Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vladimír Merta ... z kolekce Loreta Revue
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 30.9.2004 (21:45:21)
další akce>

VLADIMÍR MERTA

ZHUDEBŇUJE BÁSNÍKY TOTEMU

v pořadu LORETA REVUE

v Malostranské Besedě v sobotu 16. října, ve 20.30

Ahoj Totemáci.

 

Rád bych vás po prázdninách opět pozval na zahájení nové sezóny pořadu Loreta Revue. Sezónu zahájíme v "novém kabátu". Pozvání do pořadu přijal Vladimír Merta (blues, folk, experiment ...), který se nabídl, že zhudební básně několika autorů z totemu (redakcí budou vybráni 3 autoři).

 

Dalším milým hostem pořadu je Nedělní divadlo s komedií Kouzelná Noc.

 

Bude-li to v budoucnu možné, chtěli bychom podporovat autory Totemu setkáváním "známějších" tváří kulturní scény s našimi autory a to nejen na poli literárním, ale i hudebním či divadlením. Pokud víte o amatérské nebo poloprofesionální kapele, či divadelním souboru, o kterém víte, že stojí zato, aby předvedl svůj um nejen před totemáckou obcí na prknech Malostranské Besedy (nebo jinde), sdělte mi prosím kontakt.

(Nemohu však stoprocentně slíbit, že soubor nebo kapelu zařadím do programu ...)

 

Přijďte se dobře pobavit, setkat s novými totemáckými tvářemi, posedět, popovídat, popít ...

Za redakci Totemu

Petr

 

Zde najdete předchozí akce: http://www.totem.cz/enda.php?a=74328

 

Fotky z téhle akce najdete

tady http://mposp.ebe.cz/Totem/041016/index.html

a tady http://www.totem.cz/fotky/lucie-mb16102004



Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 1.10.2004 > dobrý tah.... už se ví co to bude za texty a od koho? bohužel se nebudu moct zůčastnit...
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 1.10.2004 > jojo ... příští tah je královnou na A3 :o)
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 1.10.2004 > na výběru se pracuje ...
<reagovat 
noe (Občasný) - 17.10.2004 > Teda, Petře - musím vám složit velkou poklonu ... večer byl natřískaný a neměl hluchá místa ... moc se mi líbil Luk i doktorův přednes ženských básniček ( :-)))))) ) ... no a pan Merta ... moc jsem si ho užíval ... těším se na další povedenou taškařici  Noe
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 17.10.2004 > ufff ... noe ... je to pro mě pocta ... :o) vzhledem k Tvému suprovému výkonu v Týnské kavárně ... rád Tě třeba někdy uvidím v Besedě na jevišti s básničkama náctiletých tajdó slečen :o)

nahotajdó :o) totiž ahotajdó, teda ... ahoj :o)
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 17.10.2004 > btw příští Beseda je 7. listopadu ... veličina jako je třeba Merta tam tentokrát nebude, ale i tak to třeba bude zajímavé ... tudíž ... pokud bys chtěl číst :o)
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 18.10.2004 > prozradí mi někdo, čí dílka byla zhudebněna?
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 18.10.2004 > abych to vysvětlil ... dohodli jsme se nakonec na tom, že vybereme 12 básníků (tedy nakonec nejen tři), a pošleme je VM a ten si vybere dle libosti ...

od Vladimíra jsem dostal (bohužel až v sobotu odpoledne před pořadem) následující vzkaz ...
***************************************
Vybral jsem si s chutí: tkadlec, Hanýsek,ouvej, moser, blondýna .
Upřesníme dle nálady VM
***************************************
ale nejsem si zcela jist, koho všeho z těchto autorů Vladimír zhudebnil, páč jsem chvílema netušil, jestli to jsou písně Dyka, Hrubína, nebo zmíněných totemáků :o) ...
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 18.10.2004 >

FOTKY z téhle akce najdete tady http://www.totem.cz/fotky/ 


<reagovat 
cicernak (Občasný) - 7.12.2004 > jjj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter