Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výsledky do rubriky Soutěže
Autor: Naty (Stálý,Redaktor) - vloženo 18.5.2006

ARCHÍV STARŠÍCH SOUTĚŽÍ

 


Výsledky soutěže POD POVRCHEM

 

Hlavní cenu v kategorii Poezie získává ALIMRA
za dílo V hořkých kůrách zakuklen .

V kategorii Próza nabyla pro malé množství příspěvků a rovnost hlasů cena udělena.

Hlavní cenu v kategorii Ostatní získává Hlavní cenu al-ash za dílo pod linem .

Hlavní cenu v kategorii Fotografie záskává Žárovka za dílo pod mříží kanálu .

 

Čestná uznání redakce získávají tentokrát pilgris a JARO za pravidelnou účast v soutěžích a pozdvihování jejich úrovně kvalitními příspěvky.

 

Ceny budou výhercům předány na velké celototemovém srazu, který proběhne v závěru letní sezóny.

Ceny pro výherce
Malba a ostatní - zde soutěžíte o 4 akrylové barvy 100ml, 3 štětce, 1 dřevěnou paletu, 2 desky potažené plátnem v hodnotě 900Kč, které věnuje internetový obchod Artmaterialcenu si prohlédněte zde 
Poezie - soutěžíte o básnickou sbírku, kterou věnuje do soutěže nakladatelství Fra

Próza - soutěžíte o básnickou sbírku, kterou věnuje do soutěže nakladatelství Fra

Fotografie - cenu věnuje firma Al-Namura.

 

 


 

 

Výsledky soutěže Podzimní depky 2

 

Tentokrát měla jasného vítěze pouze katedorie Poezie. Na základě vašich hlasů získává Hlavní cenu Karel Mezanin za dílo BYT 5+1 A LUCIE.

 

V kategorii Próza nebylo možné pro rovnost hlasů cenu vyhlásit. Redakce se rozhodla udělit Čestné uznání autorovi Lose82 za dílo Chorý.

 

Stejně jako v kategorii Próza, ani v kategorii Fotografie nebylo možné přiznat cenu pro rovnost hlasů. Redakce uděluje Čestná uznání autorům Žárovka za dílo úniková cesta a blode za dílo …přichází z polí…

 

 

V kategorii Ostatních se o první a druhé místo dělí autor odhlavykpate s dílem KLAUN a autor JARO s dílem Vítej, podzime…?

 

Redakce se rozhodla udělit Mimořádné uznání autorovi pelvis za dílo Pavel, protože podle našeho názoru výrazně naplňuje zadání soutěže.

 


Výsledky soutěže MĚSTO (moře, kuře, stavení):

 

Hlavní ceny na základě hlasovaní získávají v jednotlivých rubrikách následující příspěvky:

 

Próza – tři příspěvky získaly shodě po jednom doporučení, proto není možno určit vítěze.

Poezie – tatáž situace, čtyři příspěvky získaly shodně po jednom doporučení.

Foto  stav, moř, kuř mě autor susa – (http://www.totem.cz/enda1.php?a=169488) devět doporučení

Výtvarno - Todle vihraje určytě autor Ógyst Pisoár – (http://www.totem.cz/enda1.php?a=167883) devět doporučení

Multimédia - Todle vihrát nesmý!!! autor Ógyst Pisoár – (http://www.totem.cz/enda1.php?a=172860) dvacetsedm doporučení.

Úlety – v této rubrice nebyl ohodnocen žádný z vložených příspěvků.

 

Ceny redakce:

 

Pro nízkou účast ve většině rubrik a nevalnou kvalitu fotografických příspěvků se redakce rozhodla neudělit tentokrát žádnou cenu. Výjimkou je Četné uznání příspěvku Však ta soutež byla vyhlášena ale... autor Nejchytrejsi Kaca (http://www.totem.cz/enda1.php?a=170726) v rubrice Výtvarno..

 

Odměny autorům vítězných prací budou předány na pravidelné autorském čtení Totemu v dubnu. Přesné datum a místo konání bude s předstihem uveřejněno na obvyklých stránkách Totemu.

 

Redakce

 


 

Výsledky soutěže: Mé nejlepší dílo

Autorům vítězných děl budou předány ceny 28.5. v průběhu pořadu Loreta Revue ( viz odkaz na úvodní straně Totemu). Těm, kteří se nebudou moci dostavit k předávání cen osobně, zašleme ceny poštou. 

 

Hlasováním jste přidělili ceny příspěvkům:

 

kategorie:

Poezie:         Cena nebyla udělena pro rovnost hlasů u 4 příspěvků.

Próza:         Paranoia  autor: WhiteShadow       (9 platných hlasů)
Fotografie:  Ruce řemeslníka  autor:
Timmocoi     (18 platných hlasů)

Výtvarno:    nespí, je jenom mrtvá   autor: Balcarka   (8 platných hlasů)

Grafika:       "Zen tea" ink,brush,paper,A4  autor: DEEMA    (4 platné hlasy)

Multimedia: protože hlasy přidělené jedinému příspěvku nebylo s čím porovnat,

                  nemůže být cena udělena 

 

 

Ceny redakce:

 

kategorie

Poezie:           Kachnou   autor: kayman

Próza:          Mám ráda Edith Piaf   autor:  Astrid

Fotografie:    Ruce řemeslníka  autor: Timmocoi

Výtvarno:     Wrack_lode  autor: Alex"05

Grafika:        cena nebyla udělena

Multimedia:  jako podporu málo využívané rubrice, udělujeme Čestné uznání   jedinému příspěvku      dlažka Naštorc  autor:  Luk Malér 

 

 


 

 

Výsledky soutěže Podzimní deprese a MULTIdepky:  

Jednotlivé vyhlašované kategorie:

 

 

 

Děkujeme všem, kdo se zúčastnili, i všem, kdo hodnotili.

 

 



Soutěž ČESKÁ ZIMA

VÝSLEDKY VAŠEHO HLASOVÁNÍ v soutěži ČESKÁ ZIMA:

Fotografie...Mazz za příspěvek Kde lišky dávají dobrou noc v Peci pod Sněžkou

Výtvarno...Pořezaná_sluncem za příspěvek Zima, že rezly copánky

Poezie...Ouvej za příspěvek Holomráz 

Próza...Okino za příspěvek Česká zima, polská hvězda

 

Vítězní soutěžící v každé kategorii budou odměněni hodnotnými cenami - knihami, rámem 60x80 nebo fotografickým materiálem.

Navíc každý dostane kníhu Z Kapsáře, kterou jsme vydali (Více informací ZDE) a tričko Totemu s logem až budou hotová. V textu o soutěži byla zmínka o výstavě vítězných příspěvků, ale ta se bude ještě chvíli řešit. Ohledně výběru a předání cen se vítězným autorům ozveme zprávou.

 


Dým bramborové nati - literární soutěž (výsledky jsou ZDE)

Datum uzávěrky je 30. listopadu, datum ukončení je 21. prosince.
Milí literáti, je tu podzim a s ním přichází i váš čas. Otevíráme pro vás novou soutěž s názvem "Dým bramborové nati". Ano, pokud se vám vybavily čadící ohýnky, pečené zemáky, utržení draci, kaštany padající na hlavu atd., zkrátka poetika podzimu, uchopte směle propisovačky nebo svěřte své prsty klávesnici - a pište Poezii i Prózu. Těšíme se na vaše příspěvky!

Vítězem se stává autor Jonáš Hájek
se svou básní
Podzim.

 


 

Podzimní listí - fotografická soutěž (výsledky jsou ZDE)

Datum uzávěrky je 14. listopadu, datum ukončení je 30. listopadu.

Podzim jako každý rok láká všechny fotografy přírody a krajin k založení barevného filmu a focení neuvěřitelné krásy, kterou nabízí. Jelikož téma podzimu je příliš obecné a dalo by se do něj zařadit téměř cokoli, omezili jsme naši soutěž pouze na krásu, rozmanitost a barevnost podzimního listí. Na své si určitě přijdou jak fotografové makra či zátiší, tak i ti ostatní.

Vítězem se stává autor Pepinos se svou fotografií Podzimní listí.

 


Prázdninová fotka - fotografická soutěž (výsledky jsou ZDE)

Datum uzávěrky je 30. září, datum ukončení je 31. října.

Tohle je naše první téma, které bude zároveň sloužit k otestování systému soutěží. Žánrově nejste nijak omezeni, můžete posílat portréty, krajiny, reporáže, zkrátka vše, co jste na svých prázdninách a dovolených vyfotili a co si nechcete nechat jen ve svých fotoalbech.

 

Vítězem se stává autorka Mari se svou fotografií Plážová idyla.




Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 19.5.2006 > gratuluju vítězům..a ještě více poraženým ;)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 19.5.2006 > předem oznamuji, že nebudu moct přijet :(
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 19.5.2006 > Balcarka> Škoda. Pokud mi do zpráv napíšeš adresu, pošlu ti cenu poštou.
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 19.5.2006 > Já si se svou účastí zatím bohužel taky nejsem jistý.., budu se snažit..a kdyžtak dám dopředu vědět.
P.S. - a děkuju všem
Body: 1
<reagovat 
čtenář Roko - 20.5.2006 > Gratuluji VŠEM.
WhiteShadow - jednu velkou pusu :-))
<reagovat 
Timmocoi (Občasný) - 21.5.2006 > Je dobry den vsem ani jsem necekal,ze se umistim.Jsem moc stastny,pro cenu si asi nejspis nebudu moct prijet z pracovnich duvodu.Jinak moc dekuji vsem co mi poslali hlasy.
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 21.5.2006 > Tak bohužel mi to nevychází. Nebudu moct přijet
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 28.5.2006 > x\kru měl jsem někde zorganizovat jiný příspěvek - pro příště......... ;-))))))))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
Čtenář - 19.10.2006 > Žij okamžikem, protože ta chvíle, co právě prožíváš, už se nikdy nevrátí.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter