Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky Bačkory do vězení z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 29.4.2004 (00:51:42), v časopise 30.4.2004
další>
"Máte velkou obálku?"
Aha, tak teď za okýnkem asi bude mírně horko, jsem si řekl, když jsem se zadíval do očí smavé krásky, co se tu vyklubala a ksichtila se způsobem, který nevylučoval ani vraždu.
*
"Paní Miládko, máme ňáký obálky, velký?" otázal jsem se a nenápadně se zvedal ze židle, že jako přepustím pozici zrovna Miládce, zkušené to pracovnici, která mě už třetí nebo kolikátej den školí, jak to tady na poště chodí. Jak s klientem pohovořit, vyhovět mu a podobně.
*
Paní Miládka zašla do kanceláře. Mezitím jsem si hrál s propiskou a radši se moc nedíval na krásku, jaký zas ukazuje světu drsný naštvaný grimasy.
*
Po hodné době Miládka s velmi pěknou a obrovskou obálkou přikvačila. Krasavice ji bez sebemenších známek povděku přijala i za ni kupodivu zaplatila. Z tašky pak vyndala jakési křusky a začala je pěchovat do té obálky. Zalepit ji však zcela bez vady nezvládla, pročež jsem bez meškání vyběhnul kamsi do prostoru pošty pro nějakou lepící pásku. Taky vtipně smolila adresu až na vyboulenou zásilku, takže se jí písmena moc nepodařila.
*
"Chtěla bych to poslat jako dopis," natlačila nám poté bachratou obálku do úředního prostoru za sklem.
"To nemůže jít jako dopis, musíme to poslat jako balíček," odvětila přívětivě vždy ochotná pani Miládka.
*
Jsem se též kolem obálky, na které byla uvedena adresa vazební věznice, různě ochomýtal, ovšem tak jaksi bez zjevného angažování se, vše jsem kolegiálně nechal na Miládce.
*
Krasavice začala děsně nadávat, jakože jsme nechutný, že normálně takovýhle dopisy posílá. Balík to být rozhodně nemůže, jelikož by ho jejímu druhovi nepředali, ve vězení jsou svinský předpisy a podobně.
*
Tak čtvrt hodiny jsme se vybavovali o tom, zda dopis, či balík, rozkacená zákaznice byla neoblomná, že to musíme poslat jako dopis, kurva, do prdele a podobně. My tu obuv v papíru přeměřovali pravítkem, mačkali různě na neblahou zásilku, aby měla míň jak pět centimetrů tloušky. Bez výsledku. Fronta mezitím hezky narůstala a pár klientů České pošty se začalo taky zajímat, o co jako gou, samo sebou i na naší straně se začali srocovat zvědaví pošťáci. Případ to byl i pro ně zajímavý.
*
No, budu stručný. Řeknu, jak to dopadlo. Tyhle pantofle jsme prostě do vězení neposlali. Vězeň bude chodit bos. Ech!



Poznámky k tomuto příspěvku
Simonka (Občasný) - 29.4.2004 >

to je fakt skvělá historka :o)))

no alespoň k něčemu je dobrá ta práce i když je fakt že k dobrým historkám člověk příjde i jinak že ano :o))

Stáníčku jen aby si na tebe teď někde nepočkal nějakej Dežo Lakatoš aby ti nevykostil žebro za ty papuče! :oD


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.4.2004 > Simonka> já jsem veleuctivý ku každému a mám lidi rád, nevím, proč by zrovna Dežo měl mít nějakej zálusk na můj gezicht. nu!
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.4.2004 > výborná storka.....pořád jsem čekal, že tě ten srocující se dav začne honit, že si zamkneš někam klíče nebo že dojde třeba ve frontě k rvačce a vraždě:o))nestalo se, ale i přesto je tento zápisek velmi kvalitní a já ti jen přeju, aby ti práce u České pošty vydržela.....máme se na co těšit....:o)tak nějak QUENTINOFFKA
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 29.4.2004 > :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 29.4.2004 > :))) Pěkná story... Jen škoda toho rychlého konce... A něco více z květnaté mluvy pt. svlečny zákaznice by to chtělo... Chi, čekají nás bájo časy s pošťáckou neverending story, doufám!!! :)))))
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 29.4.2004 >

Chichi, doufám, že paní s bačkorama uspěla na jiné pobočce, když na té vaší jste tak neúprosní

Jinak je to zajímavá črta ze života lidí poštovních i zavřených, rozhodně díky za informaci (doufám, že ji nikdy nevyužiju), že s balíkama do věznic je to složitý a že je lépe zasílat dopisy  o tloušťce menší než 5cm:-)))

Pěkně se to četlo, Standovo  vyjadřování je specifické ( nenápadně jsem se zvedal ze židle, ...jsem se též ochomýtal,..pročež jsem bez meškání vyběhnul, ...), běžela mi před očima formanovská filmová scénka a lehce jsem se bavila:-))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pepiino (Občasný) - 29.4.2004 > Pěkně se to četlo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petrax (Občasný) - 29.4.2004 > Ježišimane:) Kam na tohle chodíš...? 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 29.4.2004 > Koukám, že bude na poště o něco veseleji
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > Sranďuch
Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 1.5.2004 > Chudák Eržika, chudák bosonohý Gejza! Vždyť mu nastydnou vaječníky!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 1.5.2004 > To je hezké, že na něj ta smavá dívka tak pěkně myslí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 1.5.2004 > Chichi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.5.2004 > mno storka dobrá, ale snad nechceš dělat pošťáka? doufám že to nejni autobiografický..
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.5.2004 > Emmet_RAY> už ho dělám, je to práce velmi příjemná a ducha povznášející. a tyhle mý "zápisky" většinou jsou autobiografický.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 5.5.2004 > stanislav> jo, ničit si psychiku za přepážkou za devět tisíc měsíčně je fakt lahoda.. měls jít aspoň pochůzkáře, vozíš se avií po vesnicích, běháš s tou krásnou brašnou a bojuješ s vlčákama a hluchýma babkama.. to by pak byly zápisky!
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.6.2004 > heele, když to byla smavá kráska, tak jaktože dělala drsný naštvaný grimasy? buď jedno, nebo druhý, nebo je ta holka schizofrenik ;o))
historka fajn :o)
Body: 5
<reagovat 
Iph (Občasný) - 10.6.2004 > Necekane vtipne, fakt jsem se nahlas rozesmala...v nasi dustojne a ztichle fakultni knihovne.
Body: 5
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 29.4.2004 > boze...tys mi pripomnel ceske posty....jak tam si musel s kazdou stvrzenkou a stat ve fronte...Vlada by mela posty privatizovat. Kazdy, kdo by chtel mit postu, zaplatil by vlade xxx penez a otevrel si svoji postu. Posty by pak byli na kazdem kroku, bez front a desne ochotni, protoze kdyz zakaznici by nechodili, posty by nevydelavali. Takhle nejak to funguje tady, a uplne mi to jako obcanovi vyhovuje.....Co vlastni stat stoji za houby....:-)*
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.4.2004 > Andulka> nechci polemizovat, ale v rámci privatizace se vyjevují takoví podivní podivíni, divně bez hranic a svědomí, že zlatej stát, kde aspoň fungujou nějaký pravidla, kontrola a podobně...
<reagovat 
 čtenář Franta - 23.2.2005 > Andulka> Andulka - k té privatizaci a lepším službám České pošty: Vidíme, kolik podniků se privatizovalo, máme více možností telefonní komunikace - a je volání z pevné linky levnější - možná, ale co ty vysoké paušály za užívání telef. stanice?
A tak by to při té privatizaci bylo i u pošty - chceš v Praze poslat dopi do Prahy - soukromá pošta ti to zařídí za 2 Kč, ale zkus u té předpokládané soukromé pošty poslat dopis z Prahy někam na Osoblahu - bude stát 7,50 - možná 75,-!!!! Soukromé pošty by pak "brali" jen výhodné městské zásilky a s těmi "dalekými" by se muselo jinam - ale všeobecně platí, že by byly podstatně dražší - Proto: kéž je i nadále České pošta - státním podnikam (poskytuje relatinvě kvalitní a rychlé služby, a když porovnám ceny s mezinárodnímio poštami - je jedna z nejlevnějších - viz Německo, Polsko...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 (97) 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter