (krizová situace si to žádá), které překvapivě podávají jakž takž relevantní informace (i když samozřejmě i tam se vede informační válka), ty evropské absolutně přilévají do kotle našich emocí. 💥
Zdejší média (a samozřejmě nejen česká) to podávají hůř než nejhorší bulvár. 😐 Vyvolávají paniku, těžké emoce jako zlobu, zoufalství, nenávist, beznaděj, pomstychtivost. Můžu z praktického srovnání v průběhu 5 dní s plným vědomím (a mnozí víte, že jsem intelektuálně a kriticky docela schopný) říct, že o věci referují - podle mého záměrně - mnohem hůř než média na Ukrajině, kde se konflikt odehrává. 👏
A není divu - jsou to stejná média, která nás ještě nedávno krmila a nevídaným způsobem "masírovala" ohledně c*vidu, manipulovala k o*kování a totálně se pokoušela rozdělit společnost tím, že její část onálepkovala. 💧 Místo respektu ke svobodě části lidí dala stigma, punc nepřizpůsobivosti a druhořadosti.
Teď to pokračuje. 🙁 A najednou se pokoušejí společnost sjednotit, ale ne ve svobodě, ale válkou (viz i alarmující prohlášení např. českého premiéra, že "jsme ve válce", byť v ní ve skutečnosti nejsme). 😇 Je to pokus vtáhnout lidi do ohromné vlny vzteku a agrese, jejíž hlavní příčinou nejsou v žádném případě jednotlivé národy na východě, ani jejich političtí představitelé, ale "loutkáři", kteří z toho v pozadí těží.
Je alarmující, jak v těchto emocích přehlížíme, že je všeho opět zneužíváno k omezování základních lidských práv. 😞 Ať si například určité weby říkají co chtějí - proruské nebo jiné, já jich spoustu ani nepotřebuji znát, ale vím, že ve chvíli, kdy se v demokratické zemi vypínají weby, které mají v názvu "bez cenzury", tak to je hodně nebezpečné.
Chováme se stejně jako v Orwellovi. Cituji: "Válka mezi mocnostmi není vedena proto, aby byla vyhrána, ale aby byla udržována, aby obyvatelé nebohatli a neměli čas přemýšlet. Válka udržuje obyvatele ve strachu a odrazuje je od emocí, jimž by se mohli těšit v dobách míru. Válka udržuje nepřátelství mezi mocnostmi a svým způsobem je motorem nejenom ministerstva míru ale i Strany. Vlády všech mocností jsou si toho velmi dobře vědomy a záměrně udržují status quo."
V čem se tohle liší od situace teď?
A kdo jste to četl, vzpomeňte na pravidelnou dávku vzteku, kterou lidé byli povinni vyjadřovat proti určité osobnosti. My teď máme také takovou osobnost a můžeme na ní být všichni vzteklí. Myslíte, že Orwell byl mimo a že tento vztek je ve skutečnosti pro nás dobrý? 😂
Ale tady přichází Naděje a bod zlomu. 🌼 My máme hlubokou schopnost opustit vizi starého světa, který dosluhuje. Ostatně všechny tyto události - c*vid, tento konflikt, a jsem si jistý, že brzy přijdou další (není náhodou, že se tohle stalo hned na "konci pan*emie" - je potřeba stres, aby lidi byli ovladatelní) - všechny ty události jsou věci, kterým v první řadě nemusíme věnovat pozornost. 🌳
Rozhodně ne skrze media. Je to jen více a více bijící do očí příklad toho, že kdo si chce zachovat nadhled a štěstí v životě, potřebuje opustit sledování médií - úplně (a vím, jaké to je - před 5 lety jsem to udělal a byl to 3týdenní docela brutální detox). ☀️ Pak ale konečně uvidíte doopravdy svítit Slunce a radost ve svém srdci.
A to je dalším klíčovým bodem - zdůrazňování Lásky, Míru a hodnot, za kterými v životě jdu a přítomně je mohu prožívat. 🍀 Matka Tereza říkala: "Nepůjdu na pochod proti válce, pozvěte mě až bude pochod za mír." Protože ty myšlenky, které vyjadřujeme, ty živíme. A pochodem "proti něčemu" tu věc jenom posílíme. Dobro nikdy nezvítězí skrze boj...
Proto právě soustředění na přítomné štěstí - jakkoli se naší mysli může zdát budoucnost nejistá - právě to nás zachraňuje a rovnou přivádí do Ráje. 🥰🌞 Do našeho středu a rovnováhy, kde máme největší sílu žít a jednat v Pravdě a Lásce. Nedávání pozornosti myšlenkám a emocím, které jsou bolesté, nepříjemné a "nízké". Pokud přijdou, můžu je chvíli prožít, to je v pořádku. Já taky ve čtvrtek plakal a prožil vztek.
Ale pak je nebudu krmit tím, že od rána do noci sleduji média, komentuji to, všem volám, nadávám a držím v těle i duši tu strašnou tragédii. To je smyčka, která mě uvězní a zbaví mé síly.
Já žiju život Lásky. ❤️🌍 A když dost ukotvím tu Lásku v sobě, dokážu jí poslat i Pu*inovi - ano, to je jediná cesta. Protože jako příjemce ohromného množství nenávisti ta bytost nemůže udělat nic, co se nám líbí. Můžu každému - i tomu, kdo na mě jde právě teď s nožem - poslat Lásku.
A to je ten rozdíl mezi myšlením minulosti a nové Přítomnosti. 🌈 Že mám tak silné vědomí, že vím, že mě nic nemůže zabít nebo zničit. Fyzická stránka není všechno, vlastně to je jen maličká výseč existence. A i kdyby nebyla, tak pokud mám zemřít, radši zemřu s těmito idejemi než se zlobou v srdci. 🙏
Ale když toto vím, může se svět posunout. A pak mě nic - žádný člověk ani žádná myšlenka - nedokáže ovládnout. Aspoň ne na dlouho. 👏
A takový život stojí za to žít. ☀️ Život v Míru, život v Lásce, život v Radosti. Každá jedna minuta takového života je cennější než celý život ve vzteku. 🌼
A proto za tím jdu a žiju to. A to přeji i vám. V hlubokém soucitu se všemi bratry a sestrami z Ukrajiny i Ruska. Z Evropy i světa. V hluboké úctě a Lásce k vám všem, ke všem prezidentům - ano, i k Pu*inovi. A i k těm "loutkářům", kteří se snaží uvést svět zdánlivě jiným směrem než o který jde mně. Protože jsme všichni jedno Vědomí, které se vyvíjí a roste. 🌍
Protože skrze Lásku a vnitřní práci na sobě dokážeme vytvořit Ráj. Tohle vědomí šířím. Myslím, že se k tomu teď zas dlouho nebudu vyjadřovat, tak budu rád, když budete chtít tento článek sdílet. Abychom jako bratři a sestry tvořili Novou Zemi. V Lásce. ❤️


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2. > čtenář>


To je skvělé, že jako Ukrajinec máte větší možnosti sledovat i média z Ukrajiny a potvrzujete, že to, co se nám pouští do médií, je "bulvár". Máte pravdu, vše je podle stejného mustru - skandály a masírka obyvatel strachem. Cejchování nepřátel a zavrženíhodných. Je to NWO, jejich klasika, kam jsme my, naše země, narozdíl od nezávislé Ukrajiny spadli.
Ukrajina je v moci podivných sil, to je v povědomí. Proto věřím, že si tam NWO skrze toho Zelenského vybudovalo tábor provokací namířených přímo proti Rusku.

"A najednou se pokoušejí společnost sjednotit, ale ne ve svobodě, ale válkou (viz i alarmující prohlášení např. českého premiéra, že "jsme ve válce", byť v ní ve skutečnosti nejsme). 😇 Je to pokus vtáhnout lidi do ohromné vlny vzteku a agrese, jejíž hlavní příčinou nejsou v žádném případě jednotlivé národy na východě, ani jejich političtí představitelé, ale "loutkáři", kteří z toho v pozadí těží. "

Jenže jde o to, že naše vláda podniká reálné kroky - to, že do konfliktu na Ukrajině poslali zbraně, je jednoznačné gesto. To má reálné dopady. Nikoho se na nic neptali, je to zločinné jednání - tohle nemůže dovolit žádný bezpečnostní poradce, který má národní povědomí v pořádku. V tomhle konfliktu se náš stát nemá co stavět na žádnou stranu toho konfliktu.
Jenže naše vláda je NWO a podporuje ukrajinské NWO.

Jinak Váš postoj sdílím, bohužel s ním však nesouhlasím, "Dobro nikdy nezvítězí skrze boj", je sice krásná myšlenka, bohužel však v současné realitě nenaplnitelná.

V tuto dobu rozhoduje schopnost držet moc, vést. Tu má Rusko a Islám. Západní Evropa toho schopná není, protože je vedena NWO a USA bude usilovat o vlastní vedení vlastní země.
Tím, že budete prožívat mír v srdci, jistě pomůžete. Ostatně myslím si, že válka, která se rozeběhne, nebude ve skutečnosti nijak zvlášť krvavá, spíš diplomatická a taktická.

Myslím si, že nestresovat se je dobrý nápad. A žít víc reálný život, než život strach nahánějících skandálních mainstreamových médií. V tom s Vámi souhlasím, ale přesto se "něco děje".
Doba, kdy lidi dobrovolně pustí zbraně, je ještě daleko.




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.2. > PřilítliMimozemšťani>

Tedy, ono je to asi jen přeposlané, ale to bych tomu pánovi sdělila :-)

Je to sympatické, jenže bohužel, s východními, slovanskými státy mává NWO a chce mezi slovanskými národy vyvolat válku.
A co je platné, že lidi nechtějí válku a chtějí se radovat z kytiček, když za ně NWO tu válku prostě vyvolá?




j.f.julian (Stálý) - 28.2. > Po celém dnu chatování a rozčilování se nad hloupostí a neinformovaností lidí si docela přeji, aby sem ta atomovka spadla. Já bych se do krytu neschovával. Nejen že je jich málo a jsou nefunkční, ale asi mám moc velkou fantazii a představivost, protože si umím představit ten život po ní...
Dnešní mladí by to nedali, ale neví o tom.

Takže se dívám na film z 62 roku-Kluk s kytarou, a hned bych se do těch let vrátil. Lidé byli skromní atd., tenhle svět už nedávám zase já...
Zrovna v roce 62 byla Karibská krize...
My děti v noci moc nespali strachem, protože do nás komunisti hustili, že v noci na nás USA pustí bomby. Vždycky, když v noci letělo nad domem letadlo, tak jsem poslouchal, zda nějaká nevybuchne... tohle trauma mám dodnes. Ve škole pořád zkoušení masek, útěky do krytu, nic se nemění, nyní nám vládnou opět totalitní hujeři, ale průser je v tom, že tihle válku, ani rok 68 nezažili, takže jsou ohromní "hrdinové". Zasloužili by si vězení, ale národu je to fuk...

Kdo jste četl Bibli (asi nikdo), tak znáte příběh o Ježíšovi, jak chodil po vodě. Tak tady je taky jeden, chlupatý, který chodí po vodě...

https://fb.watch/bsUUTzFSWk/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter