Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci neviditelná kočka z kolekce DreaMMachinE
Autor: canny (Občasný) - publikováno 19.8.2004 (10:50:51)
další v kolekci>

Do svých čtyřiadvaceti let, jsem o existenci neviditelných koček prostě nevěděl. Vím, že to zní divně. Ale je to tak.

Pak jsem jednu dostal k narozeninám, ani nevím, od koho. Po divokým večírku jsem se probudil a zjistil, že mi po bytě pobíhá lísteček s nápisem: "Všechno nej k tvým čtyřiadvacátinám."

Nikdy předtím jsem doma žádné zvíře neměl a tak jsem příliš nevěděl, jak se k tomu živýmu tvorovi chovat. Koupil jsem si atlas zvířat, ale v něm neviditelná kočka není, zkuste ji tam najít. Ale pokud se vám to podaří, už mi ani nemusíte dávat vědět. Jako chovatel jsem selhal. Po třech týdnech mi chcípla.

Asi někam, potvora, zalezla. A pošla tam hladem. Kdybych jí byl nechal aspoň ten lísteček na krku. Ale takhle?

Už třetí tejden mi to v bytě zvláštně páchne. V koupelně, v předsíni, v kuchyni, v obýváku. Všude. Ale co dělat?

Počkám ještě čtrnáct dní, a pak se zkusím přestěhovat.



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 19.8.2004 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter