Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Moje verze
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 3.11.2005 (10:29:01), v časopise 22.3.2006

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
gongey (Občasný) - 3.11.2005 > ÁÁÁ... DOPR... PĚKNÉ :o ) věru pěkné... trochu váhám jestli kapkám dávat dé, ale jo, jsou to moc pěkné kapky, pěkná dvojčata, pěkný formát... takže tak.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wopi (Občasný) - 3.11.2005 > jo, jo, moc pěkná variace na známé téma
Body: 5
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 3.11.2005 > Pěkné...
Body: 5
<reagovat 
numeno (Občasný) - 3.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
onestone (Občasný) - 3.11.2005 > Pozrel som si tvoj Web. Super. Aj kvapky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.11.2005 > onestone> díky, ale na web se radeji nedívej. :)
je asi tak 6 let starý a moc ho neaktualizuju, ale vypadá to, že konečně během pár dní začnu aspoň na novém grafickém návrhu.:) ale to už jsem plánovala tolikrát.. ;)
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 3.11.2005 > ano!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 3.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 3.11.2005 > já blbec si přečetla poznámky a zmizla, pak mi teprv došlo, že sem neobodovala :)
Body: 5
<reagovat 
reny (Občasný) - 3.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 3.11.2005 > I kdyz uz mam kapek po krk, tak tohle je opravdu pekny a navic zase jinak pojaty, takze libi moooc.
Body: 5
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 3.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
tchenda (Občasný) - 3.11.2005 > Super bomba krása. velmi mě to vzalo u sérdce.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
seth (Občasný) - 3.11.2005 > pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 3.11.2005 > moc hezký, jsi holt třída no........co takhle kapky krve?
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.11.2005 > jeremy> ty nedávaj tak vděčné efekty ;) ale až budu mít cyklus... ;)))
<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 3.11.2005 > Mishka> 

je s Tebou sranda, tak to se těšim, schovam si jedno déčko


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.11.2005 > jeremy> :) srandičky já ráda. pracovala jsem ve firmě jako jediná ženská mezi 10ti velmi vtipnými chlapci, co ale měli humor nejdrnějšího kalibru a tak se člověk časem přizpůsobil (první měsíce jsem prchala s ruměncem od každého obědu ;) a už mi to zůstalo a naopak se musím krotit před lidmi, co mě osobně dobře neznají, tedy i na Totemu ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.11.2005 > Mishka> Tak to jsem na tom dost podobne :-)
Taky pracuju s samymi vtipnymi chlapci, takze si uzivam drsneho sucheho humoru cele dny, coz cloveka urcite poznamena :-)
Aspon se clovek nenudi... pred chvili mi byl zrovna jednim vtipnym kolegou sesit cely skicak sesivackou...:-(
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.11.2005 > Zuzzz> :)) pobavila jsi me moc. horsi je pak adaptace do sveta "nezkazenych", resp. "neodvazanych"... clovek ma asociace, hlasky se samy rinou a holt pusa je nekdy rychlejsi nez mozek a vznikaji docela vtipne i trapne situace. alespon u me. :)
<reagovat 
Regio (Občasný) - 3.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
zivot_mi_proklouzl (Občasný) - 3.11.2005 >

když jsem hýbla s myší, zdálo se mi jako by se kapky zatřesly...


Body: 5
<reagovat 
Kapka (Občasný) - 3.11.2005 > není, co dodat...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 3.11.2005 > nemůžu si pomoct ale tohle jsou nejlepší kapky který jsem tu viděl, toť můj názor
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.11.2005 > Absolute> děkuji, jsem potěšena. je to velká pocta, páč na Totemu bylo poslední dobou překapkováno :)
<reagovat 
moogen (Občasný) - 5.11.2005 > Makro mám rád,a tady to v tvém podání vypadá...wonderful!!  Mohu dopuručit..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 3.11.2005 >   Teď mne napadlo, že se možná snažím zbytečně. Zobrazují se Vám smajlíci?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.11.2005 > fanýs> :) zobrazují, jen můj panel pro vpisování poznámek je holý a vedle vpravo ty možnosti nenabízí vepisovat, zobrazovat ano.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 3.11.2005 > Mishka> Zdravím Vás z Firefoxu. 1. Cítím se okraden o smajlíky. 2. Rychlost není lepší (asi je omezena mým připojením). Když se dostanu na špatně udělané obrázky (mnoho za sebou) např.http://www.hint.cz/pasingr/HK230404/azzHK230404.htm
, tak u obou musím chvíli počkat na zobrazení obrázků.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.11.2005 > fanýs> :) zdravim z Netscapu 7.2 ;) (ten pouzivam primarne).
Zrovna u tech obrazku, co jste poslal, je to samozrejme o velikostech stahovanych dat. Natahujou se primo vsechny v tom vyslednem velkem fortmatu, jen jsou parametrem delky zmenseny na nahled, ale natahuje se vlastne 50x fotka vetsi nez 100 kB, coz nejako udobu trva, at je prohlizec jakykoliv.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 3.11.2005 > Mishka> 

Já vím, říkal jsem přeci špatně udělané stránky (jsou moje). Všude jinde i u mobilmanie, která se tradičně dlouho načítá jsem nepozoroval rozdíl. Ostatně vzpomínám, že na mém prvním "počítači" se 45kB hra natahovala pět minut z magnetofonu. Celkovou paměť měl 48 kB a HD neměl. Ten další již měl diskety a 20 MB HD, ale stále ještě pracoval v DOSu. Nějaké zlomky sekund mne tedy nerozhodí. Nicméně zvířátko nechám na ploše a občas se kouknu jak mařím své stránky.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.11.2005 > fanýs> vývoj jsem zažila podobný. od Commodore 64 II, přes 386 až po Pentium 4 - 3GHz a 1GB RAM ;)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 3.11.2005 > Mishka> 

A teď děláte kvůli zlomkům sekundy. Přišel jsem na to kdy mne PC štve pomalostí. Když skenuji. Trvá než scaner schroustá A4 pak na to mrknu na monitoru, zjistím, že chybí nebo přebývá čárečka, opravím,  naskenuji a cyklus se opakuje třeba desetkrát. Pak mi připadá, že je pomalý, ale je to moje chyba nemusím to hned skenovat na 25 MB. Nicméně při každém pokusu předpokládám, že je to již ono. Někdy se obrázek probojuje až na totem, ale včas ho stáhnu a začnu zase proces oprav. Nakonec mne to přestane bavit a zůstane nedokončená skica jako většina mých obrázků.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.11.2005 > fanýs> 
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/nove-technologie/clanek.phtml?id=783
..prispel jste taky
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 6.11.2005 > Mishka> Na mých stránkách to je IE 80%, Mozila 7%, Opera 1,2 % a ostatní jsou pod 1%. Údaje jsou za listopad 05.
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 7.11.2005 >

Má to atmosféru.

Zkušená práce.

Neboj.Já si jednou něco najdu

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 9.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 10.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 10.11.2005 > Druhá líbit daleko víc, barevná verze ty nemít? :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.11.2005 > xylofon> :) mít, ale mi nelíbit, nic moc neříkat jako tato :))
<reagovat 
Vivaldina (Občasný) - 10.11.2005 > ta druhá je super...
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 10.11.2005 > chjo, zase kapky...líbí, ale už nás to moc neba...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.11.2005 > několik_bláznů> blázni, neblázněte, ;) tohle není jen přece o kapkách.. kapky tam jsou, ale je tam taky rostlina, nějaký záběr jako takový, celková koncepce... a taky nemůžu za to, že to tu pár lidí kapkama zamořilo ;)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 10.11.2005 > Mishka> no nemůžeš...a jsou to krásný fotky, ale prostě je těch kapek na nás nějak moc, i těch s listy jsme už pár viděli...až tu všichni začnou fotit plameny svíček, tak se třeba rádi vrátíme...:o)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.11.2005 > Mishka> Hele, nebuď drzá, jaký zamořilo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.11.2005 > několik_bláznů> :)) "svíčkové" období už mám dávno za sebou a i tady na Totemu nějaké mé špatné pokusy proběhly. takže svíčky neberu, ale budu se teď extra pro Tebe soustředit na kapky a listí, když jich je tady tak poskromnu ;)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.11.2005 > Janahe> :)) už budu hodná, mami ;)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 10.11.2005 > Mishka> :o) (o: :o)

listí ee, ale kdybys nám vyfotil ledního medvěda, když vyleze z vody a oklepe se, to by bylo fajn...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.11.2005 > několik_bláznů> sakra, až budu na rodné hroudě, zajedu do mé milované ostravské ZOO a nafotím Ti to! ;)
<reagovat 
delikt (Občasný) - 8.12.2005 > Kapky nekapky! Ta druhá s tím propletencem rostlinek je vundrbár!!! Taky by mě zajímala v barvě.. A veeeeliká a natištěná... :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter