Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
au petite jour..... z kolekce francouzské pohlednice
Autor: kato (Občasný) - publikováno 8.2.2006 (16:35:06), v časopise 8.8.2007
volný překlad : "..za svítání... " ( pro francouzsky hovořící a jinak znalé )


Poznámky k tomuto příspěvku
blondýna (Občasný) - 8.2.2006 >  
Doporučil 
<reagovat 
zana (Občasný) - 8.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 8.2.2006 >

modelka by občas měla něco sníst :)

jinak mi příjde moc té černé napravo


<reagovat 
 kato (Občasný) - 8.2.2006 > Balcarka> černé to není tolik, jen tmavé. vyvvazuji tim levou stranu :)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 8.2.2006 > kato> tak sem si to teď zkusila. Postava sama o sobě je vyvážená, ořízla sem tu tmavou, a podle mě zbytečnou plochu, až k postavě aby byla menší mezera od kraje než napravo a i tak mi stále chybí prostor nalevo.
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 8.2.2006 > Balcarka> souhlas.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kato (Občasný) - 8.2.2006 > Balcarka> oni me francouzsky hovorici jiste a radi opravi...pro me to je za svitani. novy den ( svetlo vlevo ) a ustupujici noc ( vpravo ). nic rezat nehodlam, zcela by se vytratlia zborcena perspektiva zdi ( podivej se na kasirovany zdi ). zitra se podivam na velkou fotku a pokusim se ji rameckem orizniu jak rikas....za svym si stojim, howgh..... :)))
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 8.2.2006 > hehe, možná máš trochu rozmrvené nastavení monitoru;)
(když nevidíš šedé fleky na bílém pozadí a černá je jen tmavá etc)
Doporučil 
<reagovat 
 kato (Občasný) - 8.2.2006 > al-ash> mozna. nebo taky ne. na papire a na platne je to co tam ma byt. kalibrace je ok. vsechny monitory a ruzny zobrazovaci jednotky jsou taky ok. jedine co se projevi je rozdil v barevnem spektru snimku. jinak pouzivam profily my tiskarny kam to posilam delat. a zatim jsen se seknul v malo pripadech. vetsinou jsou to starsi veci nebo cernobily. resp cerny v rgb modu. tedy?
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.2.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 9.2.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 9.2.2006 > mimochodem...jeji hubenost bych asi neresila. francouzky jsou vychrtle, ploche :) jen ale maji jiny styl mody. aby to bylo vic francouzske /tedy pokud autor mini francouzske pohlednice jako fakt francouzske a neni to dalsi z jeho metafor :)) / oblekla bych ji do klidne stejne sukne, ale mela by ji mit spis mnohem vice do pasu a ty kalhotky co ji jsou videt jsou "fuj". Asi ale slo prave o ty odkryte krivky... Cerveny svetr bych vymenila za neco mene kriklaveho a dala bych ji spis neco pleteno s velkymi oky. :) jinak ta fotka je takova jemna a mozna i trochu romanticka, ale ta jeji sevrena pest mi pusobi trochu moc tvrde a hrube a nehodi se do te romanticke sceny.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 9.2.2006 > Jak je důležité všímat si nadpisů! Při prvním prohlédnutí fotografie jsem byl dosti rozpačitý. Podivná kompozice, oproti předcházejícímu příspěvku mě tato fotografie vůbec do sebe nevtahovala, naopak bránila vstupu. Neumím francouzky, ale petite snad značí malý - je to malá dívka chránící se před útokem okolního světa? Pak by rozhodně měla sídlit někde v koutku, chránit si záda, ale ne ve středu formátu - z toho vyplývá- hodně volného tmavého prostoru vpravo je špatné. Po druhém prohlédnutí - a přečtení názvu "za svítání" svůj názor radikálně měním. Kompozice dívky na střed mi teď vůbec nevadí, naopak si myslím, že je promyšlená. Teď teprve chápu, proč mě postava nevpouští do prostoru snímku. Je jakýmsi rozhraním mezi světlem a tmou. Za sebe do tmy nepouští nikoho, pouze se tam prodírají sluneční paprsky. Je to pozoruhodné ztvárnění hranice mezi světlem a tmou. Pohled diváka sklouzne z horní ruky po těle na břicho a zase ven z formátu. Na více již bohužel nemá právo. Nemůže se dostat někam dříve, než kam se dostanou sluneční paprsky. Taky jsem si stáhmul foto a a pohrál si s úrovněmi. Objevil jsem další důležitý prvek. Mezi ramenem a hlavou a nad hlavou jsou dvě světlejší plošky. Pokud je ztmavím, hlava se pohořuje do tmy - fádní, nevýrazné. Pokud zesvětlím - hlava vystupuje více ze tmy - a přestává hrál roli rozhraní!! Domnívám se, že toto ztvárnění na fotografii je promyšlené a dobře vyvážené. Tmavá plocha vpravo má vyvážení v tmavé ploše vlevo dole. Z estetického hlediska mě trochu vadí vystouplé hrany kyčelních kostí, ale mohu to chápat i jako symbol, že světlo odhaluje vše, co bylo tmou zakryté, bez rozdílu, zda je to estetické či nikoliv - viz spuštěné oblečení- to přímo napovídá. Fotografie se mi zamlouvá taková, jaká je. Je zajímavým zpracováním námětu. Nutí diváka k přemýšlení - taková díla mám rád. Člověk musí hledat a nacházet. Strhávám bod za velkou chybu - otisk gumy oblečení na břichu!! Samozřejmě doporučuji!!
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 9.2.2006 > tak tohle se mi líbí opravdu hodně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 8.2.2006 > aaa...tak tohle jsem videla jinde nez tady.... tak uz vim kdo je autor...hehe
<reagovat 
 kato (Občasný) - 8.2.2006 > terulinek> ale to jsi mohla videt preci podle ikony, tu ja mam porad stejnou :)
<reagovat 
 terulinek (Občasný) - 9.2.2006 > kato> tak to prave ne. ;)
<reagovat 
 onestone (Občasný) - 9.2.2006 > terulinek> Ako mam chapat tieto slova?
<reagovat 
 terulinek (Občasný) - 9.2.2006 > onestone> videla jsem tuhle fotku na jinem webu. vkladal ji tam nekdo jiny... (pokud nema kato vice prezdivek). Je to vkladani fotek, ktery nekdy nekoho zaujaly...
<reagovat 
 kato (Občasný) - 9.2.2006 > terulinek> hm, to je dobry. mam svy veci i na zahranicnich serverech, ale tam jsem, myslim ve dvou pripadech pod svym jmenem. jinak kato zluta opice, resp kato
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 9.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 8.2.2006 > Líbí se mi ten svetřík a ta póza (k svítání...).. až na tu spadenou sukňu.. působí to tělo na mě až skoro mrzácky.. a taky to stýkání ramene s pozadím.. víc nebo míň by to chtělo myslím.. jinak líbí
<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 8.2.2006 > protěž> 

souhlas - to tělo na mě taky působí zvláštně

nepřirozeně

rozhodně zajímavý


Doporučil 
<reagovat 
 kato (Občasný) - 9.2.2006 > protěž> jaky stykani ramene s pozadim? jakej to ma vliv na co? pozadi je od meodelu cca jeden metr?
<reagovat 
 kato (Občasný) - 8.2.2006 > lhostej> jaky stykani ramene s pozadim?
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 9.2.2006 > kato> myslím tu tapetu v dřevěným rámu.. ten rám se akorát stýká s ramenem.. .. to je detail... ale přijde mi trošku rušivý.. buď aby se to překrývalo.. nebo o kousek od něj.. jen můj dojem
<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 9.2.2006 > kato> 

na to se zeptej protěže

mně zarazilo jen to bříško zvláštní

 

 


<reagovat 
 kato (Občasný) - 10.2.2006 > protěž> jaka tapeta v ramu? to jsou kasirovany zdi... nejak jsi mimo
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 10.2.2006 > kato> to je jedno, co to je.. ať je to, co je to, stýká se to přesně s tím ramenem.. což mi přijde rušivé.. jen můj názor ;o)
<reagovat 
Allegro (Občasný) - 11.2.2006 >
Body: 4
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 17.2.2006 > ty kycle jsou nejhroznejsi  a o te "poze" ani nemluve, co to ma jako znamenat? Ta fotka se snazi byt tak zajimava az je to nechutne...tem tvojim fotkam neverim ani za mak
<reagovat 
 kato (Občasný) - 18.2.2006 > Pitoma kaca> verit nemusis. tvuj problem. rikas pitoma kaca? asi na tom neco bude...
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 18.2.2006 > kato> 

 proc se porad opakujes? Asi moc originalni nebudes.

 

Uz jsem ti jednou vysvetlovala ze to muj problem neni, protoze me to absolutne nezajima, tak se uz vzpamatuj...proste na to ze mas kvalitni atelier, kvalitni fotak, kvalitni modelku, nemluva o tvych kecech o kariere, tak toho pro me umis malo... 


<reagovat 
 kato (Občasný) - 20.2.2006 > Pitoma kaca> nejspis to je u tebe patologickej jev. ale jak rikam, to neni muj problem.
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 20.2.2006 > kato> 

hehe spis ty mas nejakou chorobu

 

ja jsem jen rekla muj nazor, zadny problem nemam, protoze ME ty fotky vubec nezajimaj a nikoho jsem neobvinila, ze to je neci problem, to rikas celou dobu ty, ne JA, ale ja to beru a chapu te, kdyz mas tu chorobu no...


<reagovat 
figips (Občasný) - 2.3.2006 > Nechtela bych te nijak urazit,tvoje fotky se mi moc libi a mas svuj zajmavy styl ale podle me jsi dost namysleny a nerad slysis(nebo ctes)negativni nazory na sva dila.I kdyz je to jen tvoje vec...
Body: 4
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 13.3.2006 > jůůů!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lennelka (Občasný) - 15.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
H009 (Občasný) - 31.3.2006 > Kam ti zmizel zbytek???
Body: 5
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 21.6.2006 > to dívčí břicho je dokonalý, barevně i stínově, ta ruka nahoře ho pěkně vyvažuje, nejslabší místo je ta hlava přetažená blůzkou, slušel by víc chomáč bujných vlasů a jemný srpek šíje, ale to už píšu, co chci já a ne co chtěl vyjádřit autor

Body: 4
<reagovat 
buraak (Občasný) - 1.7.2006 > Je to skvělé, nenech se zblbnout, že Ti někdo říká: Moc černé vpravo. To jen svědčí o tom, že takový člověk neví nic o kompozici nebo zlatém řezu. Jediná výčitka by snad mohla být ta, že toho tady nemáš vic.
Body: 5
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 5.9.2006 > jasne ze spoko
<reagovat 
adamcer (Občasný) - 11.5.2007 > Ta červená je tam prostě dokonalá. Líbí, a to, že hodně !
Body: 5
<reagovat 
kolargrafika (Občasný) - 27.9.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jok_er (Občasný) - 20.11.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 5.10.2009 >

...upírka... :-)


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter