Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vítači, čtěte pozorně!
Autor: Miroslavek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Diaz (Občasný) - 27.11.2020 > Vítači jsou rouškaři a chvilkaři, jsou to idioti, kteří neumí počítat a nevidí dopředu, populisti a eurokundy! DOJDE NA NĚ!
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář PAPiňák - 28.11.2020 > j.f.julian> Jaromíre, děkujeme za varování. Buďte klidný, většina z nás snad nedopadne jako vy, protože (až na drbnu Káťu bez Šukánka) tolik nepijem.

Martinovi děkujeme už teď, že udržuje totem ve stavu z roku 2003. Takhle muzejně pojatou digitální krásu opravdu jen tak někde nenajdem, neboť většina webu se strašně odvázala a od té doby prošla aspoň nějakou změnou. Totem je ale kulturně-památkový server, ve kterém bude brzy trestné cokoli mazat. Je to takové Colosseum. Všechny ty nabídky, podnabídky, mrtě odkazů a dobrodružství při zjišťování, jak se registrovat, tomu dodávají nádech romantiky, který už jinde není. Jistě jste postřehl, že návštěvníci převážně mlčí, zřejmě ztraceni v odkazových katakombách či omráčeni posvátnou hrůzou ze vší té světoborné kultury.

No a co s tím vaším PAPiňákem? Hnulo se to hnutí někam? Nebo přestal nenávistně syčet, sotva jste pod něj přiložil?


<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 28.11.2020 > čtenář> já teda nevim, ale nejsi přihlášen, tak jestli jsem náhodou nezavítá, tak se mu nepřihlášený komentář nezobrazí a vůbec se to nedozví... a co neumíš, přihlásit se?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.11.2020 > čtenář> upozornil mě Mirek, opravdu se to nezobrazuje, také jsem to nevěděl, tak přemýšlím kolik odpovědí anonymů jsem asi nečetl.
Tady si tykáme.
To je naprosté nepochopení mé zprávy.
S alkoholem to nemá nic společného a když už, tak zase špatně, vy všichni vypít to, co já za 40 let, tak nevydržíte ani rok.
Ale poukázal jsem na to, že i když jste třeba roškaři a patolízalové EU, stejně jste a budete odsouzeni k mlčení a pochodu v řadě. Jak jednou vybočíte, tak konec! A generace závislá na FB ap., to nepřežije, věřte mi, vy si užijete hodně trápení a šikany.
I proto a pro mnohé jiné se těším, že už to nezažiju.
Piji cca 1x za 14 dní, mezitím jsem střízliv, to jen pro úplnost, akorát za ten flám vypiju víc než Totem za měsíc...nemám záklopku, bohužel...
<reagovat 
 Čtenář - 29.11.2020 > Miroslavek> Děkujeme Mirku, že si tě Jarda založil. Nežárlí na tebe někdy Vláďa? Poslední dobou mám pocit, že jej zatlačuješ do pozadí a definitivně přebíráš funkci hlavního Jardova roztleskávače. Kdybyste oba existovali, už dávno spolu šermujete penisy a zápasíte v želé. O post druhého muže Jardovy homoříše.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter