Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3
Autor: MontyJack (Občasný) - publikováno 29.9.2017 (08:43:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
Pollock (Občasný) - 29.9.2017 > tóny nemůžou být falešné kurva falešně můžou znít jedině s jinými tóny a to se nedá nazvat falešnými pokud to je záměr takže fakt od začátku jen hovno za hoven z tlamy člověka který nikdy v životě neměl vlastní názor a to co zde prezentuje jsou názory vyčtené z příruček o výtvarném umění které byly napsány tak před dvěma sty let možná dřív a takto přetlumočené pod obraz z dnešní doby zní směšně stejně jako ty jeho věčné politické mindráky takže ani nechci vědět jaký buzerant se za takovými názory skrývá protože bych musel přiznat že se jedná o ubožáčka kterému osud naložil míň rozumu než ostatním a sere ho když vidí jakýkoliv osobitý přístup a názor..uff
Doporučil 
<reagovat 
čtenář heh??? - 30.9.2017 > Krásně poetický obrázek trpělivého amatéra. Moc se mi líbí.
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 1.10.2017 > zaujalo
Body: 5
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 3.10.2017 > Asi, MontyJacku, nevěříš svým očím, že ?
<reagovat 
 čtenář skoročlověk - 3.10.2017 > P.V.Ctihodný> To jste to opravdu vyřešil. Jste ochotný diskutovat jenom jako anonym, což ode mě zní možná blbě, ale já jsem vždy anonym. Já tu vaši pitomou hru vidím a myslím, že plně odpovídá psychologickému profilu někoho velice ctihodného, lež, přetvářka, pokrytectví. Tenhle server navštěvuje hrstka lidí, to je vidět na sledovanosti příspěvků. Je velice zvláštní, že když nevíte co říct a stáhnete se, se brzy vynoří mravnostní anonym, který se chce li-povi vybrečet na rameni, jak je pollock špatný člověk, pokud se do toho pollock zamíchá. Pokud jsem v tom jenom já, tak se utne debata, protože u mě to jde i bez "vulgarismů", jen napadám. Mě prostě mnohdy vaše úžasně pitomé hodnocení taky nenechává v klidu. Ovšem asi bych s tím opravdu měla přestat, protože váš repertoár už jste vyjevil v plné síle. Odpovědi nemáte, argumenty taky ne, jediné, co umíte, je anonymně intrikovat o morálce a dělat z dvou lidí jednoho. Místo toho byste se měl aspoň trochu zamyslet nad svými představami o výtvarném umění.
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 3.10.2017 > P.V.Ctihodný> chacha Lipo tě setřel tak lezeš doprdele dalšímu člověku který ti má přizvukovat chudáčku jo? to se budeš kurva divit až se ti jednou vyjeví všechno v souvislostech to otřese do základů tvojí ubohou existencí protože ty nevěříš ani tomu co si sám o sobě nalháváš ..ty nejsi ..neexistuješ a když nebudeš mít možnost ventilovat se tady tak chcípneš sám protože takového mrzáka nebude chtít poslouchat nikdo jsi nic i to nic je víc než ty :)
<reagovat 
čtenář kulisák na poušti - 4.10.2017 > Pokud jde o ty barvy, hodně záleží na monitoru a nejsem si jistej jestli kontrast na fotce odpovídá realu. Pokud jo, je to zajímavý, protože ty techno barvy pozvedají obraz z nějaký dekorativnosti (protože s "umírněnější" barevností by to na mě působilo spíš dekorativně, takhle si říkám že je to vědomá hra s technikama a s rizikem jejich překombinování). Vlastně bych řekl, že je to celý sestavený ze vzájemně se narušujících prvků, pomocí toho udělat celistvý obraz je zajímavá myšlenka. Ale samozřejmě je možný že jsem si ji vymyslel a že tobě šlo o něco jinýho :)

<reagovat 
Li-po (Občasný) - 29.9.2017 > -Chápu, co na obr. panu "P.V.Ctihodnému) vadí,- nechci to rozebírat,- asi se nevyjádřil přesně,- je to v oblasti pocitů,- za mě dílo dobrý,--- Problém je v osobních útocích,- ono se to třeba dobře čte...,- že se něco děje,- ale když si budeme nadávat, tak už tady nakonec nikdo nezůstane,-- i ta různost názorů, pohledů, má svoje plus,-- mínus- plus, nahoru- dolů, dopředu- dozadu,- všechno nebo nic,- :)
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 1.10.2017 > Li-po> Plně s vámi souhlasím. To jsou ty mladé a mladší generace - nic nevydrží. Přes cestu jim přeleze žížala a oni se z toho hroutí. Tady někdo napíše svůj názor a někdo (například Pollock) vulgárně útočí. Ví ten například člověk, co je to diskuse?
Inu: Když nemáš argumenty, začni nadávat.
Zdá se mi, že Pollock není dobrý člověk.
<reagovat 
 MontyJack (Občasný) - 3.10.2017 > Li-po> Děkujeme za Zelenou hlavu mistře...dnes dorazila :o)
<reagovat 
 čtenář například člověk - 1.10.2017 > čtenář> No nevím, jestli je pollock zrovna zastánce mladší generace ... každopádně nikdo starší, než je pan Ctihodný, tu už být snafd ani nemůže, protože to se táhne až na stovky let. Bůhví odkud ten pán vylezl, z kterého století. Nechci se Pollocka stoprocentně zastávat, taky myslím, že to zbytečně prožívá a zbytečně sprostě vyšiluje, ale pokud má reprezentovat tu omladinu, tak ti starci se taky neumí chovat, vydrží až moc. Nereagují na kritiku, zbytečné vysvětlování, jsou tupí, nedokážou pochopit úplné základy teorie umění a trvají si na svých stupidních archaických názorech, které jsou zastaralé už i pro pradědečky.
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2017 > čtenář> Vidíš, Pollocku, když to jde, dovedeš napsat komentář i bez vulgarismů. Sice opět útočíš, ale už se to dá alespoň číst.
<reagovat 
 čtenář například člověk - 2.10.2017 > čtenář> Já nejsem Pollock. Nevím, co si myslíte, ale asi snůšku samých nesmyslů. Sice nevím, jak moc patří vulgarismy a velké vášně k umění, jak se to dá obhájit, ale rámcově to chápu. Podle mě jste anonymní Ctihodný, tak věřte, že postoje Ctihodného by dokázaly přimět k vulgarismům i daleko klidnější bytosti. Plácat nesmysly úplně mimo mísu a pak trvat na absolutní slušnosti, je taky velká neslušnost, hlavně když už tu Xkrát zazněly argumenty, proč je to nesmysl.
Tady se to rozběhlo na bázi výběru barev, jindy je to kompozice. Dvě velké oblasti pana Ctihodného. Marná snaha cokoliv vysvětlovat, kdo nechce vidět věci jako celek, který něco říká, za pomoci výběru prostředků, jako jsou třeba jedovaté barvy, ale pořád si tam přimíchává nějakou zkostnatělou teorii, která je navíc čistě jeho a nechce slyšet, že jsou věci třeba jinak a na jakoukoliv kritiku jeho kritik mlčí jak ryba, nebo se anonymně ohání "slušností", nemůže čekat žádnou velkou úctu, pane Ctihodný.
To, že má být abstrakce příjemná, nikdy v umění nezaznělo. "Příjemná" měla být naposled antika, se svou ladností pohybů a elegancí v sochách, o abstrakci se tenkrát netušilo. Ta přišla na svět jako svébytná výtvarná forma až na začátku století a její průkopník Kupka se taky nesnažil hlavně o "příjemnost", ale o kompozici a energii barev a linií v ní. Pak se s abstrakcí děly věci, měla svůj vývoj. Posloužila jako kritika války i jako hledání dokonalých kompozic a působení jednotlivých barev vedle sebe a já nevím co všechno.
Ale nikdy nezaznělo, že abstrakce má být "příjemná". Co to je za postoj? Laický pohled úplného neznalce.
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2017 > čtenář> No vidíš, že jsi Pollock, i když píšeš, že nejsi. Otázkou zůstává, jestli si to uvědomuješ, anebo neuvědonuješ.
Je zajímavé číst tvé komentáře pod tvými příspěvky, kdy si sám na sebe odpovídáš, sám se sebou "odborně" diskutuješ pod jakoby jinými nicky nebo anonymními čtenáři. My tě tady takto psát necháváme, ať si sám se sebou diskutuješ, když ti to dělá radost. Každý jsme v něčem zvláštní. Ale vulgarismy a osobní napadání, to se mi vůbec nelíbí. A myslím si, že nejenom mně.
P.S. Na netu budu až večer.
<reagovat 
 čtenář například člověk - 2.10.2017 > čtenář> No bezva. Tohle vážně nemá význam. Zkuste si psát sám se sebou jinou energií, jiným slohem, jinou stylistikou a s jiným uvažováním.
Tohle je ta nejubožejší reakce. Promiňte, ale jestli tu mám být jako zástavná oběť, že jako špiním Pollockovu osobu, tak já bych ráda obětovala Ctihodného na oltář blbosti. Myslím, že já jsem já a rozhodně nejsem pollock, zato vy jste Ctihodný, který si myslí, že jeho uvažování, stylistiku, sloh a energii v anonymu nikdo nepozná.
Vraťte se z té regrese do současnosti. Pokud to s pánbíčkem a bezvěrstvím najednou vůbec jde.
<reagovat 
 čtenář pollock - 2.10.2017 > čtenář> pro blbce je každý blbec takže to nemá smysl
<reagovat 
 čtenář skoročlověk - 2.10.2017 > čtenář> to je hrozný. Ale možná je to tím, že dva psychopati vedle sebe působí jako jeden člověk. Pro pana Ctihodného jeden velký démon. z hlediska mystiky je to zajímavé, rozhodně. Bůh to vidí. Alláh taky. Jsou dva, tak to už je synchronizované vidění, zcela objektivní. To křesťana nasere.
Nemáme šanci dokázat, že jsme každý jiný člověk.
<reagovat 
 čtenář Pollock - 5.10.2017 > čtenář> no ono už uplně stačí že nás dokážete jmenovat psychopaty to by toho umírněného dědečka mohlo aspon na chvíli uklidnit že on teda je ten správný a dobrý člověk ..když pollock je špatný kluk i když vlastně kdyby se choval slušně tak možná není špatný kluk :D
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.9.2017 > Hm, barevný čtverec na bílém pozadí - to už je lepší !
Technika zajímavá, kompozice vyvážená, jen ty barvy jedovaté...
Body: 4
<reagovat 
 čtenář šikovná - 29.9.2017 > P.V.Ctihodný> Má to dobrý. Tak za čtyři. :-) Za ty barvy? Fialová a zelená jsou jedovaté, ale co je na tom špatně? Vy jste případ.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.9.2017 > čtenář> Co je na tom špatného ? Obraz ( obzvlášť abstraktní ) má působit příjemně - barvy mají být sladěné.Podobně jako hudba.Určitě neposloucháte ráda skladbu, ve které zaznívají falešné tóny, skladbu, která prostě neladí.
<reagovat 
 čtenář šikovná - 29.9.2017 > P.V.Ctihodný> S tím úplně nesouhlasím. Je to názor - náhled na estetiku. Jenže hudba je trochu jiná, než výtvarné umění. Ve výtvarném uění jde o vystihnutí nějaké myšlenky, nálady, životní reality a mnohdy jde i o kritiku, tím pádem nelze vše udělat hezké, ladící a esteticky plynulé, protože život sám takový není a výtvarné umění se snaží o pravdivost, tzn. někdy estetiku naprosto popírá, už třeba od dadaismu. Překvapuje mě, že vám to uniká. Máte velice starosvětský náhled, jak z 19. století, to se takto uvažovalo, než to zbořili avantgardisté veho druhu.
U té hudby má tato myšlenka větší opodstatnění. Když vidíte kritický neladící obraz, nechcete se na něj dívat, prostě se nedíváte, hudbu někdy vypnout nemůžete, jedině se dá odejít :-)
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 29.9.2017 > čtenář> přesně to jsem čekal názor blbečka podle kterého musí být všechno podlě něj konkrétní a krásné a hlavně jasné a nesnese věci které popírají pravidla nebo vytváří vlastní takže takovemu hovadu těžko vysvětlíte že umění nemá být líbivé a krásné to opravdu platilo možná někdy v renesanci ale moderní umění počítá minimálně se spojováním zdánlivě neslučitelných věcí a kdybych se toho debila zeptal jaké barvy jsou teda konkrétně jedovaté a které nejedovaté je schopný mi je jmenovat a říct mi že žlutá je určitě harmonická barva a když ji dám vedle modré bude estetické a nejedovatá ale vedle fialové bude stopro jedovatá jak sviňa a nepřípustná tak nevim jestli teda za to může žlutá nebo ten jeho primitvní povrchní názor a dělení barev na jedovaté a jiné a stejně tak srovnání s hudbou když jsou to naprosto nesrovnatelné principy a různé myšlenkové a jiné vyjadřovací metody..nahovno člověk s komplexy které si ventiluje v galerii nebo jak tento strašný web nazvat protože sem fakt už chodí jen zamindrákovaní chudáci a takový autor jako tento nový je tady vystaven pranýřování od nevzdělaných chudokrevných hovad které nikdy nedržely v ruce tužku ale mají plné tlamy keců o tom jak má a nemá umění vypadat
Body: 5
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 7.10.2017 > čtenář> V hudbě jde taky o vystihnutí myšlenky, nálady, životní reality či kritiku.
Když jsem psal, že by obraz měl působit příjemně, měl jsem na mysli formu.Obsah samozřejmě může být smutný či depresivní.
Dadaisté estetiku ctili.Byla to estetika náhody, hry, humoru...
P.S. : Líbí se vám, když vám druzí říkají, že jste "případ" ?
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 8.10.2017 > čtenář> vždyt on vůbec neví o čem mluví on jen papouškuje naučený fráze který naprosto nedává do kontextů ale všechno co řekne je vytržený jako z encyklopedie a navlečený na uplně špatný nehodící se situace :) stačí si všimnout jak tady mluví o estetice a dadaismu když to je přesnej příklad opaku kdy dadaismus popíral estetickou stránku věci(jak jste sama zmínila) to nepotřebuje vysvětlení ten člověk má plnou hubu keců kterým sám nerozumí ..blbeček hrajícího si na znalce umění to je nejhorší případ parazita na umělcích takový se bude trefovat do tvorby lidí kteří aspoň mají ty koule udělat v životě něco jen proto že chci ..nekoukat na to co si myslí druzí ale opřít se do toho po svým ..což je přesně to co tento pan kritik nikdy neudělal a to je celý ten jeho věčný bolševický mindrák a závist k tvorbě druhých a v neposlední řadě to jeho politický ventilování svých komplexů pod uměleckými díly..zkrachovalý pedofilní buzerant
<reagovat 
 čtenář šikovná - 29.9.2017 > Pollock> Taky nevím, kde Ctihodný přišel ke svým postojům, údajně má nějaké výtvarné vzdělání, ale to ho učil asi někdo se zájmem o socialistický realismus, je to křesťan a býval vychovatelem, co jsem pochytila :-) Podle něj můžete být i docela dobrý kluk, tak si to nekažte nějakým zápalem pro umění.
Je fakt, že ta představa, že výtvarné umění má být v první řadě ladné, krásné a čitelné, je hodně rozšířená mezi laiky, že je něco jako hudba, má povznášet a snášet modré z nebe do chaosu ... zdá se to být logické, hlavně pro lidi, kteří umění neholdují. K meruňkové žlutá, k fiualové modrá. Kde jsou ty krásné obrazy? Je to Mona Lisa? Je to ježíš na kříži? Asi je to nejvíc antika, antický ideál umění. Jakápak exprese, techno, nebo bubínky. Ladně s lyrou, když abstrakce, tak ať je hezky barevně sladěná, vyjadřujeme jen ty vyšší ideály. Patřímě k bratrstvu těch správných, nepřátele pozabíjej. Idylka před dvěma tisíci lety.
Někdo prostě není dnešní :-))) Doba jedna zvrácená, prohnilá a překroucená.
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 8.10.2017 > P.V.Ctihodný> příjemná forma???? to už ti docela jebe můžeš mi vysvětlit jak vypadá nepříjemná forma?:DDD ty jsi neuvěřitelný debil z tebe lezou takový hovna že tebe popírat je snadnější než rozbrečet dvouletou holčičku protože ty se popíráš sám ..každou větou ty fakt neexistuješ hochu ty bez názorů jiných nejsi nechci vidět jak funguješ v realitě protože tobě musí tak záležet na tom co si myslí druzí že bys radši chcípnul než bys byl sám sebou ..to jsou exsitence ufff
<reagovat 
 čtenář emoce a pocity - 8.10.2017 > P.V.Ctihodný> Měl byste si přečíst alespoň tenkou publikaci o umění 20. století ... Estetika je abstraktní slovo označující něco jako uznávanou formu nějakého myšlenkového směru ... není to synonymum slova "hezký". Estetika může být i neestetika, je to prázdný filosofický pojem ... a vůbec, jste tak omezený, až to bolí.
Mě nikdo případe neříká, nechte si tyhle svoje pochybné psychologické formulky z pasťáku. Fakt nemluvíte s padlými existencemi. I když si mě asi lítostivě představujete jako padlou. Na znak už z vás. Je tohle možný?
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> ano přesně tak takový blb si nás radši představuje jako hendikepované ošklivé mrzáky jak mají asi umělci vypadat na základě jeho bezchybných kritérií a zřejmě dle hesla podle sebe soudím tebe :) srážka s blbcem je vždy bolestivá a když narazíte na omezenost nepříklad před vlastním uměleckým dílem musíte to brát osobně když sama vidíte jak Vás dokáže jeho demence připravit o dech ..pochopte že takový nedomrlý mrzák Vám bude říkat jak máte dělat věci které máte vrozené to je na pár pořádných přes hubu, který by si klidně moh vysloužit nebýt schovaný za internetem ale v hospodě u piva nebo nedej bože v galerii při konfrontaci s umělcem protože si myslím že v takový situaci by mu strach nedovolil otevřít hubu a začínat s těmi svými pošahanými teoriemi..
<reagovat 
 čtenář emoce&pocity - 9.10.2017 > čtenář> Jo, teď mi to došlo s tím "případem". To já o vás řekla, že jste případ, protože jste. Jste literát, možná ani to ne, když si berete umění za své a netvoříte, jen kritizujete, navíc směšně, tak jste případ a to "případ" je tady jen eufemismus pro něco daleko horšího.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> Děti moje ! Ani nevíte, jak mě mrzí, že mi výstava skončila před týdnem !! Kdyby jste se tak pěkně rozpovídaly dřív, i na vernisáž bych vás pozval a celý večer zdarma hostil !!!
<reagovat 
 čtenář emoce&pocity - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> Sladké řeči. To musíte nejdřív něco ukázat. Výstava může být jakékoliv kvality. I ze soucitu.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> P.S. : Čtenářka, která každou chvíli vystupuje pod jiným jménem, trochu případem asi bude...
<reagovat 
 čtenář případ čtenářka - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> no to jo no, to jsou divný lidi dneska, pokaždý pod jiným jménem, nevím, nějak jsem si na to zvykla, je to tady bezvadná možnost, mít pokaždé jiné jméno, používám to při hodnocení děl, moje "jméno" je většinou první asociace, která mě napadla, ale to je jedno ... no tak to nezamlouvejte a ukažte něco z té své tvorby. Při sebelepší vůli prostě nedokážu uvěřit, že z vás může vypadnout něco umělecky hodnotného. Jako obraz, fotka, ... , cokoliv.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> Dáma má přednost.
<reagovat 
 čtenář emoce&pocity - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> To jsou kecy. Vy tady tvrdíte, že máte výstavu, tak když vystavujete, tak se snad nebojíte tu ukázat jednu přáci ne? Já nemám domalovaný obraz z léta, což je průser, protože to byla snaha vystihnout reálně slunné letní údolí s monumentální borovicí uprostřed. Furt to tam na mě čučí a nevím, jestli čekat rok, nebo si ten kousek, co chybí, domyslet. Znáte to - když bylo hezky, tak v práci, když volno, tak pršelo. Možná, že to sem teda dám, ať to můžete super odborně posoudit. Jenže to bych se musela registrovat kvůli jednomu obrázku, přičemž další příspěvek by byl třeba zase za rok ... to je nevýhoda malování podle reality. Lepší podle případu hlavičky. Ale asi to nechám při starém, dám to jinam, tam se na to taky bude prášit - proč dělat revoluce ve svém klídku kvůli jednomu směšnému pánovi, který dá radši "přednost dámě", když jde o nepříjemné věci, totiž ukázat svůj um.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> To je hezké, že už máte téměř celý jeden obraz. Já toho mám trochu víc, ale na Totem nic nedávám, protože jednak nemám vlastní počítač (tohle všechno píšu z práce) a jednak proto, že radši ukazuji originály ( na výstavách). Ta příští pravděpodobně bude v květnu 2018. Do té doby určitě už domalujete tu svoji borovici, abychom na vernisáži mohli pohovořit jako rovný s rovným.
<reagovat 
 čtenář emoce&pocity - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> Nevěřím vám. Tohle může tvrdit každý. Mě taky nemusíte věřit, že maluju od třinácti. Tak dejte aspoň odkaz na tu výstavu. Pokud nemá sebemenší webovou prezentaci, tak snad víte, jak se ta výstava jmenovala, kde byla, od kdy do kdy.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> Nevěřící děvčata ve mně vždy vzbuzovaly nedůvěru !
Odkaz na výstavu vám nedám, protože pak byste odhalila moje pravé jméno.
<reagovat 
 čtenář emoce&děvčata - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> V jakém smyslu nevěřící? V posmrtný život, nebo ve vaše umění?
Jinak pokud si neseženete digitální foťák, nebo aspoň blbým mobilem nenafotíte nějaké dílo a přes počítač to nestáhnete v práci a nedáte to sem, tak nemůžete očekávat, že vám budu věřit.
To nejde. Vaše komenty mluví o opaku.
<reagovat 
 čtenář emoce&pocity - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> Jo a děvčata vzbuzovala, když chcete prudit s tím, že pollock neumí česky
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> Posmrtný život a moje umění jedno jsou !
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> Básníci se gramatikou neomezují.
<reagovat 
 čtenář emoce&pocity - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> No tak v pomsrtný život věřím stoprocentně, protože jsem měla tu čest se záhrobím a pak i s nepříjemnými vesmírnými silami, zachránil mě exorcismus. Ne církevní, udělal to člověk, který má "povolenku od vesmíru", žádný náboženský potentát. Protože mám ráda v těchto věcech aspoň realtivní pořádek, nemám ráda náboženství. Nač má smysl věřit v křesťanského boha, když je hned vedle na jih Alláh. Jako já věřím na oba, dost se tím bavím, říkám si, že je to super, že v tom nebi nejsou sami, aspoň to můžou konzultovat, pokecat si. Dva chlapi, trochu nuda no. Co maj dělat?
Takže nejblíž tomu bude asi vědečtější a racionálnější pojetí, mystika a věda by to mohly spravit. Fyzici se to snaží spočítat, někteří. jeden to prý spočítal, nějaký Šipov v Rusku, ale znáte to - asi se to spočítat nedá.

Jestli je vaše umění posmrtný život, tak to koukejte něco s tím už udělat. Hodně duší tady uvízlo. Žádná sláva, pěknej bordel.
Radši to vyfoťte jo? To vaše umění a posmrtný život. Bože to jsou kecy :-( Jak s tím, že básník nemusí dávat shodu přísudku s podnětem.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.10.2017 > čtenář> Trochu jsme se od obrazu MontyJacka odklonili, ale že jste to vy, tak vám prozradím, že křesťanský Bůh není sám.Jsou to tři osoby - Otec, Syn a Duch Svatý. Nejdůležitější věta Bible je : "Bůh je láska". A to znamená nejen to, že nás ( a asi i pollocka ) má rád, ale hlavně, že je láskou sám o sobě. I kdyby neexistoval jediný člověk, tak ta věta bude platit. Amen ! Musím jít na obchůzku a pak spát. Dobrou.
<reagovat 
 čtenář emoce&pocity - 10.10.2017 > P.V.Ctihodný> Jo, těch variant výkladů je mnoho - že je to láska, je hodně rozšířený postoj, myslím, že i pravdivý, na druhou stranu jestli je nějaký hlavní inteligence vesmíru, řídí i ty zlé procesy, což je bezvadně vidět na této planetě, což je v podstatě trochu kriminál vesmíru. Pro mě je to jádro duše, že prostě v duši je prvosoučástka celého vesmíru, jiskřička Stvořitele, či jak to nazývat a duše je taky jeho. Protože vím, co to je, nemít duši v těle, být tělo bez duše. Fakt, člověk si ji musí hlídat, je to jediný oblek, ve kterém se dá odejít, člověk aby se jí držel. Ego aby si ji drželo. Mozek a ego člověk má, i když je bez duše, ty vesmírný principy jsou nesmírně zajímavý. Jak je duše v těle, je pro schizoidních problémech.

No je to hrozně zajímavý, ale tu vaši výstavu to pořád ne a neřeší. Hezky to očíhněte. A věřte, že Pollock vůbec není malá duše a vesmírná inteligence ho miluje. I když je ve vleku sil. Což znám.
<reagovat 
HáBé (Občasný) - 15.10.2017 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter