Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

14. číslo časopisu...říjen 2006

1.Titulní strana - (unseen)
2.Úvod - (Naty)
3.Tiskový mluvčí své múzy (rozhovor s šedé) - rozhovor s šedé (egil)
4.Foto - (xmark)
5.Jsem obětí virtuálního paradoxu - rozhovor s backem (Václav Mráz)
6.Bůh jako byznys - (Quotidiana)
7.Čekanka Učekaná - rozhovor (Oplatka)
8.Divadelní kus od Petra Jonáše - (ztratila)
9.Výtvarná díla (výběr) - (Esencia Smrti)
10.(Hodný), zlý a ošklivý - Naty
11.Konejšivý stisk ruky... - poněkud osobní recenze (Kelly)
12.Dům čtyř světů - (Martin)
13.Ukázat cestu - pohled do světa dětské knihy (Niki Zdražilová)
14.Grafika - (Esencia Smrti)
15.Cesty na Totemu - tematická stránka (Naty)
16.Foto - (seth)
17.Totem živě - (Kelly)
18.DEN POEZIE - (Martin)
19.Bývají dívenky jako led... - uživatelská stránka (zirael)
20.POHYB = ŽIVOT - co v tištěném časopise nenajdete (Naty)
21.Autoři
13.číslo   
 14. 
   15.číslo

               

  
  
 
 

 

 

Naty - Nataša Černá. Kde jinde mohla skončit tahle "stará indiánka" než u Totemu? Kam jinam se mohla odstěhovat z útulné dvougarsonky v Praze, než do chalupy staré 150 let, skýtající veškeré nepohodlí, na které si jen vzpomenete? Původně možná za přírodou, ale spíš ji najdete před monitorem, kde do klávesnice vyťukává své básnické pokusy a ještě raději překlady poezie.

Václav Mráz - narozen 1984 ve Zlíně, bydlí v Ostravě, kde studuje obor Filologie se zaměřením Český jazyk a literatura a pracuje jako korektor. Na Totemu působí v redakci poezie a prózy, v reálném životě má rád pohodu, klid, paizari a ženy s hlubokým hlasem. (A taky chlastá jako duha a je to známý prasák ... )

egil - Ladislav Zedník (*1977) se narodil v Praze, kde žije a pracuje coby paleontolog. Kouří nadmíru (a ještě se k tomu drze přiznává), má rád soboly, i když vlastně nikdy žádného neviděl, ale líbí se mu to slovo – "sobol"...

Martin Zborník, narozen 1974, bydlí v Praze. Totemácký redaktor a člen v několika organizacích, které spolu nesouvisí, neb do všeho strká nos. Žije rád, nejraději by nafurt...to mu naštěstí moudrá příroda jednou zatrhne. Otázkou je kdy. V současné době je pronásledován kamarádem, kterému psa přebarvil na zebru.

 

xmark - Marek Vojtíšek, narozen a živ v Praze, na Totemu od roku 2003. Víc toho o sobě neprozradil.

al-ash - Aleš Buček, narozen 1985 v Hranicích na Moravě, většinu času tráví v Praze, kde studuje biochemii.

S estetikou i přírodními vědami začal díky sbírce brouků. Totem si našel googlem ("galerie, publikovat"), když oskenoval svoji první kresbu. Trávil tolik času čtením nebo u počítače, až nakonec potřeboval brýle. Aby to nebylo poznat, nosí teď kontaktní čočky.

 

Quotidiana - po dlouhém uvažování mi došlo, že stejně většinu lidí  nejvíc zajímá, proč jsem si vybrala tak dlouhý nick, který se téměř nedá přečíst natož vyslovit... takže: našla jsem to náhodou v jedné encyklopedii při pátrání po autorovi výroku "quo vadis, domine?", čte se to "kvotydyjána" a na Totemu se pod tímto nickem s portrétem Kalamity remcám už od roku 2001 (a pod jiným nickem jsem tu fungovala už koncem roku 2000...čili jsem na místní poměry již virtuálně archivní záležitost)

 

Oplatka - Martina Oplatková se narodila v Praze, vystudovala (mimo jiné) žurnalistiku a v současnosti píše pro časopis Naše rodina. Vedle toho vyučuje angličtinu na jazykové škole. Na Totemu se pohybuje od roku 2001, poslední čtyři roky je redaktorkou filmové rubriky. Seznámení s Totemem považuje za jedno z nejpříjemnějších setkání svého života.

 

ZtratilaJana Matějková (*1980), muzejnice, studentka, stíhačka, nestíhačka, múza.

unseen - Štefan Ležovič, narozen v roce 1975 v Náchodě, z okolí tohoto městečka se doposud kloudně nehnul. Pokud zrovna nepacifikuje potomky, čučí do počítače, knihy, dýmkové hlavičky, případně na dno půllitru. Ve zbylém čase tu a tam něco vytvoří.

 

Niki Zdražilová - Děti a knihy jsou dvě moje velké radosti. Děti mám tři a knih mám plný dům. Svým dětem čtu nahlas z knížek den co den už po mnoho let a naše společná čtení mě přirozeně přivedla k zájmu o dětskou literaturu. Na svých webových stránkách si zaznamenávám knihy, které jsme s dětmi přečetli a také myšlenky, které mne nad knihami napadaly. 

seth - nejmladší člen redakce, působí v sekci Foto. Sám o sobě prozradil málo: Narodil jsem se 13.2.1991 , žiju v Karviné , teď studuju na SUŠ v Ostravě , na Totemu už budu něco přes rok. Toť vše.

 

Esencia Smrti - narodená 2.4. 1985 v Bratislave, excentrický introvert plný protikladov balansujúcich často na úkor rovnováhy, so záujmom o mystiku a okultno ako hĺbkovú sondu do najtienistejšej priepasti invencie z ktorej stále ťažím ešte príliš málo.

Kelly - Martina Boková (*1969) se sice živí jako databázový administrátor, ale v životě se věnuje spíše neanalytickým činnostem, jako je sbírání zaběhlých koček, literátů a rozervaných opilců (každý nechť si vybere kategorii podle libosti). Občas se jí přitom přihodí báseň...

 

zirael - Anna Cermanová. Narodila se roku 1983 v Praze, odkud posledních několik let dojíždí do Brna za studiem českého jazyka a literatury. Baví ji především próza 90. let, zájem o poezii si saturuje na Totemu (už neuvěřitelných 7 let). Od srpna 2006 pracuje jako redaktorka v obtýdeníku Tvar.

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter