Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Totem v Undergroundu, 19.11.2009 z kolekce Undergroud
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 20.11.2009 (10:47:51)
následující v kolekci>

Večer kulturního magazínu Totem.cz v Undergroundu, 19. listopadu 2009
Hosty večera byli: Básník a předseda PEN klubu Jiří Dědeček, prozaik Pavel Skalický a ochotnické divadlo Žumpa


Scházeli jsme se pomalu a jen mrkali, co se vše od minula v Undergroundu nezměnilo. Přibylo pódium, závěsy, kompletní osvětlovací a ozvučovací technika, prostě klobouk dolů!

 

Zleva Luk Malér, Oplatka, Milly, Šedé

Uprostřed vidíte Radka Čermáka s Barborou Latečkovou. Radek říkal, že dnes vyšel překlad z lužické srbštiny a z němčiny knihy Jurije Kocha  Modrá vrána, na němž společně s Lukášem Novosadem pracoval.

Jako prvního uvedl Šedé Pavla Skalického, který četl svoji povídku o Kouzelném dědečkovi.

Následovalo čtení poezie a prózy od autorů Totemu ústy Šedé a Naty

Šedé, který uváděl celý pořad, přizval na scénu hosta večera, pana Jiřího Dědečka.

Básník a předseda PEN klubu Jiří Dědeček prokládal čtení svými českými texty prokládanými příjemnou francouzštinou.

Luka Maléra nafotit během jeho performance přednesu ve zhasnutém sále není jednoduché.

Blesk tímto zcela zakryl Lukovi promítané multimediální poetické doprovody na zdi.

Dalším z hostů večera bylo ochotnické divadlo Žumpa. Nyní se díváte na tragikomickou miniaturu Před lesem, za lesem.

Následovalo vtipné politické drama autora - možná 100 let staré - které velmi nápadně cosi leckomu z dnešní doby připomnělo:-)

A toto je již podruhé Pavel Skalický, tentokrát se svoji hrobařskou povídkou:-)

pohled do hlediště

ještě jeden pohled do hlediště

Na závěr koncertně vystoupil Jiří Dědeček, který večer příjemně zakončil.

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 20.11.2009 > :)
Body: 5
<reagovat 
Hellga (Občasný) - 20.11.2009 > Škoda jen, že to mám do Prahy tak daleko a nemohla jsem se připojit k přihlížejícím.
<reagovat 
Čtenář - 20.11.2009 > Mike... Škoda jen, že to mám do Prahy tak daleko a nemohl jsem se připojit k přihlížejícím.
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 20.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 20.11.2009 > co je to za nahé kočky na těch zdech? a kam se poděla Lukova pověstná elegance? :-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.11.2009 > Emmet_RAY> protože mě vyfotil akorát když jsem přepínal obrázky.... ;-(((((
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 20.11.2009 > Luk Malér> Je to tak, to mělo totiž svůj důvod...protože jedině v tu dobu jsem si mohl Luka krapet žárovkama přisvítit:-)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 23.11.2009 > nečeš se, pak ti to víc sluší. nadě z žumpy naopak to tam sluší moc!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 2.12.2009 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
(2) 3 4 5 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter