Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
14.číslo   
 15. 
   16.číslo

               

  
  
 
 

Jonáš - Jonáš Hájek (nar. 1984 v Praze) tráví většinu času vzdycháním v pokojíčku nebo sháněním purpury. Studuje hudební vědu a v poslední době koketuje – jen lehce, už zadán – s bohemistikou. Hraje na cello v ilegální skupině Nakopalipsika.

 

 

Naty - Nataša Černá. Kde jinde mohla skončit tahle stará indiánka“ než u Totemu? Kam jinam se mohla odstěhovat z útulné dvougarsonky v Praze než do chalupy staré 150 let, skýtající veškeré nepohodlí, na které si jen vzpomenete? Původně možná za přírodou, ale spíš ji najdete před monitorem, kde do klávesnice vyťukává své básnické pokusy a ještě raději překlady poezie.

 

pořezaná_sluncem - Zdeňka Zymáková (*1983). Roztržitě studuje fakultu architektury ČVUT, umí si číst, kreslit, tančit a zpívat.

 

 

 

 

 

 

Lumig - ano, odvozeno od lumík –  trochu hloupé, trochu zbrklé, ale snad milé zvířátko. Jmenuje se Daniel Krejbich. Narodil se 1969 v Praze. Vystudoval Fakultu architektury ČVUT a absolvoval několik semestrů kresby u profesora Borise Jirků na VŠUP. Jeho díla byla, krátce či déle, loni k vidění v Ostravě, v Praze v galerii La Femme, v Praze v Mánesu v rámci Art Prague 2006, v Bechyni na výstavě Boris Jirků a jeho žáci a snad i jinde...

 

Martin
 Zborník, narozen 1974, bydlí v Praze. Totemácký redaktor a člen v několika organizacích, které spolu nesouvisí, neb do všeho strká nos. Žije rád, nejraději by nafurt... To mu naštěstí moudrá příroda jednou zatrhne. Otázkou je kdy. V současné době je pronásledován kamarádem, kterému psa přebarvil na zebru.

Bobr - Jan Sládek, 22.12.1981, Kutná Hora. Student sociologie, kytarista, lektor angličtiny, dýmkař a šachista začátečník. Preferuje krátkovlasé dívky, dobré víno, popřípadě suché Martini. Žije v Praze a žije tam rád, protože jinak by žil v Českých Budějovicích - a tam by chtěl žít každý...

 

ZtratilaJana Matějková (*1980), Pracuje v muzeu, občas studuje. Ráda čte, píše, chodí do divadla a do kina, ztrácí se v lese, spí, plete, uklízí a povídá si s chytrými nebo legračními lidmi.

 

 

 

 

Václav Mráz - narozen 1984 ve Zlíně, bydlí v Ostravě, kde pracuje jako prodavač květin. Na Totemu působí v redakci poezie a prózy, tam se snaží citlivým přístupem pomáhat především mladým začínajícím autorům. V reálném životě naplňuje odkaz hnutí hippies, je velkým obdivovatelem nositelek těžkého údělu ženského a bojovníkem za práva tuleních mláďat. Taky má rád všechny hodné lidičky a hřejivé objetí maminky.

 

egil - Ladislav Zedník (*1977) se narodil v Praze, kde žije a pracuje coby paleontolog. Kouří nadmíru (a ještě se k tomu drze přiznává), má rád soboly, i když vlastně nikdy žádného neviděl, ale líbí se mu to slovo – sobol“...

 

 

 

 

sédy - je mi 26, od 20 fotím, jednou míň, jednou víc. Všeobecně se zajímám o vizuální umění, ale nejsem umění propadlá, což mi moje práce bohužel nedovolí. Od devíti let bydlím mimo Českou republiku. Do Prahy jezdím tak čtyřikrát do roka. Na Totemu jsem od roku 2003.


 

swedish_nigg - My jsme bilancovali a to vás asi rozesmutnělo, já bych chtěla říct, že protože všechny posuny roku byly kolem novu a to nikdy nevěstí nic dobrého.

 

 

 

 

 

 

Quotidiana - po dlouhém uvažování mi došlo, že stejně většinu lidí  nejvíc zajímá, proč jsem si vybrala tak dlouhý nick, který se téměř nedá přečíst, natož vyslovit... Takže: našla jsem to náhodou v jedné encyklopedii při pátrání po autorovi výroku quo vadis, domine?“, čte se to kvotydyjána“ a na Totemu se pod tímto nickem s portrétem Kalamity remcám už od roku 2001 (a pod jiným nickem jsem tu fungovala už koncem roku 2000... čili jsem na místní poměry již virtuálně archivní záležitost).

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter