Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj malý zbytek
Autor: karkulek (Občasný) - publikováno 26.10.2013 (19:54:15)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.10.2013 > Pěknej vodovodní kohoutek ;-) :D
<reagovat 
Čtenář - 26.10.2013 > Čo to je?
<reagovat 
Focus (Občasný) - 26.10.2013 > Až na ten malý kousek dole vleevo, utíká z celku fotky, hodně světlý, proč ne? To pozadí se k tomu hodí...Celkem, jen tak dál, zajímavé téma, rád se na další kouknu...
<reagovat 
iggi (Občasný) - 26.10.2013 > To myslíš vážně? Možná Tě to překvapí, ale nechodí sem jen úplný blbci, tak si to zas sbal, jo?
<reagovat 
Čtenář - 26.10.2013 > Je mi to trápne , ale fakt neviem , čo toje.

<reagovat 
Čtenář - 26.10.2013 > Že by nejaké cesnaky?
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 26.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Talent (Občasný) - 27.10.2013 > Pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 27.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 27.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ps//T (Občasný) - 27.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
kalopsian (Občasný) - 27.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 28.10.2013 > zkus udělat nějakou sérii na tohle téma. Třeba aspoň 8 fotek. Určitě do toho půjde dát i nějakou zajímavou myšlenku.
Body: 5
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 29.10.2013 > Cyberian> děkuji za nápad....pokusím se.....ale nejprve musím nastřádat materiál.....jsou to zbytky po česneku a to chvíli potrvá.......
<reagovat 
iggi (Občasný) - 27.10.2013 > Tak jsem tedy opravdu zvědav, jestli se karkulek přizná, že tohle nefotil on...A pokud se mýlím, upřímně se těším na to, co předvede příště:)
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 29.10.2013 > iggi> když jsem si přečetl tvůj první komentář tak jsem si řekl že budeš asi blb.......když jsem si teď přečetl tvůj druhý komentář tak už vím že jím skutečně jsi......
<reagovat 
 iggi (Občasný) - 29.10.2013 > karkulek> Promiň, jestli jsem se Tě nějak dotknul, ale Tvoje předešlý fota stojí za starou bačkoru, tím nechci říct, abys přetal fotit, ale buď otevřen objektivní kritice...už jsem to tu někde psal, bez ní se nikam dál nedostaneš...když ti to budou všichni jen chválit, budeš sice asi spokojenej, ale to je tak všechno a fotky budou pořád stějně špatný. A stejně si mě pořád nepřesvědčil, že jsi to fotil Ty...
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 1.11.2013 > iggi> a když jsem si teď přečetl tvůj třetí komentář tak si říkám že mám o tobě úplnou pravdu.....podívej se do slovníku cizích slov co to je kritika.....a co to je objektivní kritika.....kritika totiž není nařčení někoho z krádeže fotky a vyzvání aby zmizel z totemu......proto se nediv že tě mám stále za blba....
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.11.2013 >

...krásný zbytek ..., ukládám si....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter