Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Vážně... z kolekce V krátkosti
Autor: Martina (Občasný) - publikováno 1.3.2002 (00:24:45), v časopise 2.4.2002
-----
 
Život je ten nejnebezpečnější způsob přežití...
 
-----


Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 1.3.2002 > ...jaký jsme v životě zažili!!!
<reagovat 
seamed face (Občasný) - 1.3.2002 > To sedí :-)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.3.2002 > Na tom něco je:-)
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 1.3.2002 > Děkuji - ano, také si myslím - to mne napadlo v noci pozdě k ránu - když jsem byla v zajetí bezespánku... nakonec všechny mé - V krátkosti - nejsou vlastně citáty, neboť necituji, ale jsou to moje vlasní myšlenky a nápady - ale dávám je do citátů...neb lepší rubriku jsem pro ně nenašla. :)
<reagovat 
stín (Občasný) - 1.3.2002 > :) i :(
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Marián - 1.3.2002 > Toť pravda pravdoucí :-) a hezky jsi to vystihla. Někdy bezespánkové noci přinesou i něco hezkého :-).
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 1.3.2002 > čt. Marián> mno, hezkého - ještě teď mi z toho je "mrazivě"... :(, krom toho padám do klávesnice :)
<reagovat 
Lukáš (Občasný) - 1.3.2002 > Moc pěkně řečeno,. Až to bolí, jak je to pravdivý. Ale nedá se dělat nic jinýho, než se ho snažit přežít :-))).
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 1.3.2002 > a ve snaze život přežít jej občas nepřežijem :-)
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 1.3.2002 > Martina. Tak to je úplně přesný, to si člověk uvědomí, právě v těch těžkých a bezesných chvílích :)).
Jinak to zařazení vlastních myšlenek do citátů, je myslím na místě, taky své vlastní cintáty řadím do citátů. Možná by se na vlastní citáty, měla zířídit zvláštní rubrika, aby to bylo jasné.
Body: 5
<reagovat 
Unge (Občasný) - 1.3.2002 > Jakýpak je potom nejbezpečnější způsob přežití ? Vždyť přece žádný neexistuje !!!
<reagovat 
Martina (Občasný) - 2.3.2002 > Unge>...no právě - ten neexistuje... :)))
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 3.3.2002 > Zajímavé
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 4.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Karel - 16.4.2002 > O nicem.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter