Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nanuky už nejsou
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 9.9.2006 (00:03:36)


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 9.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
In1 (Občasný) - 9.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 9.9.2006 > Proč to není v TypoFotu?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.9.2006 > Janahe> Protoze narozdil od Nefota pozna kazdy kultivovany divak, ze jde o Typofoto. Typofoto je samostatna disciplina natolik koherentni s tim nejlepsim, co nam evropska kulturni tradice zachovala, ze se obejde bez berlicek dodatecne manipulace publikem.
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.9.2006 > doupovec> No zítra uvidíme, jestli mi opět odmítneš příspěvek. Ta těžítková záminka se mě dotkla, tak pozor. Měl bys definovat přesně povolené šířky materiálů vložených mezi text a objektiv, protože sám sobě sklo povoluješ  http://www.totem.cz/enda1.php?a=153011
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.9.2006 > Janahe> Vlozeni skla o jakekoliv tloustce nesmi byt iniciovano Typofotografem.

K tej Typofotce: Chystal jsem vyfotit i «Prague Escort Service» na dverich auta, (tam zadna prekazka ve forme okna nebyla) a v tom vedle me stal zdatny junak s nepratelskym vyrazem v tvari. Najednou jsem zjistil, ze umim velice dobre rusky, jen abych zachrani fotak a zivot.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.9.2006 > doupovec> 

Pche, to jsou takové dodatečně a účelově z prstu vycucané podmínky, jen aby se dal vyloučit nežádoucí příspěvek. Měl ses tedy napřed zeptat, kdo tam to těžítko dal.

 

Jak se řekne rusky TypoFoto?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.9.2006 > Janahe> Ptam se: «Kdo tam to tezitko dal».

Kdyz jsem to fotil, tak jeste Typofoto neexistovalo.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> 

Formulovala bych to takto: Čirou náhodou jsme se s tou učebnicí ocitli na opačných stranách těžítka a já využila situace.

Když jsem to fotila, tak Typofoto ještě neexistovalo.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > Janahe> Takze odprisahnes, ze te zadne, at esteticke ci jine duvody neprimely polozit vlastni rukou, prip. rukou iniciovanou tvym pokynem ci pranim, ono tezitko mezi objektiv a ucebnici matematiky, za ucelem zhotoveni inkriminovane fotografie!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> 

Nepřeháněj to. Ty ses vlastníma nohama dostal na místo, kde mezi tebou a cedulí bylo sklo. Je v podstatě jedno, jestli pohybuješ sebou, textem nebo skleněnou mezivrstvou.

Těžítko jsem na knihu dala, aby držela otevřená, nikoli za účelem focení. Teprve pak mě napadlo, že by se třeba dala udělat fotka.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > Janahe> No, tim padem splnujes podminky, jelikoz tvrdis, zes tezitko nepolozila «za ucelem zhotoveni inkriminovane fotografie», ale ze te to napadlo az pote, cos jej polozila za ucelem neceho uplne jineho. Vitej za techto okolnosti «under stipulations» mezi nami Typofotografy!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> No zaplaťpámbů, už jsem si myslela, že se budu muset obrátit na ombudsmana.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > Janahe> U nas Typofotografu se pravdy vzdycky dovolas. Obcas to, pravda, muze chvilku trvat, ale Nejvyssi soud ti vse taky nevyridi na pockani.

Jenom sem prosim te neplet toho ombudsmana, nejaka to importovana zapadacka manyra.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 12.9.2006 > jo, dobré.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 12.9.2006 > :)
Doporučil 
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 12.9.2006 > :)
<reagovat 
čtenář pravda - 19.9.2006 > vrchol nevkusu!

<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 22.9.2006 > Ve snaze fotit obyčejné věci se některé fotky stávají obyčejnými.
<reagovat 
Dani (Občasný) - 13.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter