Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Kontrolor humoru
Autor: Danny23 (Občasný) - publikováno 28.7.2001 (00:14:03), v časopise 8.8.2001
Nevzbudil mě vzbudík, ale zvonění zvonku u dveří. Vstal jsem z postele předepsaným způsobem a hned se šel podívat koho to sem čerti nesou. (mimochodem toto přirovnání se nesmí používat, protože žádní čerti neexistují). Když jsem otevřel dveře, stál tam malý mužíček s předkusem a bezchybně upravenou kravatou. Ani se nemusel představovat a hned jsem poznal kdo to je. "Dobrý den, pane Zlámale. Já jsem kontrolor humoru KH2347 a přišel jsem si vás zkontrolovat." Vytáhl legitimaci a lehce se služebně zasmál. "Vítám vás. Pojďte dál." ...co jsem měl jiného říct?
"Předpokládám že jste právě vstal." prohlásil když vešel do naší ložnice. "Předpokládáte správně." odvětil jsem. Kontrolor se lehce uchechtnul v rámci normy ISO UCH5644 a následoval mě do koupelny. Nemohl jsem se dočkat, až nastane určitá chvíle ... ale nepředbíhejme. "Myslíte snad že v koupelně nastane nějaká humorná příhoda, které byste měl být přítomen?" zeptal jsem se ho natvrdo. "No - mohl byste se třeba při holení říznout a pak byste se musel podle ISO ZASM45646 zasmát této povedené taškařici." V duchu jsem zaklel a pustil se do ranní hygieny. Kontrolor mě pozoroval při holení, cosi si zapisoval do zápisníčku a potom náhle řekl "Ha! Proč se nesmějete??!" "Cože?!" "No udělal jste nyní při holení do zrcadla - zcela spontánně - Veselý Škleb podle ISO SKL12656. Musíte se usmát, alespoň ISO UCH5644, jinak vám budu nucen zapsat trestné body." Usmál jsem se. Ještě nenastala chvíle na kterou jsem čekal.
Při snídani jsem pustil televizi (ISO TV45646) a díval se na zprávy. Pak tam byla reklama na úžasný deodorant pro muže, kterým jde všechno snadno nebo tak nějak. Bylo to tak uhozené, že jsem se musel smát což byla chybka vloudivka. "Proč se smějete? Teď se přece nemáte smát?!? Hody hody doprovody, napíšu vám trestné body". Tohle byl typický kontrolorský vtip, ale nezasmát se mu (ISO ZASM45646) by znamenalo naprostou tragédii, zvláště těsně po kiksu s reklamou. Stále nenastala chvíle na kterou jsem čekal, i když se pomalu blížila.
Při snídani se mi povedlo polít se čajem - z nervozity - čemuž jsem se musel zasmát. Kontrolor předvedl nádherný škodolibý úsměv ISO SKOD45465 - bylo vidět že není žádný amatér, ale opravdový absolvent Vysoké školy kontroly humoru. Ale přátelé, za chvíli to přijde. To, na co čekám.
Při hledání klíčů a kalhot jsem trochu nadával mimo normu ISO NAD25566 ale žádný kontrolor nadávek nebyl přítomen, takže to nevadilo. Když jsem nakonec kalhoty našel na zcela nepravděpodobném místě, nesměl jsem se tomu zasmát, protože norma tuto situaci ještě nezahrnuje - možná po příštím kontrolorském kongresu v Athénách.
Kontrolor mi poděkoval za spolupráci (ISO THX22156), vyzul si přezůvky které jsem mu půjčil a začal se obouvat, že už půjde ven. TÁK - a mám ho!! Vytáhl jsem svoji legitimaci: "Jsem tajný kontrolor zavazování tkaniček ZAV454. Pravá bota nesplňuje normu ISO TKA556466. Hody hody doprovody, napíšu vám trestné body." Co měl dělat? ISO ZASM45646.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.7.2001 >
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 28.7.2001 > :-))

Body: 5
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 29.7.2001 > Jde to. Snad moc (nebo málo) akční?
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter