Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bufet V
Autor: kosmonaut (Občasný) - publikováno 2.8.2004 (23:00:20)

Bufet V

 

Destrukce hlav proběhne ve tři ráno,

dlažební  kostkou dokončím tvé básně.

A až koráby se vznesou nad vesmíry

ty jim budeš nesmírně  chybět.

 

Vše zakončil skok z věže do rafičkových  hodin,

uložených v mé levé kapse.

A až zase poletíš Gagarine

stav se někdy jindy a jinde.

 

Porcelánovým obočím prošel blesk,

vylomeného podpatku.

Vosa v kombiné vyťukává rytmus pozpátku.

V rytmu dechové, planetární, stylové kapely.

 

Do vesmíru dostaneš se vchodem pro služebnictvo,

stačí jenom projít kolem souhvězdí palmy s vázou.

A až uvidíš karmínově bude s tebou vypadat to bledě.

 

Porcelánovým obočím prošel blesk,

rentgenového paprsku.

Vosa v kombiné zakouslá do zákusku.

Dechová, planetární, stylová…

 

Vznešeně tu mluvím a ty chlemtáš minerálku,

nezvyknu si, že nemám o tom a tom s tebou mluvit.

Dej si zase ten svůj rohlík k párku,

já už budu jíst jenom z tuby.

 

Do vesmíru vím jak a kudy, vždy jen z nudy pít.




Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Stálý,Redaktor) - 3.8.2004 > Našla jsem si v tom zajímavé momenty, ale jako celek to není zrovna můj šálek čaje.
<reagovat 
 čtenář kosmonaut - 3.8.2004 > Naty> Docela bych se divil, že by se ti to zamlouvalo, protože jsem si četl pár tvých příspěvků a musím říct, že já bych se z tvého hrnku taky nenapil:)Dík za reakci.kosmonaut m.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.8.2004 > emzák je MZ neboli mimozemšťan ;o)

odpoutaná mysl ve vesmíru - něco jako Tulák po hvězdách? Nezlob se, ale tomuhle moc nevěřím :o)

A hlavně - mně nejde jen o to, že vyjadřuješ nějakou myšlenku, ale taky jak ji vyjadřuješ. Chápu, že z obsahového hlediska tam patří, ale nelíbí se mi moc to zpracování... Ale jako písňovej text je to fajn, a fakt je, že ty rýmy jsou docela dobrý.

Měj se též a dík za odpověď :o)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 6.7.2005 > má to svoju silu, pre mňa trošku náročné spojenia
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.8.2004 > je to vtipný, chvílema trochu M.I.B. - takový emzácký ;o)
ale asi bych to ufikla u palmy s vázou :o)
Body: 4
<reagovat 
 kosmonaut (Občasný) - 9.8.2004 > Kelly> Nechápu slovo emzácký:?. Vtipný to možná pro někoho je, ale hlavní myšlenka moc vtipná není:vesmír je pro mou odpoutanou mysl lehce dosažitelný stejně jako zaplivaný bufet, kde se denně scházím s přáteli, které nenávidím ( pro tuhle myšlenku to bohužel nemohu utnout "u té palmy" = proto palma zůstane celá :)= logicky)
Vlastně je to text písničky. Pár jednoduchých akordů, uderný rytmus a hrajeme to s naší " stylovou planetární kapelou Nevermore" . Chápu, že pro někoho to asi není přístupný text, ale buďme ne sebe náročnější:) Nejhorší je většina básniček, kde je zrýmováno "nebe-tebe" ...
Před časem jsem vedl ne textové dílně delší diskuzi na tento text
http://forum.slavekjanousek.cz/viewtopic.php?t=76
to já jen tak pro zhlédnutí ... třeba
Měj se poe_ti_cky:)

<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 21.7.2011 > kosmonaut> No, nevím co od Totemu očekáváš.
Jen si myslím, že můžeš být rád že jsi narazil na lidi, nebo spíš že oni narazili na tebe, kteří to myslí dobře.
Tím mám na mysli vyjádření která napsali a jak jsi jim odpověděl.
Osobně se s nimi v mnohém shoduju, ale protože mám obavy ze tvé reakce //možná...kéž by...se mýlím//, nebudu psát své vyjádření. Ostatně o to ani nestojíš. Nebo nechceš. Nenapsal jsi o hlubší kritiku.
Proto myslím stačí tohle.

Hodně štěstí.
<reagovat 
čtenář aaa - 23.3.2012 > Totem
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2012 >
<reagovat 
čtenář aaa - 26.10.2012 > Jak psát web
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter