Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Mělnický soutok z kolekce Kokořínsko
Autor: popleta79 (Občasný) - publikováno 21.1.2013 (00:10:38)
další v kolekci>
Spousty lidí se domnívá že je to soutok, naších dvou nějvětších řek. Pravda je ale jiná, skutečný soutok Vltavy a Labe, je cca 0,5 km zpět proti proudu. Tento klasický pohled, z terasy pod Mělnickým zámkem. Ukazuje na soutok Labe s již připojenou Vltavou, a VraňanskoHořínským laterárním kanálem. Kanál začíná Hořínskými zdymadli, které jsou významnou stavební a technickou památkou. Již od roku 1905.


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 21.1.2013 > Mě se na tobě líbí, že nejenže víš co fotíš, ale víš i historické souvislosti. Kontrolní otázka. Jak se jmenuje řeka, jež má posléze v názvu ten název, který ji provází až do moře? V tomto případě, proč se po soutoku jmenuje řeka Labe a nikoliv Vltava?


Možná bych Vašku trošku přidal kontrast a srovnání horizontu.

Hezký den, Saša K.
Doporučil 
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 21.1.2013 > sadaf> Ahoj Sašo. Je to jednoduché, Labe má mohutnější koryto než Vltava, proto to tak je. Možná budou nějaké nesrovnalosti, ale na to jsem si už zvykl. Jinak Ti přeji hezký večer, ahoj Vašek :-)
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 21.1.2013 > Nádhera!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 21.1.2013 > Světlonoška> Krásný večer milá Světlonoško, Ty zkrátka nezklameš!
Jsi moc fajn Beruška, MOOOOOOOOOC Děkuji. Krásný pondělní večer Ti přeji. S láskou Vašek :-)
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 21.1.2013 > popleta79> Hezký večer, Vašku. Děkuji Ti za lichotky. V očekávání dalšího Tvého příspěvku, Světluška
<reagovat 
čtenář čtenář - 21.1.2013 > opět dokazuješ svým pravopisem, žes musel mít v ZŠ vážné problémy
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 21.1.2013 > čtenář> Ahoj Čtenáři. Myslel jsem že na tom to webu, jde o jiné věci než o pravopis? Ale podle Tebe asi ne, protože špatné je už to že přezdívky jsou malým písmenem. A to Ti asi zřejmě nevadí, proč mi tedy kážeš o pravopisu. Když je to dnes uplně jedno, malé velké tvrdé měké. Vidím že nemáš asi co na práci, tak jen buzeruješ začni u Sebe. Chytrolíne či chytrolínko, nejsem na Tebe zvědavý. Když mi chceš mermomocí kázat, tak poukaž na chybu a já jí třeba opravím. Přeji krásný pondělní večer. S pozdravem Vašek :-)
<reagovat 
 čtenář čtenář - 21.1.2013 > popleta79> neznat rodný jazyk je ostuda, to prostě neokecáš - btw. sebe se píše s malým S ty nevzdělanče
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 21.1.2013 > Ahoj Vašku,
to s tím názvem po soutoku je asi tak ( jestli nám tedy ve škole nelhali ), že po soutoku řek nese dál název ta řeka, u které dál pokračuje její dno. Sakra, nějak srozumitelněji to napsat :-) Prostě když se stékají dvě řeky a jedna dno písečné a druhá bahnité a po soutoku dno pokračuje pískem, řeka se dál jmenuje podle té řeky, která měla to písčité dno. Alespoň tak nějak nás to kdysi učili :-)
P.S. A na ty čtenáře kašli, já už jsem se to naučil, a je to osvobozující pocit :-)

Saša K.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 21.1.2013 > Ahoj Vašku,
to s tím názvem po soutoku je asi tak ( jestli nám tedy ve škole nelhali ), že po soutoku řek nese dál název ta řeka, u které dál pokračuje její dno. Sakra, nějak srozumitelněji to napsat :-) Prostě když se stékají dvě řeky a jedna dno písečné a druhá bahnité a po soutoku dno pokračuje pískem, řeka se dál jmenuje podle té řeky, která měla to písčité dno. Alespoň tak nějak nás to kdysi učili :-)
P.S. A na ty čtenáře kašli, já už jsem se to naučil, a je to osvobozující pocit :-)

Saša K.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 22 23 24 25 (26) 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 39 40 40 42 43 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter