Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jorge
Autor: sédy (Občasný) - publikováno 11.3.2005 (19:07:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 11.3.2005 > katalog Prince?
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 11.3.2005 > Max Bubakoff> ???
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > Fotka celkem fajn. Nos a čelo by si zasloužily míň světla.
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 11.3.2005 > Jejej ten je nejakej presladlej
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.3.2005 > Henrietta> si zapomel vzit inzulin..
<reagovat 
nikkaela (Občasný) - 12.3.2005 >
Body: 3
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 14.3.2005 > 4+
Body: 4
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 14.3.2005 > kvalita zupa
ale obsah pro mě taky neni to pravý
<reagovat 
nossik (Občasný) - 14.3.2005 > pekny portret
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.3.2005 > az na toho uchylnyho modela / trham jeden bod
Body: 4
<reagovat 
špínachlap (Občasný) - 20.3.2005 >

Mi se sladcí líbí , takže prostě jo. A do prince by se nehodil, vulgární přece není, jen sladký .


<reagovat 
sédy (Občasný) - 12.3.2005 > nevim co jeho nasladlost ma spolecneho s fotkou
<reagovat 
 Henrietta (Občasný) - 12.3.2005 > katerina seda> Nic, jen se mi ta fotka proto nelibi, nezlob se. Jestli chces chvalit jenom techniku a nevim jaky vsechny kriteria.. ok, mozna dobry, nejsem zadnej profesional. Ale sebelepsi fotka s nasladlym chlapem se mi proste libit nebude:o)
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 13.3.2005 > Henrietta> to je ale tvuj osobni problem
<reagovat 
 Henrietta (Občasný) - 21.3.2005 > katerina seda> Ptala ses co ma nasladlost spolecnyho s fotkou.
<reagovat 
Koper (Občasný) - 14.3.2005 > Je to Henrietty nazor a ne problem. Ze jsi si vybrala model ktery vypada jak reklama do casopisu pro homosexualy je spis TVUJ problem. Jinak ale technicky dobre, fajn zvladnute stinovani, chci rict nasviceni.
Body: 3
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 16.3.2005 > Koper> a kdo rika ze to nema byt do casopisu pro homosexuali... je osobni postoj k homovzhledu takze opet je to problem toho co to vidi ve spatnem svetle ...nebo jsem se snad nejak zminila, ze hleda diky te fotce partnerku nebo, ze to je tipicky muzsky vzhled???
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 21.3.2005 > Koper> nevybiram modely
<reagovat 
 Koper (Občasný) - 25.3.2005 > katerina seda> Publikujes tu sve foto proto, aby jsi ho ukazala svetu a aby ti nekteri navstevnici sdelili svuj nazor, nebo se pletu? V tom pripade prosim dovol aby ti kazdy napsal svuj nazor a hned ho nenapadej, pokud ti sdeli ze tva fotka na nej pusobi odpudive.
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 26.3.2005 > Koper> 

nech to lezet


<reagovat 
hajka (Občasný) - 6.3.2006 > je preslazenej, ale pro me to s fotkou nic spolecneho nema....spis asi vetsina holek ocekava jakesi macho zareni z portretu chlapu, ostre rysy, ne jemnost a tak...proste stereotypy...tim že je svym zpusobem boris, muzes nektere lidi odpuzovat nebo sokovat nebo jak to rict, coz by Te nemelo prekvapovat...a nevidim to jako PROBLEM, proste jinej pohled na vec, svet a tak...nekdo foti zase nestandartne libive zeny, plnostihle, postizene, stare, proste ne klasicky hezke modelky...taky boreni stereotypu....proc to poboruje chlapy, je jina otazka a asi hlubsi...takze abych tohle svoje kecani shrnula, neni to problem, jenom jinej pohled na vec, jako laik neocenim kvalitu technickeho zpracovani, odborny hodnoceni necekej, jenom snad, ze je to prijemne jine....:)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter