Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Jonáš - Jonáš Hájek (nar. 1984 v Praze) tráví většinu času vzdycháním v pokojíčku. Studuje hudební vědu, své violoncello bera do ruky už jen občas. V současné době se zabývá srovnáváním ruin... Nedávno jej zaměstnalo jedno hudební vydavatelství.

 

Naty - Nataša Černá. Kde jinde mohla skončit tahle stará indiánka“ než u Totemu? Kam jinam se mohla odstěhovat z útulné dvougarsonky v Praze než do chalupy staré 150 let, skýtající veškeré nepohodlí, na které si jen vzpomenete? Původně možná za přírodou, ale spíš ji najdete před monitorem, kde do klávesnice vyťukává své básnické pokusy a ještě raději překlady poezie.

 

toono - Odjinud jinde, odnikud nikde.

 

 

 

 

 

 

 

 

D.K. -Jmenuje se Daniel Krejbich. Narodil se 1969 v Praze. Vystudoval Fakultu architektury ČVUT a absolvoval několik semestrů kresby u profesora Borise Jirků na VŠUP. Jeho díla byla, krátce či déle, loni k vidění v Ostravě, v Praze v galerii La Femme, v Praze v Mánesu v rámci Art Prague 2006, v Bechyni na výstavě Boris Jirků a jeho žáci a snad i jinde...

 

Martin Zborník, narozen 1974, bydlí v Praze. Totemácký redaktor a člen v několika organizacích, které spolu nesouvisí, neb do všeho strká nos. Žije rád, nejraději by nafurt... To mu naštěstí moudrá příroda jednou zatrhne. V současné době je pronásledován kamarádem, kterému psa přebarvil na zebru.

 

 

 

 

Quotidianapo dlouhém uvažování mi došlo, že stejně většinu lidí stejně nejvíc zajímá, proč jsem si vybrala tak dlouhý nick, který se téměř nedá přečíst natož vyslovit... takže: našla jsem to náhodou v jedné encyklopedii při pátrání po autorovi výroku "quo vadis, domine?", čte se to "kvotydyjána" a na Totemu se pod tímto nickem s portrétem Kalamity remcám už od roku 2001 (a pod jiným nickem jsem tu fungovala už koncem roku 2000... čili jsem na místní poměry již virtuálně archivní záležitost).

Václav Mráz - narozen 1984 ve Zlíně, bydlí v Ostravě, kde pracuje jako prodavač květin. Na Totemu působí v redakci poezie a prózy, tam se snaží citlivým přístupem pomáhat především mladým začínajícím autorům. V reálném životě naplňuje odkaz hnutí hippies, je velkým obdivovatelem nositelek těžkého údělu ženského a bojovníkem za práva tuleních mláďat. Taky má rád všechny hodné lidičky a hřejivé objetí maminky.

 

 

 

 

xmark - Marek Vojtíšek, narozen a živ v Praze, na Totemu od roku 2003. Víc toho o sobě neprozradil.

 

 

 

 

 

Luk Malér -

Lukáš Malátek, narozen těsně po druhohorách, z nedostatku majetku a jiných příjmů, a páč neumí krást, je nucen pracovat. A dobře mu tak!! I když zas takovej ouděs to neni. U nadnárodní firmy kecá do prodeje lidem, který to živí. Ještě ho nezabili.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter