Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Drožka z kolekce Tunisko
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 8.9.2004 (18:31:41)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Petr (Občasný,Redaktor) - 2.9.2004 > doporučuji kliknout pro zvětšeninu ...
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 8.9.2004 > Proč ten stupidní způsob, dávat sem malý náhledy? Ten náhled je velkej asi jako ikona v seznamu příspěvků, takže nic nepřináší ...
Doporučil 
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 8.9.2004 > .
Body: 1
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 8.9.2004 > protože když na ní klikneš, kuk a zvětší se to ... zázrak internetu :o)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 9.9.2004 > Tahle je zatím nejlepší.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 9.9.2004 > JÁ TÝHLE SÉRII NĚJAK NEMŮŽU PŘIJÍT NA CHUŤ.
Body: 3
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 9.9.2004 >

:o) ... to čéče vypadá, jak když jsi byl na dovče v předminulým století, a měl s sebou i tehdejší techniku ....

Jako retro je to fajn, to je teď móda skoro všude, já ovšem nesdílím nadšení Lian - u mě je zatím nejlepší ta první, zde mi dost vadí to rušivé pozadí - měl jsi ho odpíchnout zmenšením hloubky ostrosti ...

Myslím si však, nehledě na jednotlivé fotky, že myšlenka a způsob zpracování téhle kolekce je více než zdařilý a je to pěkná práce!


Body: 3
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 9.9.2004 > MPosp> to buď rád, že sem neměl na dovolený digitál já......byl sem totiž v prdeli...:))) ale jo....je to zvláštní s těma malejma náhledama...mně se ale ta beduínská thématika líbí-....:)
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > max bubakoff> 

Tak co jsem slyšel, tak tam, co píšeš, by ses ani s digitálem nechyt, páč je tam málo světla ... a stativ není kde rozložit ... :o)))

Mě se ty beduíni líběj taky, i když náš středoevropskej náhled na tohle téma je ovlivněn i exotikou obsahu, místní by si asi jen odpliv a poručil další rundu kaktusovky :o)))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 9.9.2004 > MPosp> depak čéče, to nejsou žádný mexikáni....chlast a alláh nejde do kupy....seřízli by ti škécu ani by ses nevohlíd...:) teda vedle v alžíru...v tunisu vořežou jen tvou kapsu...:))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.9.2004 > MPosp> che..stativ...a málo světla řikáš?----- řeknu ti to tagle smrdutý oposume....adobe devítka zmákne všechno...řikal stanislav....:))))
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > max bubakoff> 

já v Tunisu byl, v roce 1998 ... a chodil si pro tu kaktusovku do jedinýho obchodu v tý díře, kterej měl licenci na prodej chlastu ... a ten dav, co tam tvořil frontu, mě vždy vraždil pohledem, snad že jim upíjim či co ... :o))) ... takže chlastaj, a né že ne ... naši svatí pastýři se taky spouštěj se svejma ovečkama, furt jsou toho plný noviny, tak co by arab nechlastal ... jóóó dnešní svět už není to co bejvalo za Oddysea ... ;o)))


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 10.9.2004 > max bubakoff> huš sem slyšel ... házím foťák do křoví a jdu fotit softwérem ... a basta! hough!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 9.9.2004 > MPosp> von je tunis dost nakaženej nevěcíma psama....a čubama....ech...takže, tam to asi nejni tak vostrý...ale známe to....voda se káže a víno lemtá...:)
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > max bubakoff> ... mluvíš skoro jak KaraBeNemsí či jak se to Olda Šetrnej Východní jmenoval ;o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter