Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fatima, 1917 - co nám tento zázrak měl sdělit?
Autor: Peslov (Občasný) - publikováno 19.3.2023 (14:33:05)



















Fatima, 1917 - co nám tento zázrak měl sdělit?



V roce 1917 se opakovaně třem pasáčkům nedaleko portugalské vesnice Fátima zjevila Panna Maria, aby jim předala důležitá poselství, nikdo tomu zpočátku nevěřil. Jenže událost se rozkřikla, a tak poslednímu zjevení přihlíželo již na 70 tisíc očitých svědků.

„V té době nastal sluneční zázrak. Ustal déšť, roztrhly se mraky a ukázal se sluneční kotouč v podobě stříbrného měsíce, který začal vířivě kroužit jako ohnivé kolo… Pak všichni zažili pocit, jako by se odpoutalo od oblohy a padalo na ně. Lidé padali na kolena do bláta a vzbuzovali lítost nad svými hříchy. Po skončení slunečního úkazu měli lidé šaty dokonale suché, jako by vůbec nepršelo.“





Zlo nemá poslední slovo


V roce 1917 se u portugalského městečka Fatima zjevila třem dětem – pastýřům Panna Maria. Toto zjevení patří mezi církví uznaná. Klíčové „tajemství“ zjevení zní: „Mé Neposkvrněné Srdce zvítězí.“ Co to znamená?





Církev mučedníků je ukazatelem k Bohu


Fatimské zjevení mělo tři hlavní části („tajemství“):

V prvním šlo o vidění pekla, ve druhém o úctu k Neposkvrněnému Srdci Panny Marie, v úvodu třetí části tajemství zazněla výzva k pokání a obrácení a končí obrazem plným naděje: žádné utrpení není marné a právě církev trpící, církev mučedníků se pro člověka stává ukazatelem při hledání Boha.





Výzva k modlitbě


Co znamená fatimské poselství jako celek? Co říká konkrétně nám?

Tak, jak jsou jednotlivé události představeny, patří již minulosti. Kdo by očekával vzrušující apokalyptická zjevení o konci světa nebo o směru dějin, musí být zklamán. Fatima nenabízí uspokojení pro naši zvědavost, ostatně křesťanská víra vůbec nechce a nemůže být soustem pro naši zvědavost. To, co zůstává, je: výzva k modlitbě jako cestě ke „spáse duší“ a ve stejném smyslu volání po pokání a obrácení.





Srdce otevřené Bohu je silnější než zbraně


Klíčové „tajemství“ zní: „Mé Neposkvrněné Srdce zvítězí.“ Co to znamená?

Srdce otevřené Bohu, očištěné nahlížením na Boha, je silnější než pušky a jakékoli jiné zbraně. Mariino fiat, slovo jejího srdce, změnilo dějiny světa, protože na tento svět přivedlo Spasitele a díky tomuto „ano“ se Bůh mohl stát člověkem v našem prostoru a zůstává jím navždy.

Vidíme a stále zakoušíme, že zlo má v tomto světě moc. Má moc, protože naše svoboda se stále odvrací od Boha. Avšak od doby, kdy sám Bůh přijal lidské srdce, a obrátil tak svobodu člověka k dobru, k Bohu, nemá svoboda ke konání zla poslední slovo. Od té doby platí slova: „Ve světě budete mít soužení. Ale buďte dobré mysli. Já jsem přemohl svět.“ (srov. Jan 16,33) Fatimské poselství nás vybízí, abychom důvěřovali tomuto příslibu.






Podle komentáře Josefa kardinála Ratzingera
(později papeže Benedikta XVI.)

Se svolením zpracováno podle knihy
Aura Miguelová, Fatimské tajemství a Jan Pavel II




Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.3.2023 > ale to víš že jo zendrichu. ale kvokej si to spíš mezi svejma, tady ti na to minimálně dva kejvat fakt nebudou
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 19.3.2023 >



Otázkou je, co je k tomu ještě ve vatikánských archivech..


(( ...)).


Každopádně se chovejme odpovědně tak, jako by nějaký ..velký přelom měl nastat třeba už zítra




Doporučil 
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 24.3.2023 > Eezt valahogy kihagytam itt (toto som tu nejako prehliadol, ako je to možné...)
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.3.2023 >

Fakt záhada ... mimozemská high-tech show pro lidi před sto lety, pro povzbuzení víry, když tu řádila galaktická mafie se zetama jak divoká.

A jak někdo může citovat Ratzingera?

Ví se, jak vypadal, ten to ani nezastíral, že je nelidského původu a žere děti.

Fuj křesťani, fuj.
Blinkat


<reagovat 
 Peslov (Občasný) - 24.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Přestože byl Joseph Ratzinger bytostně plachý introvertní intelektuál, budí ve světě jeho osobnost velké veřejné vášně.

Patřím do generace, kterou hodně ovlivnil jeho proslulý Úvod do křesťanství. Přečetl jsem mnoho jeho prací nejen teologických, ale i k evropské identitě a hodnotám, byl mi blízký jeho důraz na nezastupitelný přínos západní civilizace, křesťanství a katolické církve k rozvoji lidstva. Navíc byl pravou rukou papeže naší generace, charizmatického Jana Pavla II. Erudici a brilantnost myšlení kardinála Ratzingera nebylo možné neobdivovat.

(...)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.3.2023 > Peslov> 

Mě ten šmejd strašil během roku 2011, pouštěli na mě něco z Vatikánu, bylo to dost úchylný.
Když se pak stavil ďábel, mělo to konečně hlavu a patu a bylo to dost úlevné.

Jinak, nezávidím vám, tohle bych nechtěla zažít.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter