Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moment odletu
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 23.8.2011 (01:47:03)
Vstal jsem časně z rána a ony se opět houfovaly..na pomezí Šumavy ve Vlachově Březí.
Nejdříve bylo míst pro všechny, pak si neměly kam sednout a nakonec...
ani na tlesknutí, ani na mávnutí...prostě všechny najednou, jen tak..vzlétly a už se nevrátily... Naše "české vlaštovky" odlétají do Afriky nejčastěji do míst jižně od rovníku, aby tam v teple přečkaly zimu. V březnu se pak vrací na to samé místo, kde před rokem u nás vychovaly mladé. Díky chemickým prostředkům a úbytku zemědělských stavení množství těchto ptáků neustále klesá a dnes již patří k ohroženým druhům. V Evropě se stěhuje každým rokem na 87 ptačích druhů. Říká se, že největším nebezpečím pro všechny stěhovavé ptáky je nepřízeň počasí, díky které mohou narazit na úbytek potravy. Již několikrát se proto stalo, že zahynuly hromadně celá hejna vlaštovek. Většina stěhovavých ptáků léta dálkově od setmění do svítání. U vlaštovek tomu je naopak - během letu musí lovit hmyz a tak létají přes den. Noční stěhovaví ptáci létají velmi vysoko (labutě i husy ve více než 2km výšce, naše kachny a husy i v 5km), denní stěhovavci ve výšce od 200 do 300 metrů. Drobná tělíčka vlaštovek musí každým dnem uletět na 200km...nuže hodně štěstí a z jara opět naviděnou...


Poznámky k tomuto příspěvku
kretén TOTEMu (Občasný) - 23.8.2011 > Martine, nestraš, že je konec léta...Je fakt, že jsem na obloze zaznamenala poslední týden jen vrány  .
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 23.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 23.8.2011 >

 letí i ten čas !


Body: 5
<reagovat 
baobab (Občasný) - 23.8.2011 > -- za obsah i formu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.8.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.8.2011 >

 


Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 23.8.2011 > nádhera Martine....až mám slzy v očích...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 23.8.2011 > sadaf> Taky mi bylo ouzko z odchazejiciho leta. Na Sumave asi odletaji drive, pac o 150km na sever, u nas na Pasekach, maji teprve druhe mlade pripravene se ucit letat..
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 23.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 23.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
andzi (Občasný) - 23.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář cestou - 24.8.2011 > :)
<reagovat 
EmptyRoom (Občasný) - 24.8.2011 > symbolické k mé básni!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 24.8.2011 > EmptyRoom> Diky, nuze dej sem na ni link :-)
<reagovat 
buf (Občasný) - 24.8.2011 > krásné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 25.8.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
molsslom (Občasný) - 26.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 28.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 28.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 28.8.2011 > martine sorry, já jenom srovnám ta nesmyslná déčka od blbců, kteří nemají o fotografii ani ponětí, kdybys to chtěl rozvést, dej vědět... j.

p.s.: vůči tobě to není fér, ale mně je líto totemu, tak sem zlej... a na rozdíl od déčkařů to dokážu obhájit... :-)
Body: 1
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 28.8.2011 > Periskop> Ahoj Periskope, kritice jsem se vi naklonen, ale napis mi tedy prosim, co se Ti nelibi na tech vlastovkach a tak? Ty snimky jsou se vi jen dokumentarni z mista cinu..dik:-)
<reagovat 
 čtenář sem hókinc a spol - 29.8.2011 > Martin> no třeba nám, starým zálesákům, se dost nelíbí, že jsi na rozdíl ode nás tasil fotoaparát
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.9.2011 > Martin> martine fofr, v pondělí večer to rozvedu, okay?
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 30.8.2011 > čtenář> 

:-)


<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 12.9.2011 > jo jo .,je to tady
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter