Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Ve vzduchu z kolekce Faces
Autor: Pavča (Občasný) - publikováno 7.9.2001 (16:30:43), v časopise 16.10.2001
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Howadoor - 13.9.2001 > A tady o tom Michal prohlasil "Za chvili pojede vlak". Nevim, jestli to dava nejaky smysl, asi jo.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.9.2001 > Konečně pořádná akce....
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 15.9.2001 > Stejně je dobrý při focení nemít zapálený cigáro... osobně preferuju fotky, který nemají světlej flek přesně přes focenej objekt...
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 23.9.2001 > Akce pěkná, někdy jsem taky nad tím uvažoval, že bych to zkusil nafotit, ale vadí mi tam ten "kouř" nebo co to je a má rozmazané nohy..
Body: 1
<reagovat 
lakali (Občasný) - 12.12.2003 > hmm a cigaretovy kour me zaujal nejvic,jako ze ho to vzneslo .-)
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 7.9.2001 > ten kluk je dobrej, ale co dělá ten "stín" uprostřed?? ... to je jak když se tam něco prolíná? ??.
<reagovat 
čtenář tenkterynechcereagov - 7.9.2001 > Moc se mi tve fotky libi (cela serie). Technika a kompozice by sice chtela vybrousit (napriklad tenhle borec by nemel byt uprostred fotky...), ale jinak vyborne napady a cit pro zachyceni okamziku. Myslim ze ti co tady tak radi a casto "odborne" kritizuji fotky jinych - pricemz zde nekteri z nich vystavuji docela trapne veci (tj. takove to, kdyz se neco tvari jako velke umeni a pritom to ma jen takovou jakozeumeleckou formu a zadny obsah...napr. asi vsechno od L...., nebo ted ta lampa nevim od koho.) - by se u tebe mohli priucit.
tenkterynechcereagovatnaurazenereakce
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.9.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.9.2001 > kruci .. proč se to tam mrcha nezobrazuje?? .... éééé prostě ten ksicht.-))) ....
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.9.2001 > hm hm .. zase ne ... tak aspoň vedle se zasměju:-))))
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 10.9.2001 > To není stín. Bohužel je to cigaretový kouř, který se zrovna mihnul před objektivem. No, někdy se to stane, co se dá dělat. :o(
<reagovat 
jop (Občasný) - 10.9.2001 > Pokud někdo nechce reagovat na uražené reakce, tak na ně prostě nereaguje. To ho neopravňuje k tomu, aby vystupoval anonymně. Když anonym chválí, má autor pravděpodobně trochu trapný pocit. A když se anonym do někoho naveze, jako tenhle do "L", je to v podstatě rána pod pás.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter