|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skold (Občasný) - 29.2.2008 > Tohle mi nesedlo vůbec. Sedí ti víc ten pathos, kterej se mi líbí, tady to je jakési slovíčkaření, jenž ti nejde. ten symbolismus máš nedotáhnutej a jde to vidět. Co se týče jakéhosi automatismu, kterýma rgumentuješ- když zvolíš takovouhle formu, jakou jsi teď napsala, tak to musí mít hlavu i patu, tady to tak jansé není; je to roztříštěné, a ta tříšť se špatně skládá a vůbec z ní není ten pocit, kterej byl prvoplánovej (ne vždy je prvoplánovost špatná)....prostě tak, no.
| Body: 2
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
ariel (Občasný) - 27.2.2008 > přesto mám problém to pokládat za poezii, spíš za zpovědi pocity.
dám 3D :o)
| Body: 3
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
| wandalka (Občasný) - 28.2.2008 > Ondřej F.> já jsem se ptala, jestli jsou tvoje básně o pocitech.....můžeš odpovědět? jestli jsou o pocitech, zařadil bys je do rubriky "zpovědi, pocity"? nebo je chceš už z principu honosně nazývat "poezie?
| | | <reagovat |
|
|
| ariel (Občasný) - 28.2.2008 > wandalka> zanzule píše: nejsem žádná básnířka, jen to tak ze mě leze. to je celé
ze mě to nejprve rychle vyleze, ale potom to ještě dodatečně a někdy velmi dlouho upravuji.
tudíž v první fázi jsou to rozhodně zpovědi pocity, v druhé se již snažím o poezii.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zase zkrvák (Občasný) - 5.3.2008 > okej, tak pro bořislava, kerej má zájem, zanzuli, kerá je vtipná a pro rejpa, kerej mi nevěří:
protože: jedná se o typickej produkt totemovy (písmákovy, liteřiny) cirkulár šůle, kdy autor zdá se býti lapen neomylností svou samou a ujímá se úkolu napsat cokoliv, hlavně něco, protože to umí, což mu potvrzujou modřiny způsobený herdama od souputníků.
vono je totiž strašně jednoduchý načapat někoho na dusot bůhvíčim způsobenej, kerej navíc v plicích , do nichž se bůhvíjak prolomí, ví jak dávit.
a tráví někdy tak ostře až baletkám režnou nití rozkrojí spánky. bůhvíproč. když už pozornej čtenář autorovi odpustí nesmyslnost "ostrýho dusotu", na kterym je celej SKVOST postavenej (nesmyslnost protože dusot je vždycky tupej. tupý údery. ne ostrý. tupý. jestli je nějakej zvuk představitelem tuposti, pak dusot), měl by čekat vysvětlení, jak ten neurčitej dusot tráví jindy, když se zrovna mine s někdy... ale dozví se, zcela jazykově nepřesně a zcestně a mizerně, že a pak znova.
a aby toho nebylo málo, protože některejm by to stačit nemuselo, stačí vše omotat tou, jež stejká po skvrně. herdekfilek, kde se vzala, když to tu celý bylo o dusotu...
s láskou já
| | | <reagovat |
|