Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
stát se kometou
Autor: -rae (Občasný) - publikováno 30.10.2004 (15:57:53)

undefined

                                       

 

                                      Zajiskřilo se

Spojení těch dvou 

Prolétlo oblohou

Znamení dotyku

Včerejší noci a zítřejšího rána

Znamení naděje

Ruce, jež vzepjaty

K zemi se vrací

A hoří

Navždy



Poznámky k tomuto příspěvku
Jannis (Občasný) - 31.10.2004 > No, dle jedné básně těžko soudit- uvidíme, jak se to bude vyvýjet dál:)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 1.11.2004 > -rae: Básnička je výborná, cítím v tom oba ty významy, a na rastistický urážky se vykašli.
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 1.11.2004 >

Rae, takhle umí jenom plácat lidi, kteří ve skutečným reálným životě nikdy nic nevytvořili, umí jen ničit, pošlapat. Vykašli se na "Emet_RAY". Jedinou účinnou obranou je tyto lidi ignorovat. Až ztratí publikum - zchladnou sami. Díval jsem se na tvou kresbu - dávej si větší pozor při výběru papíru - zvol větší gramáž - nezkrablatí se ti tolik - pokud jsi tu ilustraci překreslovala ty.


<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.11.2004 >

Je to pekne ve spojeni s tom obrazkem, dal bych tam nejake upresneni - treba "znameni dotyku" muze byt prudkeho dotyku, sladkeho ci chladneho dotyku - vis, upresnit tu mluvu, aby umocnila pocit z basne ve ctenari vyvolany.

 

Emment_RAY - vubec po pravde receno nevim, jak jsi se dostal k sionismu, nicmene ta reakce mi prijde bud jako tvuj tentokrat nepovedeny cerny humor ci tak neco bez nemastneho ladu skladu...souhlas s Drfaustem


Body: 4
<reagovat 
 -rae (Občasný) - 1.11.2004 > Martin> dotyk je tu spíš setkání...a jak se k tomu emmet dostal máš o pár řádek výš
<reagovat 
-rae (Občasný) - 1.11.2004 > Vysvětluju jen hrozně nerada - jak tak sleduju jen emmet ví, co je to za obrázek.
Vzniknul v Terezínském ghetu a jeho autor nepřežil, je to fantazie kluka jak to vypadá na Měsíci,
do kosmu si ho vzal první izraelský kosmonaut a Colombia vybuchla... je to můj epitaf oběma... jinak by to mohlo mít i milostný význam
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 1.11.2004 > smazáno
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 1.11.2004 > Asi jako Jannis. Podle prvího přečteného díla se mi těžko hodnotí. Ale zaujalo. I volba ilustrace je zajímavá.
<reagovat 
 -rae (Občasný) - 1.11.2004 > Naty> to není ilustrace - pro tuhle kresbu a její historii těch pár řádek vzniklo - jinak dík
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 1.11.2004 > -rae> Promiň, s tou ilustrací jsem se vyjádřila neobratně. Původ toho obrázku znám, jen mi to nedošlo s tím kosmonautem. Dík za připomenutí.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.12.2004 > tě nějak zajímaj koncentráky a tak...
Body: 5
<reagovat 
 -rae (Občasný) - 30.10.2004 > ORWO> dík, máš pravdu,
a jinak tenhle obrázek si vzal s sebou jeden kosmonaut na svou - poslední - cestu
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 31.10.2004 > na přímou žádost redakce a mnoha dalších uživatelů jsem své poznámky pod tímto příspěvkem rozhodl smazat. Samozřejmě bez jakékoli omluvy. Tu jsem ochoten udělit (omluva ode mne je hodna řádu za statečnost) autorce této básně. stuff..
<reagovat 
 -rae (Občasný) - 31.10.2004 > Emmet_RAY> no jen doufám, že jsi dokonalý nordický typ stejně jako tvoji rodiče, jinak bys mi teď maximálně psal na motáku ze Sibiře a dozorovala by tě nějaká agilní mistní Gertruda s lepším rodokmenem a špatným místem narození.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 1.11.2004 > Emmet_RAY> Si se zase předved. Někdy se fakt dokážeš chovat jako primitivní hulvát.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 3.11.2004 > Emmet_RAY> Tu omluvu autorce opravdu oceňuji.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 31.10.2004 > smazáno
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 1.11.2004 > smazáno
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.11.2004 > ouvej> takys tady měla spoustu hlášek ze kterých jsem se musel jít málem vyblít na hajzl a nijak ti je neodsuzuju, brouku .-)
<reagovat 
 -rae (Občasný) - 31.10.2004 > Emmet_RAY> tak si prosím tě neudělej nechtěně obřízku nebo ti ty mimikri budou na nic
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 1.11.2004 > Emmet_RAY> 

Nevím, proč sem pleteš erudovanou vulgaritu.

Možná někdo z lidí, kteří sledují tvé komentáře tady a vědí, že se dokážeš vyjadřovat i slušně rozumně k věci, budou ochotni tohle tvoje vysvětlení přijmout.

Ale už ti to píšu podruhý, a nerada bych to ještě někdy opakovala.

Tohle není prostor pouze pro tebe a pro tvé vtipné hrátky, a nevstupují sem pouze lidé, kteří ať už z jakýchkoli důvodů jsou ochotni je tolerovat.

Tyhle stránky taky někdo zřizuje a nese za ně svým způsobem zodpovědnost.

A od někoho, kdo sem vstoupí jako do veřejného prostoru, těžko můžeš chtít, aby to chápal jako vtip, a ne jako trestný čin propagace zakazaného hnutí.

Pokud máš nutkavou potřebu se tímto způsobem pod něčím textem vyjadřovat, dovolila bych si tě upozornit, že existuje forma zpráv, která není veřejně přístupná a odešle se pouze adresátovi.

Jenomže to holt by si nesklízel všeobecnou pozornost, byť negativní, a já se občas domnívám, že to je to jediné, o co ti mnohdy jde.


<reagovat 
 -rae (Občasný) - 1.11.2004 > Emmet_RAY> stálo by za úvahu tu říkačku vygumovat, obrázek o tobě už máme a nestojí za to riskovat provozovatelům přinejmenším průšvih, přes pokutu až po zákaz provozování
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 4.11.2004 > Emmet_RAY> smazáno
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.11.2004 > Naty> opakování jest moudrosti matkou..

vždyť ti vlastně zvyšuju IQ

- chápu že to bolí, ale nebraň se temu, kotě .-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.11.2004 > -rae> je to v úvaze, požádal jsem redakci ať to smažou, sám to mazat nechci, protože nerad beru zpátky něco co jsem už jednou řekl..
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.11.2004 > Emmet_RAY> todle vzít zpátky bys měl emmete, bral sem tě jako dobrýho džoukera, ale tady ses předved jako vydlabanej idiot......a neukecáš to ani černým humorem....já černej humor rád, ale sou hranice.....
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 3.11.2004 > Emmet_RAY> 

Abych pravdu řekla, tak já si raději nechám to svoje IQ s příslušnou mírou úměrnosti ve vyjadřování.

To svoje, ať jakkoli vysoké, kterému podobná úměrnost naprosto chybí, si klidně strč za klobouk.

 

 

P.S. Bolest si užívám jen tehdy a v takové míře, kdy a jak uznám za vhodné.

Tvé poznámky toho rozhodně nemohou být příčinou.


<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 3.11.2004 > Max Bubakoff> V tom souhlas Emmete s Bubakovem, taky se na to tak divam...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.11.2004 > Max Bubakoff> no.. smazat jsem to smazal.. ale jinak si stojím za tím

nemám rád židy, nemám rád cigány, negry, číňany, vietnamce a vůbec všechny podřadné rasy. Dále ani nácky ani bílej odpad a všechny zasrané levičáky. Vlastně nemám rád skoro nikoho, až na pár výjimek. Třeba státní zaměstnance mám rád .-) Si to vychytal, woe .-)) i přes všechen tvůj "nemístný" moralismus

jak by řekl Cartman: seru na vás, kreténi, du domů

a nebo Abraham: zůstaňte tady s tím oslem, my se synem půjdeme dále..


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.11.2004 > Naty> protože se tady mnohdy úmyslně vyjadřuji jako primitiv, tvá poznámka o nepříměrné úměře je vlastně takový hold mé vysoké inteligenci, takže děkuji a klaním se .-)

PS:já si bolest užívám vždycky když mám dost síly

PPS:Nemyslím si že bych zrovna tebe mohl vyvádět svými poznámkami nějak zmíry. I když myslím že bych toho schopen být mohl, ale to nechci. Jsou hranice, které nehodlám přelézat. Pak už bych měl výčitky svědomí (a to se stalo naposledy před rokem)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 6.12.2004 > Emmet_RAY> 

asi se budu ptát na věci, o kterých se tu už debatovalo, ale co tě tak rozdráždilo? že nemáš rád Židy a ten Petr byl Žid, případně ten kosmonaut? nebo tě rozlítilo, že autorka tyhle dva Židy svou básní vlastně oslavuje a spolu s nimi i tebou  neoblíbené etnikum?

 

teď už možná chápu, proč jsi napsal "Rande s Celanem" a že to nebyl výsměch žádnému místnímu uživateli, jak jsem si myslel původně


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 6.12.2004 > Ariel Neel Auguste> Rande s Celanem jsem napsal kvůlivá Celanově deglorifikaci (alespoň mé osobní)

- není to mé neoblíbené etnikum, dva roky jsem nosil na krku Šalamounův pentakl vědění, SZ mám též kompletně přečtený


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 6.12.2004 > Emmet_RAY> 

výš píšeš že nemáš rád židy...

a proč ti bylo nutno Celana deglorifikovat? to je mi opravdu záhadou


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 3.11.2004 > Rae-já viděla filmový dokument se sestrou toho kluka, který ten obrázek nakreslil. O jeho životě, jeho nadějích a snaze vzdělávat se i v tak těžkých podmínkách.  Emmet to určitě neviděl, protože jinak by nebyl schopen napsat to co tady napsal a na čem si údajně trvá.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.11.2004 > BlueSky> a víš že viděl? bylo to poměrně roztomilý .-)
ale to na stavu věci a věcí nic nemění..
taky jsem četl poezii toho kluka i jeho pokus o dobrodružný román.. a také jsem viděl materiály z výstavy jeho kreseb - překvapuje? já nejsem ten typ co by uctíval třeba Hesse a přitom o něm věděl hovno.. etc. etc.

ale zpochybňovat všeobecný přehled rasisty je klasika, takže mne to nepřekvapuje
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 6.12.2004 > Emmet_RAY> 

my jsme všichni tak trochu rasisti, a nemyslím, že je to nějaký náš podvod na nás samých, když to racionálně držíme na uzdě... strach z cizího a jiného je pudový, nu co?...

 

a co se rasistů týče, jsou mi snad sympatičtější ta vylízaná hovada než ti vzdělaní pánové... Miroslav Sládek je jistě relativně vzdělaný pán... vzpomínám jak v jednom dokumentu říkali, jak nechali cikány v táborech tančit a zpívat kolem ohně než je konečně zplynovali,  a nějací esesmani na to fascinovaně zírali... i oni se vzdělávali v tom, co je fascinovalo a odpuzovalo...

 

rasismus je zdá se mi většinou projevem strachu ze sebe samého, výsledkem projekce...

 

dosti přednášky, to jenom na vysvětlenou, jestli je vzdělaný rasista nutně sympatičtější, nebo naopak 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter