Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Chůze po hladině
Autor: Drosophila (Občasný) - publikováno 3.6.2001 (13:36:08), v časopise 11.6.2001
Minulý týden jsme si se Silksharkem užívali na jachtě v Chorvatsku a našly se tam i takové potápěčky, které si po hladině bravurně odkráčely až na místo ponoru ...
Minulý týden jsme si se Silksharkem užívali na jachtě v Chorvatsku a našly se tam i takové potápěčky, které si po hladině bravurně odkráčely až na místo ponoru ...


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Martin - 17.10.2002 > Škoda, že neni víc uprostřed...
Body: 1
<reagovat 
MZF (Občasný) - 13.5.2003 > Tohle beru.
Body: 5
<reagovat 
silkshark (Občasný) - 3.6.2001 > Markete to sluselo nejen jako potapecce:)))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 3.6.2001 > hi princezna ze mlejna

fakt dobrý :-))))))))))))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 3.6.2001 > To mi nějak nejde na rozum :-)
Buď je to cvaknuto v pravou chvíli nebo to je hodně dobrá koláž. Asi to první. A nebo se přesto na světě dějí zázraky. Moc pěkné
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 3.6.2001 > ->centaurovi: tohle se mi opravdu podařilo cvaknout v tu správnou chviličku, musel jsem to párkrát zkoušet (bylo nás na jachtě 19 potápěčů, takže než to naskákalo do vody, tak bylo dost šancí). Naštěstí je to na digitál, takže ty, co neuměli chodit po vodě (zůstala mi tam jen řácky sčeřená hladina), jsem zase rychle mohl vymazat ...
<reagovat 
Čtenář - 3.6.2001 > To jsi "chytil" hned napoprve, nebo to vzalo par pokusu...Skela momentka.
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 3.6.2001 > ->čtenář: viz. výše má poznámka centaurovi ... ale jednalo se asi o 3. pokus (nicméně, kdyby to člověk chtěl, tak se mu to nemusí povést ani po padesáté, i když doma mám někde zašantročený ještě jeden diáček, kde pro změnu zachytil kamarád mou chůzi a ta byla ještě vymakanější, hladiny se dotýkaly pouze špičičky ploutví).
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.6.2001 > JO to je slušná momentka, ale s digitálem, tak to je pak jasný. Bych chtěla vidět někoho s klasikou, jak si zničí půlku filmu než se trefí.
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 4.6.2001 > digital rulez!
Body: 3
<reagovat 
mcves (Občasný) - 11.6.2001 > hustý..ty hlavičky tam...:)
Body: 5
<reagovat 
jpozlovsky () - 13.6.2001 > Je to docela dobrý. Akorát by to na compu chtělo vymazat ty hlavičky a je to dokonaly!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.6.2001 > Na co to je foceny?
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter