Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Virtuální realita Života
Autor: romann (Občasný) - publikováno 19.9.2001 (08:36:19), v časopise 26.9.2001
Svět je možno dosti přesně vyložit celkem známými pojmy. Myslíme si, že život vznikl náhodou, ale přitom jsme schopni matematicky a fyzikálně přijít na to, že to není možné. Přesto se mnoho lidem líbí, dokonce i mnoha vědcům, protože je to pohodlné.
Předně je nutno se seznámit se s tvůrčí představivostí. Zavřete oči a zavolejte “pes”. Většině lidem se objeví pěkný psík, nebo dokonce několik různých psů, některé znáte, jiné ne. Pak si nechejte vytvořit psa s šesti nohama. I když takový neexistuje, také se vytvoří a vy můžete s překvapením vnímat barvu jeho srsti a hladit ho. Někteří mohou slyšet i jeho štěkot. Kdo to vytváří? Kde se bere ten váš dosti dokonalý procesor virtuální reality? Vytvořit něco takového na počítači by jistě šlo, ale dalo by to hroznou práci.
To, co jsme udělali, byla vlastně autohypnóza. Není jen na obrázky, ale umí ovlivňovat opravdu vše, i měnit náladu i názory, tlak krve nebo rychlost růstu vlasů.
Jak to souvisí se světem? Co když vše jsou produkty Dokonalého Procesoru, jemuž můžete říkat Absolutno, Bůh nebo jakkoliv jinak? Vždyť stačí aby řekl “Budiž ...” a už se to tvoří. Ne v čase, protože On si může vytvořit čas i dějovost, jako vy jsme si mohli vytvořit představu psa, aniž jste kdy nějakého měli.
Proč to On, Velký Neznámý, dělá? Zkuste se vžít do Jeho postavení! Může Vše, nemá žádný cíl, ani žádného protivníka, co tedy dělá? Co byste dělali vy na Jeho místě? Projevovali byste sami sebe, ne? A to také On dělá. V hinduismu se tomu říká Líla, božská Hra.
Náhoda tedy neexistuje, vše souvisí se vším. Každý další zkoumání vás přivádí k netušeným myšlenkám, nemusejí být ovšem správné. Co z toho ještě plyne pro běžného člověka? Že si nikdo nemůže dělat co chce. Ani On ne, protože má Svá pravidla, jež nemůže překročit. Vše je pro Něj známé, může ovlivnit cokoliv podle nich a to také dělá.
Věčný život je po krátké úvaze nikoliv zbožným přáním věřících, ale holou realitou pro každého. Není konec, protože nebyl ani počátek. Existuje jen Věčnost, Nekonečnost a Dokonalost a to, že to nechápeme je jen jedna z Jeho nekonečna možností Projevu. I náš vývoj opravdu asi začal v nejvíce omezeném projevu, v minerálu a přes svět rostlin a zvířat jsme došli do sféry lidí a budeme dál pokračovat výš a výš. To by vysvětlilo možnosti hypnotické regrese a progrese. Nakonec vše je Jím, Jeho obrazem!
Jak si tohle všechno prověřit? Stačí přepnout vnímání, vstoupit trochu výš v hierarchii k Němu a podívat se z nadhledu zcela novým pohledem. Nazvat tu činnost můžete jakkoliv. Je známa od pravěku a různými slovy se popisuje ve všech náboženstvích. Kdo toto pochopí, může mu to velmi usnadnit vývoj, kdo to odmítá, donekonečna bude poznávat jak to je.


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 20.9.2001 > Představa šestinohého psa je prostě představa, s autohypnózou ji nelze zaměňovat. O autohypnózu půjde až tehdy, když mi chňapne po ruce a já tam budu mít otisky zubů. Mezi tím je však ještě dost daleko.
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.9.2001 > Ne, precti si např. knihu Hypnoza není spánek od Phdr Zíky... Při troše snahy tam i otisky budou, jen to dá víc práce, v literatuře se často popisuje popálení vsugerovaně žhavou mincí
<reagovat 
centaur (Občasný) - 22.9.2001 > Fajn, dobře, Romanne. Myslíš si, že tvoje úvahy nás dovedou k dotyku s absolutnem? Určitě ne, protože to je otázka víry, nikoli rozumu a slov. Protože nevěřím, nemám s absolutnem žádnou zkušenost, nemohu pochopit, co se mi snažíš sdělit, je to tak, ne? Stejně tak ty budeš odmítat jakoukoli filosofickou pochybnost, protože pro tebe je situace zřejmá.
Nakonec kreacionisté jsou také jen lidi, kteří mají stejný mozek jako jakýkoli jiný Homo Sapiens Sapiens. Psycholog by ti řekl, že to je všechno o mozku a chemických reakcích. Jak říká Lyotard - měli byste rozdílný diskurs. A zdá se mi, že naprostá většina lidí je v jiném diskursu, protože prostě nevěří. Jednoduše řečeno: jsme zaslepení, těžko tě můžeme pochopit. Leda vlastní vůlí.
<reagovat 
Čtenář - 24.9.2001 > To nejsou filosofické úvahy. I ty sám bys to mohl prožít, stačí jedna vedená hypnoza-meditace. Není to vůbec pro mě věc víry, ale zkušenosti, i když ohromující. Ve slovech to opravdu není, ale když to vidíš a cítíš, mrazí tě na zádech a třeseš se jako kvaKeři. Věda at se jde bodnout. romann
<reagovat 
čtenář Radek - 26.9.2001 > Bodnout by jsi se mel jit ty a ne veda!!! Nevdis si na spicku nosu. Radeji se plet do pohadek a ne do filosofie!!!
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.9.2001 > věda je výtvor člověka, má stejné nedostatky, stále se bolestně vyvíjí, do nekonečna... jako vše
<reagovat 
čtenář Radek - 27.9.2001 > Mas pravdu, do nekonecna - stejne jako ty...
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 28.9.2001 > Romann:Veda se sice vyiji, ale vedecke metody uz ne... vedecka metoda je dost dokonala...
<reagovat 
Majka (Občasný) - 29.9.2001 > romanne- nevím , proč tak složitá víra? Přece uvěřit a poznat Boha může každý-a bez hypnozy.Stačí třeba to upřímně Bohu říci...Bůh přece nechce ,aby jsme byli dokonalost sama- miluje nás i tak a dá se nám poznat.
Ale prožít si to opravdu musí každý sám.

Osobně nevím, k čemu tato hypnosa má sloužit?

Věda- dobrá věda existenci Boha nevyvracuje, není v rozporu.
Ano, není náhody- Bůh do toho všeho "ťukl, naprogramoval"- ale také nám dal svobodu

Body: 1
<reagovat 
centaur (Občasný) - 30.9.2001 > Romanne, prosím, aspoň jednou si přečti co píšu a možná pochopíš, že nejsem vůči tobě v opozici. Můžeme se rozdělit na lidi se zkušeností a bez ní. Přiznávám zcela otevřeně, že já osvícenej nejsem a že k absolutnu spěji přes filosofii. Ale ať mi nikdo netvrdí, že jediná cesta je channeling nebo meditace.
<reagovat 
čtenář Radek - 1.10.2001 > Kdyz tady romann nevyklada ty svy kecy tak sem zase nekdo jinej natahne boha se proberte a pristante na zemi!
<reagovat 
jessica (Občasný) - 1.10.2001 > Jen mě tak napadlo, člověk je dílem Boha (nebo čeho obdobného) a věda je výtvorem člověka. Takže my, výtvory Boha sami tvoříme, a nebo tvoří On, prostřednictvím našich mozků?
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.10.2001 > jessico - to není špatná myšlenka, On je skutečně za Vším, neni nic než On a Jeho Hra. Co bys dělala, kdybys byla uplně DOKONALA?
<reagovat 
centaur (Občasný) - 1.10.2001 > romann: Ani Kristus neni takova autorita, abych nemohl pochybovat o tom co rika. Proc by se filosof nemohl dobrat pravdy? Copak nechces pochopit, ze to je jedna z mnoha cest, jak se dobrat pravdy? Nerikam, ze meditace je blbost, ze to je obelhavani, ze se tim clovek nikam nedostane, jen tvrdim, zecest je vic a filosofie je jednou z nich.
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.10.2001 > dobral se někdy filosof konečné pravdy? Znaš-li dějiny, musíš říci že ne. Pak hledat důvod proč. Svět jsme nestvořili, proč bychom ho měli umět vyložit? Co když ho stvořil někdo s IQ 100 000??
<reagovat 
Majka (Občasný) - 2.10.2001 > romann: :)já vím, že Boha lze poznat v naší "nedokonalosti". Tedy Boha křestnanského- ten po mě nechce, abych byla dokonalá, přijme mě takovou jaká jsem. A to ZNOVUZROZENÍ - to je to poznaní , že je Bůh , že Ježíš za nás zemřel a tím touha žít v lásce, v pravdě...
:)Svobodná vůle- copak tě někdo nutí věřit?
Být jako malé děti - jak se chovají malinkaté děti? PŘIzozeně, upřímně, na oko to vypadá, že nedokonale- tak přoč by po mně Bůh chtěl, abych byla dokonalost sama-?
Myslím si, že mu stačí čisté srdce.

Centaur:No, ale Ježíš řekl, "Já jsem cesta, pravda a život"....filosofie je jistě dobrá, ale víra je něco víc- můj názor ze zkušeností (:)filosofuji totiž také moc ráda).
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.10.2001 > prostuduj si Novy zákon, Majko. Kdo tam říká - Budte dokonalí jak Dokonalý je váš Otec.
Kristus je daleko náročnější, než si křestané myslí... I to znovuzrozeni je něco jiného, myslíš si, že do Království boží se dostaneš jen tak? Vždyt říká - kdoví, zda tu bude víra až přijdu. Jinde hovoří o malém stádečku. Stačí? Víra také není názor. Poruč stromu at se přesadí! Neudělá to ? Nemáš v to víru, i to je v bibli.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 3.10.2001 > Da se rici, ze filosofie k vire take smeruje, ale trochu jinak. Vira se tam nechape jako oddani se bozskemu, ale spis jako nalezeni a pochopeni nejakeho principu.
Romann: jakto, ze se zadny filosof nedobral viry? Aurelius Augustinus, Akvinsky, Marcus Aurelius, Kohak, a to jsou jen historicky ynami filosofove. Mnohem vic jich je neznamych. A jsou i dalsi.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 3.10.2001 > Da se rici, ze filosofie k vire take smeruje, ale trochu jinak. Vira se tam nechape jako oddani se bozskemu, ale spis jako nalezeni a pochopeni nejakeho principu.
Romann: jakto, ze se zadny filosof nedobral viry? Aurelius Augustinus, Akvinsky, Marcus Aurelius, Kohak, a to jsou jen historicky ynami filosofove. Mnohem vic jich je neznamych. A jsou i dalsi.
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.10.2001 > ano, něčeho se dobrali, ale každý něčeho jiného, byly to jen jejich přání a názory, často nepodložené, ale Pravda, to je něco Jiného, ohromujícího, lidem naprosto neznámého, já ji zažil v meditacích...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 4.10.2001 > romann: to se mi jeví jako dost omezený názor, jak můžeš vědět, k čemu dospěli a že to nebylo absolutno, že nezažili Pravdu? Sám víš, že to je nepopsatelné a jak jinak bys chtěl zjistit, co se vlastně stalo?
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.10.2001 > jakmile nekdo zazije Skutečnost, přestává být filozofem. Proč? Už je jinde. Nicméně Platon asi pravdu zažil, asi i novoplatonici, Plotinos se musel po tom zážitku chvíli léčit, jak byl silný. Platonovo poznání, že Vše jsou jen záblesky v jeskyni a že se jen rozpomínáme jsem zažil také, ale konec slov, v těch Pravda nikdy nebyla... vlastně ano, ta lidská, vše je spojeno, stále na to zapomínám, je to příliš ohromující...
Proč se ale o ně starat? Každý musí sám...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 5.10.2001 > konečně jsme našli společnou řeč! Souhlasím. Hlavně s tím, že pak už přestává být filosofem.
<reagovat 
Majka (Občasný) - 6.10.2001 > romanne: napis mi to presne, kde ty verse najdu.
Ale priznam se, ja jsem z tebe trochu popletena. Pripada mi, ze se orientujes spise na vychodni nabozenstvi, kde je nutne byt "superdokonaly", k tomu, aby jsi poznal BOha. Ale to u Jezise opravdu nemusis "Kdo jste obtizenu, prijdte ke mne a ja vas obcerstvim" - takze nemusim byt uplne v pohode, superdokonala, abych nemohla poznat Boha. U jogy a vych. nabozenstvich je to ovsem jinak - a plne to vubec nechapu a ani po tom netouzim, nemusim.
Znovuzrozeni- samozrejme, kdyz poznas BOha - tj. lasku, pravdu - tak uz nechces zit "spatne".Verit Jezisi a zit v lasce je pro mne znovuzrozeni. Buh je laska.
Treba mi napis- jak si konkretne znovuzrozeni predstavujes ty??????
<reagovat 
Majka (Občasný) - 6.10.2001 > Ještě k Tvé otázce, zda lze poznat jinak BOha, než v meditacích, když je přece něco vyššího. Já říkám ANO. Věříš, že nám Bůh seslal Ducha sv.?
Ten nás posiluje atd...
Ale nevím, jak myslíš "poznat BOha"- Bůh tento svět stvořil pro nás, v čase, těchto rozměrech- takže zatím poznávám tak, jak nás stvořil. A to mě plně naplňuje i v každodenním životě.
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.10.2001 > Majko, Majko, tolik let se mluvi o charismatické obnově církve, ale stále nic... Bibli si opravdu přečti, třeba najdi ten citát zde http://www.clavis.cz/Getsemany/index.htm#_top
Na východní náboženství se neorientuji, můj hlavní Učitel je Kristus osobně. Moc rád s Ním hovořím, má krásný, příjemný hlas, přátelský. Duch Svatý hovoří úplně jinak, poučuje mne o Stvoření, to je úplná Věda Věd, nic z toho není v žádné knize... Hlavní pro mě je ale vstupovat do jeho božského světa, tam být proměňován.
Tragedie je, že si křestané vysvětlují Boha po svém a některé části bible nechtějí vůbec znát, proto to tak dopadlo, On to věděl, proto napsal pozor na sémě farizejské...
Znovuzrozením se dostaneš do Království božího, jež je již mimo život lidí, jak řekl - i ten nejmenší v Něm je větší než největší prorok Jan Křtitel. Prostuduj si dílo sv.Terezy z Avily, učitelky církve, my jsme následovali její cestu.
<reagovat 
jessica (Občasný) - 8.10.2001 > Co bych dělala, kdybych byla dokonalá? Tak to už bych dávno nebyla, protože 1)už bych to nebyla já, ale někdo/něco jinýho 2)Nobody´s perfect. Dokonalost neexistuje. Pokud by bylo něco naprosto dokonalýho, muselo by existovat i něco naprosto chybnýho, špatnýho, já nic takovýho neznám. Na všem najdeš kladnou i zápornou stránku věci
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.10.2001 > neznáš poselství bible, Návrat k Bohu Otci do Dokonalosti. Není jiné cesty, at o tom někdo ví či to odmítá, Jsme děti Boha, vyhnaní z Ráje a tam se mrátíme, to je mimochodem ve všech náboženstvích, to víš, ne? Pak poznáš, že vše je Dokonalost, vše je božské, jen to vidět z určitého úhlu pohledu...
Ten opak opravdu existuje, jak to, že to nevidíš, co například takové peklo?
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 9.10.2001 > JA JSEM je cesta pravda i zivot...

JA JSEM.

VSE/NIC JE/NENI JEDNO/...

Da se to pochopit? neda se to pochopit?
vyber si dvere, vyber si osud.
Vse uhel pohledu? kdyz zmizi uhel, zustane pohled?.."jen" pohled... celistvy? necelistvy? dokonaly? nedokonaly? co to je nedokonalost? dokonalost? predstava?
myslime? vidime? slysime? jsme? energie? iluze?
kdyz polozim otazku mam odpoved? mam? i nemam? to co chci slyset? to co mam slyset? proste jen je?
a co hodnoceni? jake to je? co to je? dokazu objektivne to ohodnotit? dokazu to i subjektivne? co relativita?
pohled...divam se, jsem/nejsem.
<reagovat 
Majka (Občasný) - 13.10.2001 > romanne: nevim,zda to peletes umyslne nebo tomu veris.
Uplne Boha pozname az po smrti...
Tento svet ,se vsemi tarinuty (cas a jine rozmery) stvoril pro nas....
Jessica ma napul pravdu "kdybych byla dokonala, co potom?"
Ale dokonaly je jen Buh a mozna proto si chtel stvorit nekoho, kdo by mu byl podoben- ale musel mu dat i svobodu rozhodovani- a proto se clovek rozhodl jak se rozhodl (i treba spatne).Ale po Jezisi se k nemu muzeme zase vratit. Zalezi jen jak se rozhodneme...
Bibli opravdu znam- tedy Novy zakon,ale ze bych musela byt v nejakem transu,abych Boha poznala- to tam nejak nectu a nezazivam.

<reagovat 
jessica (Občasný) - 15.10.2001 > Řekněme, že moje životní filosofie nepřipouští existenci něčeho naprosto jasně a čistě kladného, nebo záporného. Svět, aby byl v rovnováze, potřebuje stejné množství jak dobra, tak zla. Pro mě je špatný, že WTC spadlo, ale stejnou mírou, jakou západní civilizace nadávají, tak se Bin Ládin a spol. radují, atd.
Ještě k tomu vyhnání z ráje. Opravdu se tam chceme vrátit? Když se rozhlížím kolem sebe, mám pocit, že o návratu, nebo jenom pokusu k něčemu superkladnému - ráji - nirváně - si momentálně můžeme jen nechat zdát. Většina lidí se snaží lpět na svém životě tady, a nebo s ním až nechutně pohrdá. Jestli jsme skutečně na cestě do ráje, tak potěš, protože mě se zdá, že jsme spíš na cestě do prázdnoty.
Jo a peklo, je to místo, kde si "odsedíme" to co jsme tady spáchali, ale někde mezi peklem a rájem je očistec. A propos V ráji Adam a Eva žili v naprosté nevědomosti... v pekle si svoje hříchy můžeš uvědomit... to je myslím kladná věc. Vědět, že netrpim zbytečně, ale pro svoji vlastní blbost. A pokud najdu na pekle jednu kladnou věc, už to není absolutní negativní instituce...
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.10.2001 > Jedi - jednota protikladů, jen do toho, však víš jak na to, ale nezapomen, vše je nekonečně složité... Napiš sem něco, jak cítíš Boha.
Majko - Boha po smrti? Kdes na tohle přišla??? V bibli to není. Proč by tak mělo být? Boha poznáš až se znovuzrodíš a budeš v Království nebeském.
V tranzu být nemusíš, ale v modlitbě ano, v té, co z tebe kape krev jak z Krista, co umí poručit stromu aby se přesadil. Mít svatbu s Kristem, prožívat Ho. Tak abys mohla říci co pavel - živ jsem to již ne já, živ jest ve mě Kristus.
Jessico - co říkáš rádi říkají ti, co v sobě mají aspon trochu magie. inu jsme na inetu.
AŤ chceme k Bohu nebo ne, stejně nás tam s tresty dostrká, i přes peklo, vždyť jsme vlastně Jím už od počátku... Času je nekonečně.

<reagovat 
jessica (Občasný) - 16.10.2001 > Jestli mám v sobě magii, nebo ne, to nedokážu posoudit, ale co s tim má společnýho přítomnost na netu? Jo a máš pravdu, a to mi na Bohu právě vadí, jeho nezajímá co si o něm myslim, prostě mě k sobě dostrká.......Může ale on z toho mít radost, že se mu v ráji potuluje parta lidí, která o to vlastně nestála a vůbec si to nezaslouží. Je to Bůh, ale já ho nechápu...
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.10.2001 > jen vnimej sve myslenky, popudy, otevři oci. Net je www a to je v zidovske abecede 666, znam ho už dlouho i ty co v něm dělaj, i sama sebe.... Jak to, že neviš, co mas v sobě??? Vždyt to máš i ve jménu! Je to ted moderni... magie a ... Však víš co.
.......Může ale on z toho mít radost, že se mu v ráji potuluje parta lidí, která o to vlastně nestála a vůbec si to nezaslouží. Je to Bůh, ale já ho nechápu... Tohle je pitomost, do ráje se dostane jen čistý. tak dlouho te bude životem rozmělnovat, drtit zatvrdliny, recyklovat, až dobrovolně k Němu půjdeš. Má nekonečně času a všechny prostředky. Co by jinak dělal, je to Jeho Líla - Hra Her... Máš na to hodně o Něm pochopit, ale tvá temná noc by byla hodně bolavá a dlouhá, mágové maji karmu zasekanou až hrůza...

<reagovat 
jessica (Občasný) - 18.10.2001 > Jak to, že nevim, co mám sama v sobě, to ti nevysvětlim. Prostě to nevim. Znám se, ale jaký je moje pravý já, to nevim. Ale co to má společnýho s mým jménem - Jessica, jsem si zvolila, protože se tak jmenovala moje oblíbená postava v knížce, druhý jméno, pod kterým na netu funguju, jsem si vybrala, protože se mi líbí jeho zvuk a jeho popis se přesně hodí k tomu co píšu, a moje občanský jméno mi dali rodiče. Myslíš, že kdybych se jmenovala třeba Rudolf Vidlička, tak bych byla nějakou jinou osobou?¨
V tom, že Boha nechápu, máš pravdu. Ale co ta temná noc a mágové a karma? To nechápu už vůbec, cos tím myslel.
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.10.2001 > a chceš to vědět? Každý jsme obklopeni symboly jež nás dokonale popisují, aniž jim třeba rozumíme. Všechna tvá jména o tobě mluví, jako ty moje o mě. Abys pochopila to dolní, koukni na naši stránku http://www.volny.cz/chan2/Default.htm Náhoda prostě neexistuje, vše je informace
<reagovat 
jessica (Občasný) - 23.10.2001 > Romanne, tu stránku jsem četla, ale připomíná mi to spíš vymývání mozků. Je sice možná pravda, že člověk se nemůže přiblížit Bohu jinak, než že by mu někdo "vymazal" všechno, co tam bylo před tím, ale mě se takový způsob nelíbí.
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.10.2001 > vymývání mozků??? Vždyť je to mystika. O vymazání minulosti tam také nic není. Kam ses to dostala? K nám teda ne :-)
<reagovat 
jessica (Občasný) - 25.10.2001 > Ale jo, byla jsem u vás. Nemluvim o vymývání minulosti z mozků, ale o tom, že stejnym stylem, jakým byla napsaná Vaše stránka, píšou i náboženský organizace, který se nezaobírají ničím jiným, než že lidem "vymyjou" mozek, ti chudáci pak věří jen tomu, co jim ten v sektě nejvišší řekne atd, atd...
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.10.2001 > Majko-to opravdu není víra ale zkušenost z meditací. Myslíš si, že jinak lze poznat Boha? Nelze přece poznat něco vyššího než jsme my, ne? leda se podívat do Jeho světa. meditace je hypnoza, to je to Zrozeni se z Ducha o nemz mluvi Kristus, jak jinak k němu dojdeš? Tam nevede žádná lidská cesta. Musíte se znovu zrodit, ne si jen číst bibli, to uměli i farizejové.
Svobodná vůle - kde se o ni v bibli píše?? Když není náhoda a Vše je spojeno, nic není odtrženo? Asi to bude složitejší, ne?
Centaur - nepochopils Krista, filozofii se k Pravde opravdu nedá dostat, to řekl jasně. Nebudete-li jako malé děti...
Radku, já jsem na Zemi, vše je Boha...
<reagovat 
 felicitae (Občasný) - 25.10.2001 > romann> Ty si myslis, ze lidi nemaji svobodnou volbu? Jak vysvetlis valky a zabijeni deti? To je volba Boha? Zabijet je prece spatne... znamena to, ze je Buh spatny? To ale pada jeho dokonalost...
<reagovat 
Majka (Občasný) - 28.10.2001 > romanne- casu je nekonecne? Tak proc bych mela byt TED dobra, kdyz casu je nekonecne? To se mi zda trochu alibisticke.
A mam napsat jak vnimam BOha? Jako zastitu, ktera nezklame. Jako neco, s kym nejsem nikdy sama- ikdyz se mi nekdy zda hodne vzdaleny, presto vim,ze JE. Kdyz se modlim , treba s prateli, tak prozivam naplneni radosti- a nemohou za to pratele (ikdyz trochu ano-ze se se mnou modli)-ale je to Duch sv. - tedy Buh. Proste prozivam velkou lasku a nejen pri modlitbe. Tak tedy poznavas Boha na zemi. Po smrti jsem psala,ze budes -reknu to nadnesene- v jine dimenzi.Protoze cas, tento prostor- pro nas Buh stvoril na ted.
A ze Pavel rekl "Ziv je ve mne Buh"- poznal,ze Buh je a byl naplnen jeho laskou.Poznal ho, svobodne se rozhodl pro jeho nasledovani- Jako kdyz poznas ,ze neco je dobre a chutne- tak i pres prekazky v zivote chces jit tou cestou. Mas jasny cil a zastitu. Takze kdybych to mela shrnout, tak Boha prozivam tak,ze poznavam neskonalou lasku.A nemusim byt v transu nebo supr dokonala- vim,ze me ma rad. A vira je dar.

<reagovat 
Majka (Občasný) - 28.10.2001 > felicitae: Ja si myslim,ze lidi maji svobodnou vuli a Buh ji jim musel dat-Tak jako maminka musi pustit deti do sveta, protoze jinak by je omezovala a nemela by tu pravou lasku.
Takze si myslim,ze za ty zla mohou lide. Lide mohou zabranit valkam a zabijeni deti.

<reagovat 
romann (Občasný) - 30.10.2001 > jessica - jen si to přečti pořádně. my máme jen superosobnosti, slepé ovce netrpíme. Kadý musí umět hovořit s Bohem i vstupovat do něj. kdo jiný to dělá??
felicitae - to vím, ale je to ezoterické... Dokonalý je, v tom mám naprostou jistotu. Pust se do mystiky a uvidis..
Majka - dobro je vždy dobré... zlo se trestá...
podle našich zkušeností: Největší překážkou na cestě k Bohu je neochota vzdát se nezralých názorů na Něj i na život. Máš o Něm své názory, ale to není On. Podle přikázání je zakázáno si o něm představu udělat, ale všichni to dělají.
Musel bych do tebe nahlédnout, jak silně Ho skutečně vnímáš, ale jistotu máš až tehdy, až citíš Dokonalost, Nekonečnost i Vševědoucnost a Věčnost současně... a tvé normální vědomí je pryč! To je extáze Učitelky církve, sv.Terezy i naše.
Pak také pochopíš, že vše je trochu jinak, než sis myslela.
<reagovat 
 felicitae (Občasný) - 30.10.2001 > romann> jak teda vysvetlujes valky? Kdyz jsem si myslela, ze je to Bozi vule, vsichni mi rikali, ze clovek je svobodny, a je to tedy volba cloveka. Ty zase rikas, ze clovek vuli nema... Rikas, ze Majka ma spatne nazory, jak to poznas? jak vis, ze jsou spatne... jak muzes vedet, ze jeji nazory jsou nezrale a tvoje ne. Jen diky meditacim apod. se tve nazory stavaji zralymi?
<reagovat 
romann (Občasný) - 31.10.2001 > ano, protože v meditacích k tobě hovoří Bůh a ukazuje ti, jak je to. Často jinak, než sis myslela... Neřekl jsem, že člověk vůbec nemá svou vůli, je to složitější, nekonečně složité jako vše...
<reagovat 
jessica (Občasný) - 31.10.2001 > Takže jste jen skupinka osvícených nebo co? Já s Bohem mluvit neumím, natož do něj vstupovat, takže jsem nejspíš něco míň. Můžeš mi kdyžtak představit jinou superosobnost, než sebe? Ráda bych to porovnala, jestli mám ten šílenej dojem jenom z tebe, nebo jestli jsou všechny vaše superosobnosti stejný.
<reagovat 
Majka (Občasný) - 31.10.2001 > Hm, a co ze Jezis rekl:"Ani ucho neslyselo, ani oko nevidelo, co Otec pripravil v nebeskem kralovstvi"- Ja si o Bohu predstavu nedelam- nebo delam-ale ne takovou,aby byla zasadni. Ja se nechavam spis jim inspirovat- tj. v modlitbe prosit o moudrost atd.
A co delala sv. Tereza? Kde jsi vzal nejake silene meditace. Pri modlitbe preci necestujes nebo nejsi v nejakem jinem svete.
Mam otazku-Podle tebe- kdy muzu poznat BOha? Co k tomu je, podle tebe , zapotrebi?
K poznani meho Boha- Jezise- nepotrebujes nic- jen chtit ho uprimnne poznat. To , co tu popisujes , jsou spis praktiky vychodnich nabozenstvich- kde je to ale spis o sebezdokonalovani- ale kam to sebezdokonalovani vede, to nevim.

<reagovat 
romann (Občasný) - 1.11.2001 > jessico - přijd za mnou a uvidíš sama, podobných lidí bylo mnoho a pak byli překvapeni. Do Boha nevstupuje ten, kdo nechce.
Majko - moc pěkný citát, je to právě tak. Kdo božské nezažil, nepochopí. Ten, kdo vystoupí, ten už zapomněl...
Kdyby sis díla sv.Terezy přečetla, viděla bys, že skutečně cestovala božskými světy, Královstvím božím. I ty můžeš zažít totéž, stačí mít opravdovou vůli, což je veliká vzácnost... Ono to také nese sebou bolest, o té východní náboženství raději neinformují... Kdo chce k Bohu, musí projít smrtí a vzkříšením, jako Kristus.
Sebezdokonalování to je, proč myslíš, že Kristus řekl - Budte dokonalí, jak dokonalý je váš Otec.
Nejlíp přijdte obě, probereme to, pracuji v Klementinu Prahy 1.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 13.2.2002 > Myslím, že filosofie je jedna věc a vnímání či chcete-li víra druhá, tím myslím filosofie je ve stálém pokládání otázek "sobě" a tedy hledání. Vnímání ovšem již nemusí být hledáním...toť můj názor. Tuším o čem romanne asi píšeš - jde o nahlížení, které opravdu je možné, ale musí se člověk oprostit tak nějak nejdříve sám od sebe, což mu přináší dost utrpení, ale také prozření - oprav mne pokud to nevnímám a necítím správně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter