Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

 

Tak jsme pro Vás chystali číslo rozsáhlejší a výrazně lepší než ta předchozí, a hle, není tomu tak. Naopak je rozsahem menší.

Ale co je malé... Ne, Totem neskomírá, natož aby na kolenou ryl držkou... To jen podivný způsob letošní zimy a drtivý nástup léta mává se zdravím nejen redaktorů...
Tak bych si Vás, milí čtenáři, rád dovolil upozornit na zajímavou akci chystanou v severočeské metropoli a na svým námětem i obsahem opravdu ojedinělou uživatelskou stránku Luka Maléra. Naty již podruhé ukazuje častá úskalí poetické tvorby a nechybí ani ukázky z prózy, fota a profilové stránky autorů.
Užívejte tedy dravého jaroléta a užijte si i časopis. My se těšíme se na Vaše reakce.

 

D.K.

 

 

 

 

 



 

 

Časopis TOTEM.cz č. 16.

ISSN 1214-3529

 

Kulturní elektronický magazín TOTEM.cz (TOTální Elektronický Magazín) vydává Občanské sdružení Loreta, Píseckého 15, 150 00, Praha 5, tel.: 603 740 142, 736 606 095.

 

Šéfredaktor časopisu TOTEM.cz: Naty

 

Šéfredaktor čísla 16: D.K.

 

Technický redaktor čísla 16: Dusan

Titulní strana: toono

Uživatelskou stránku připravil: Luk Malér

Korektury: Jonáš, Václav Mráz

Seznam autorů čísla uveden na straně 15. 

 

Každý příspěvek v časopise skrze svůj název odkazuje k původnímu dílu na www.totem.cz, obdobně uvedená jména autorů (tentokrát s výjimkou několika starších ukázek na uživatelské stránce a Jonášova výběru z Raimunda, kde jsou odkazy ukryty v datech).

Toto číslo je optimalizováno pro rozlišení 1024x768.

 

Jakékoli připomínky, návrhy, náměty či názory na číslo 16 časopisu TOTEM.cz směřujte sem: Napište mail redakci.         

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter