Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Naše redakce ve zkratce
...kliknutím na jméno redaktora se dozvíš více.
Chceš-li se také zapojit do chodu Totemu nebo Lorety,
napiš nám na
casopis@totem.cz


A co vlastně redakce dělá ?
Každý člen redakce má na starosti nějakou rubriku na Totemu a snaží se najít obsahově kvalitní příspěvky mezi  již vloženými v sekci Váš prostor. Posouzení, jestli je příspěvek kvalitní nebo ne je složité a může nám v tom napomoci vaše hodnocení pod příspěvky i ohlas ostatních v poznámkách. Snažíme se tedy do časopisu vybírat to, co vás obsahově zaujalo nebo může zaujmout. Dále redakce vytváří občasník v podobě jednotlivých čísel časopisu. Pokud má autor zájem, tak jeho grafické nebo literární příspěvky můžeme dále zviditelnit na autorských večerech, tištěně nebo výstavách, které pravidelně pořádá kulturní sdružení Loreta (vydavatel Totemu). Většina z nás dělá vše ve svém volném čase bez vidiny zisku a hlavně pro radost z tvorby, protože i redaktoři mají ambice být autory :)


 Bobr (filosofie) >> Mám rád dobré knihy, hudbu a v současné době studuji sociologii na FFUK. 
Vše podstatné o mojí osobě najdete zde: http://www.hyperlink.cz/bobrjs/
Dusan (technické záležitosti) >> Citace: "Svůj život jsem věnoval tomu, abych se stal tím, kdo jsem. Stálo to za to?"
Trošku se starám o to, aby Totem fungoval a pořád něco vylepšuji, aby jste měli fajn prostředí pro publikování a vzájemnou komunikaci...Baví Vás to ? Mě celkem ano :) Cokoliv vám nebude na Totemu fungovat, napište mi o tom...
Fines (poezie)>>"V dobrém úmyslu ironie je moje životní poezie."
HACKMAN (próza, cestopisy)
To jsem celý já. Když mám napsat o sobe, tak nevím co a už vubec nevím, kde mám zacít. Takže laskavý ctenári mi promin.

_JiKo_ (elektronická čísla, WEBy, JazzCluby, HELPy ) >> Smějte se, třeba zítra už nebude čemu ...
Info o mě najdete na mých WWW sweb.cz/jikous jiko@wo.cz

 Kajman (hudba, Film)

 Kapucín (Próza) >> Kromě člověka všichni živí tvorové vědí, že  základním životním  cílem je radovat se ze života.  (Samuel Butler)

 Blíženec se zálibou v dobré literatuře, krásné muzice a příjemných  překvapeních.

Lucie  (fotografie) >> I ´m only happy when it rains
Narozena a stále živa. Zájmy: fotografie, film, sport, hudba. 
 

marjánka (grafika)

 

Martin  (poezie, próza) >> Verše nepíší lidé. Píší je chvíle, které prožívají ...
Clovek myslím o sobe nikdy nic porádného nenapíše, k tomu jsou jiní, aby mu rekli to, co nerad slyší.:) Nicméne narodil jsem se šedesát let po vypuknutí první svetové války, tak mám rád mír, klídek, poezii a kávičku.
 

SShane (Co?Kdy?Kde?)

 Oplatka (film)
 
Studuju žurnalistiku, ráda čtu Skácela a Kunderu a moc ráda se bojím.

 

Petr (poezie, divadlo) >> Miluj život i dny nad Tvé síly ...
Na své dvacet dva tri let trvající detství se príliš nepamatuju ... ale ... více na mé osobní stránce. 

Pisisvor  (vtipy, citáty, el. císla casopisu) >> Díky za všechny vaše mailíky...už jich pár prišlo :)
Pišišvor obecný je velice zvláštní tvor... je to neco mezi zvíretem a clovekem, vyznacuje se velikou roztomilostí, vtipálkovstvým, trochou popletenosti a muže to být cokoliv a kdokoliv s temito vlastnostmi.

 Rezi (Próza, organizování akcí)

 Ten_s_kytarou (Poezie, Autorská čtení)
 
Raději méně na papír ... ale do srdce především ...

 Zirael (Poezie)

 Neptej se po mém srdci. (J.Deml-Zapomenuté světlo)

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter