Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Část 7. - Příprava na zimu z kolekce Labutí příběh
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 25.11.2009 (22:00:00)
další v kolekci>

Část 7. - Příprava na zimu

 

 

Labutě u nás rády hnízdí. Avšak mezi těmi, které potkáváme v zimě ve městech,  je také řada těch, které k nám přilétly zimovat ze severu. Migraci, jejíž přesnou podostatu dodnes zkoumáme, nepodléhají pouze ptáci – ale také některý hmyz, ryby i savci.

 

Do měst se díky dostatku potravy stěhuje řada ptáků, kteří by za normálních podmínek v naší zemi přes zimu nepřebývaly - a mezi nimi jsou i labutě. Řada labutí na svou věrnost našim chladným vodám doplácí v tuhých mrazech, kdy přes noc zamrznou do ledových ker a odkud se bez lidského zásahu nedostanou. 

 

Obživa lidí při procházkách kolem břehů zachraňuje každým rokem řadu labutích životů. Pamatujte však, že labutím, podobně jako většině ptáků, velmi škodí čerstvé pečivo, zejména slané a kořeněné - tedy nejdříve jej usušte na topení. Nejvhodnějším krmivem je jejich přirozená potrava - ječmen, šrot, ideálně granulát pro vrubozobé ptactvo, který je sehnatelný v obchodech.

 

 


celý labutí příběh zde



Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 26.11.2009 > první dvě moc fajn...
Body: 5
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 26.11.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 26.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2018 > Granulát pro vrubozobe ptactvo je nesehnatelnym zbožím, neseženete ho ani po internetu, nikde.
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2018 > Granulát pro vrubozobe ptactvo je nesehnatelnym zbožím, neseženete ho ani po internetu, nikde.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 6 7 7 8 9 (10) 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter