Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Harém
Autor: Megizze (Občasný) - publikováno 22.2.2006 (21:46:11)
Tančím do rytmu hudby a mlčky sleduji tvé tělo orosené potem, tvůj studený zrak, kterým mě sleduješ a vidím ten chtíč v tvých černých očích. Už nemohu, jsem vysílená a přesto tančím. Mé tělo se vlní podle jemného střídání tichých tónů a ty si jen tak sedíš. Hnusí se mi vše, z čeho se skládá tvé tělo. Tvůj vyvalený břich ve mně vyvolává nechuť k jídlu, tvá ústa odpor k lásce a tvůj výraz v očích nesympatii ke všem bytostním, ke všem tvým poddaným, které využíváš a hlavně k tobě samotnému..

Mám pocit, že jsem tu už hodinu, celý den, celý život a nedělám nic jiného, než že těším tvé choutky a tvůj mužský a nezastavitelný pud, který dáváš nevkusně najevo. Mé nohy jsou už vysílené, chci si lehnout na měkkou rohož, která pohltí nejen mé fyzické bolesti ale i mé psychické rány. Chci utěšit žal v mé duši, který ty nikdy nepochopíš a je to ta poslední věc, která by někdy trápila tvou mysl.

Najednou zvoláš: „Pryč“ a já nedokážu skrýt radostný povzdech, který se mi vydere z vyschlých úst. Ty si toho naštěstí nevšimneš a já mám povoleno napít se vína, které patří jen tobě a nachází se v rohu krásné vyzdobené místnosti, která se stává mým domovem, pokud to přikážeš. Do mého hrdla stéká proud nasládlého vína a ty mě obdaruješ úsměvem, který ve mně vyvolává nevolnost a já se modlím ke svatému Amonovi, abych už byla pryč. Byla jsem tu až moc dlouho a vím, jaký bude trest.

Z tvých úst zazní slovo: „Další“ a já za pomoci stráží opouštím tento pokoj, ještě se ti stihnu uklonit. Vycházím chodbou a vyčerpanost mi nedovoluje myslet na nic jiného, než na spánek, který tak potřebuji. Dojdu až tam, kde leží má rohož a trochu pozvednu hlavu. Vše je tak, jak jsem si myslela. Desítky očí se dívá na mé tělo, pohrdá mnou. Ony tam nebyly tak dlouho. Možná už ani nebudou. Zůstanou tu navždy. Závist je pohltila, stejně jako mě pohltí brzy taky.


Poznámky k tomuto příspěvku
Bell (Občasný) - 22.2.2006 > Zvláštní, pěkně napsané
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Haricot (Občasný) - 24.2.2006 > nemám co dodat
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Aenica (Občasný) - 24.2.2006 > No fíha... Pro mě byla zlomová tato slova: "já se modlím ke svatému Amonovi". Mým tělem prošlo ono obvyklé mrazení, které se dostavuje pokaždé, když v mé blízkosti padne zmínka o starém Egyptě. Napsané je to tak dobře, že mi nezbývá než jen citovat z Hymnu na Slunce: "Jsi působivé, mocné a třpytivé, vysoko nad všemi zeměmi." Právě takový na mě tvé dílo udělalo dojem. Stojí vysoko nad všemi ostatními.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Haricot (Občasný) - 24.2.2006 > omlovám se, já zapomněl doporučit :)
<reagovat 
Megizze (Občasný) - 25.2.2006 > Děkuji všem za názory.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 27.2.2006 >

přiznáš inspirace?


<reagovat 
 Megizze (Občasný) - 28.2.2006 > zirael> Inspiraci? Proč myslíš, že by měla být? :)
Ano je, z jedné knížky - Dům snů - je o Egyptě... Ale není to tak, že bych se opičila... také se to odehrává v harému a to prostředí na mě zapůsobilo, ale jinak jsem nic neopsala, jen si vzala to prostředí...

Pročpak? :)
<reagovat 
zirael (Občasný) - 28.2.2006 > cha! já to věděla:) Dům snů, plus Dům iluzí, moje taky kdysi oblíbená četba.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 16.10.2006 > Příběhy ze starého Egypta můžu. :-)
Hezky napsáno, je to čtivé...:-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter